شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۶

پاسخ سخیف مشاور ولیعهد امارات‌به اظهارات‌ظریف

پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب: 599418
مشاور ولیعهد امارات با انتشار توییتی به سخنان اخیر وزیر خارجه کشورمان که گفته بود در صورت حمله به عربستان، ایران اولین کشوری خواهد بود که به ریاض کمک خواهد کرد، واکنش نشان داد.
پاسخ سخیف مشاور ولیعهد امارات‌به اظهارات‌ظریف
به گزارش جهان نيوز؛ «عبدالخالق عبدالله» مشاور ولیعهد امارات متحده عربی با انتشار تصویری از سخنان اخیر «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه کشورمان در اظهاراتی سخیف مدعی شد: «آقای وزیر، سعودی از خودش، قدرتش و امکاناتش اطمینان دارد و نیازی به کمک شما ندارد. کافی است به اشتباهاتتان در قبال امنیت و ثبات منطقه را پایان دهید.»
 
وزیر خارجه کشورمان پیشتر در سخنانی گفته بود که اگر روزی عربستان با هرگونه تجاوز خارجی مواجه شود، ایران نخستین کشوری است که برای کمک به این کشور وارد عمل می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
این نیمچه وزیر مشاور حرفی زده در حد و قواره خودش، باکی نیست.
اما جناب ظریف هم حرف بیربطی زده، ایران و بلکه همه مسلمانان دنیا فقط در صورتی که مکه و مدینه مورد هجوم واقع بشه برای دفع شر وارد معرکه می شوند وگرنه برای دفاع از ریاض و دولت وهابی- صهیونیسم سعودی که یزیدی ترین حکومت قرن 21 دنیا را داره هیچ توجیهی برای هیچ عاقلی وجود نداره.
آقای ظریف بهتره کمی سنجیده تر حرف بزنه و بدونه نوازش کردن افعی شرط عقل نیست.
فکه تا قدس . ظریف از زبان رزمندگان افاده ننمایند
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز
اتو بان ظریف ! همچنان مشمول جریمه است یا با پرداخت عوارض می شود از آن به سفر ادامه داد / یا حق
Iran, Islamic Republic of
آقاي محمدعلي، دكتر جواد يك ديپلمات كاركشته است. سخن وي از نظر ديپلماسي علامت قدرت بوده و پاسخ سعودي كاملاً منفعلانه است. يكبار ديگر جمله ظريف كه طرف سعودي را به واكنش وادار كرده با هم بخوانيم:
"مشکل اینجا است که سعودی‌ها فکر می‌کنند به سودشان است که دنیا ایران را تهدیدی علیه آنها به شمار بیاورد. اما حرف ما به آنها این است که نمی‌توان امنیت را از بیرون برای منطقه تأمین کرد. ایران امنیت و ثبات همسایگانش را امنیت و ثبات خود به شمار می‌آورد و [لذا] اگر به عربستان حمله شود ایران از این کشور دفاع می‌کند."
وزیر
Iran, Islamic Republic of
این پاسخ سخیف نیست
وقتی یک وزیر نمی داند که به دشمنش نباید دلداری دهد دشمنی که رهبرمان وعده سقوطش را داده اند باید منتظر چنین پاسخی ازسوی امارات باشد
Iran, Islamic Republic of
ای ی ی ی ی ی ی ی ی ی جونم !(برره ایی )
Iran, Islamic Republic of
این حاصل قهرمان سازی از ظریف بود ...