شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱۹

ظریف: ایرانی‌ها تسلیم زورگویی آمریکا نمی‌شوند

جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب: 705757
وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا علیه بخش عمرانی ایران گفت: آمریکا هرگز نمی‌تواند ایرانی‌ها را تسلیم زورگویی خود کند.
ظریف: ایرانی‌ها تسلیم زورگویی آمریکا نمی‌شوند
به گزارش جهان نيوز، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پستی در صفحه توییتر خود به تحریم‌های جدید آمریکا علیه بخش عمرانی ایران واکنش نشان داد.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «هدف قرار گرفتن کارگران بخش عمرانی ایران توسط تروریسم اقتصادی تنها نشان دهنده حداکثر شکست (سیاست) "فشار حداکثری" است.»

ظریف در ادامه این پیام توئیتری نوشت: «آمریکا می‌تواند هر مرد و زن و بچه‌ای را تحریم کند اما هرگز نمی‌تواند ایرانی‌ها را تسلیم زورگویی خود کند. آمریکا به جای آنکه (چاهی که در آن قرار دارد را) عمیق تر حفر کند، باید سیاست‌های شکست خورده را کنار گذاشته و به برجام بازگردد.»

گفتنی است؛ «مورگان اورتاگوس» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز جمعه خبر داد: «آمریکا با هدف قرار دادن بخش عمرانی ایران به دنبال افزایش فشارها علیه رژیم ایران است.»

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین اضافه کرد: «بخش عمرانی ایران تحت کنترل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده که سازمانی تروریستی است.»

اورتاگوس در ادامه تهدید کرد: «هر کسی که اقدام به فروش،‌تامین یا انتقال مواد برای بخش عمرانی ایران بپردازد، با تحریم‌های قانونی مواجه خواهد شد.»

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسين
Germany
ولى تو خودت خيلى وقته كه تسليم آمريكائيها شدى با برجام...!!!
Iran, Islamic Republic of
حمله به نفتکش ها کار آمریکا جنایتکار شماره یک بود
که آمریکا جنایتکار شماره یک درحمله تروریستی به نفتکش ها درخلیج عمان دست داشته است.
دربرابر اشغالگری آمریکا جنایتکار شماره یک سکوت نمی کنیم
سکوت دربرابرجنایت ازخود چنایت بدتراست.
از سال 1945 تاکنون درهر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار شماره یک درکاراست.
Iran, Islamic Republic of
اجازه نمی‌دهیم انگلیس جنایتکار شماره یک از خلیج فارس برای حمله علیه ایران استفاده کند
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک فعالیت‌های متخاصمانه خود را در منطقه ادامه می‌دهد. آن‌ها اخیرا به نفتکش ایرانی در دریای سرخ حمله کردند. آمریکا و متحدانش همواره تهدیدی برای متحدان ما در منطقه است.
Iran, Islamic Republic of
مادران محجبه فرانسوی از این پس حق همراهی فرزندان خودشان را هم ندارند!
سنای فرانسه با تصویب لایحه‌ای نژادپرستانه مادران مسلمان محجبه را از همراهی فرزندان‌شان در فعالیت‌ها و تفریحات جانبی خارج از مدرسه منع کرد!
Iran, Islamic Republic of
همه در دنیا فهمیده‌اند که آمریکا جنایتکار شماره یک به متحدانش خودش هم رحم نکرده است و خیانت می‌کند.
Iran, Islamic Republic of
دشمن زبون و ذلیلی چون عربستان و امارات اگر در خانه احساس امنیت بکنند دست به فتنه و آشوب در منطقه می‌زنند. ناامنی‌هایی که در عراق به‌وجود آمده نتیجه فتنه‌گری آل‌سعود است.
Iran, Islamic Republic of
اگر خبر کشته شدن سرکرده داعش درست باشد این سؤال پیش می‌آید که چرا آمریکایی‌ها او را زنده دستگیر نکرده‌اند و چرا اثری از جنازه او در دست نیست. خیلی راحت می‌شود فهمید که این کار آمریکا سیاه‌بازی است.
Iran, Islamic Republic of
روزنامه‌های زنجیره‌ای و حامی غرب نوشته‌اند که اف‌ای‌تی‌اف چارچوبی دارد که دنیا آن را پذیرفته است؟ واقعاً آن چیزی که شما آن را «دنیا» می‌نامید بر اساس کدام چارچوب نظاره‌گر بی‌تفاوتی و حتی همراهی‌کننده قتل عام میلیون‌ها انسان در سوریه، عراق، یمن، افغانستان و فلسطین و... بوده است؟ خشم خدا را برای نوکری غرب نخرید حیا کنید! هنوز پس از 31 سال از پایان جنگ تحمیلی غرب به کشورمان استخوان‌های شهدایمان را می‌آورند!
Iran, Islamic Republic of
مسئولانی که دانسته یا ندانسته میلیاردها دلار ارز 4200 تومانی کشور را به جیب عده‌ای سودجو و قاچاقچی ریختند و آنها را به ثروت افسانه‌ای رساندند باید محاکمه شده و به مجازات برسند.
Iran, Islamic Republic of
آقای اسدی دبیر سوم سفارت کشورمان در وین نزدیک به 16 ماه پیش با اتهامی در خاک آلمان دستگیر و سپس در بلژیک زندانی شد. آنچه محرز است در این قضیه بر رعایت اصل مصونیت دیپلماتیک توسط دو دولت آلمان و بلژیک خط بطلان کشیده شد. از آقای ظریف سؤال می‌کنم، آزادی آقای اسدی چه زمانی محقق خواهد شد و چرا هیچ اقدام متقابلی انجام ندادید؟
Iran, Islamic Republic of
جا داشت پدر زم از همان زمان خیانت‌های پسرش در همکاری با صهیونیست‌ها علیه نظام از او اعلام بیزاری می‌کرد نه اینکه پس از خیانت‌های چندین ساله‌اش، وقتی دستگیر می‌شود عفو فرزند خائن خود را درخواست نماید.
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی‌ها قادر به خاموش کردن آتش‌سوزی جنگل‌های ایالت کالیفرنیای خود نیستند. ولی می‌توانند روی کمک ایران حساب باز کنند. ما مردم ایران فقط با دولت و حاکمان جنایتکار این کشور مخالف هستیم.
Bulgaria
محاصره اقتصادی مردم یک کشور تروریسم اقتصادی وجنایت علیه بشریت است.وکلای بین المللی پیگیر حقوق مردم بیگناه باشند
Iran, Islamic Republic of
آمریکا برای ائتلاف با کشور‌های دیگر چه معیار‌هایی دارد؟ / واشنگتن نمی‌خواهد هیچ یک از قدرت‌های منطقه‌ای بر خلیج فارس مسلط شوند
منتقدان سیاست خارجی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا معتقدند که او آسیب بزرگی به شبکه ائتلاف های جهانی آمریکا وارد کرده است. البته شواهد زیادی برای این ادعا وجود دارد. ترامپ به طور مکرر ارزش پیمان ناتو را زیر سوال برده است. او بارها با رهبران کشورهای دموکراتیک در اروپا، آسیا و کره شمالی مجادله لفظی داشته است. رئیس جمهور آمریکا اوایل این ماه به مهم ترین متحد کشورش در جنگ علیه گروه داعش یعنی نیروهای دموکراتیک کرد سوریه خیانت کرد. اخیرا مجله اکونومیست در سرمقاله خود نوشت که جبران کردن آسیب وارد شده به ائتلاف های منطقه ای آمریکا سال ها طول خواهد کشید.
Iran, Islamic Republic of
البغدادی ازسال 2011 تاکنون ساخته و پرداخته آمریکاست
کشته شدن تروریست ها به خصوص کشته شدن البغدادی که پیشتر بارها اعلام شده بود، اقدام مثبتی است، اما با این وجود ما به خوبی می دانیم که ابوبکر البغدادی ساخته و پرداخته آمریکاست.
این در حالی است که دونالد ترامپ روز یک‌شنبه گذشته طی سخنانی در کاخ سفید خبر مرگ سرکرده داعش را اعلام کرد.
Iran, Islamic Republic of
اکنون وقت مذاکره با آمریکا نیست/ ادبیات ترامپ، ادبیات تسلیم است
Iran, Islamic Republic of
شعار مذاکره، فریب آمریکا برای تسلیم ایران است
Iran, Islamic Republic of
مردم یادتان هست !
یه بنده خدایی در یک برهه زمانی میگفت ، کشور آمریکا میتواند تمام زیر ساختهای مارا نابود کند!
حالا چی شده تغییر نظر داده !
شاید از برکات برجام باشد
الله برکه اله