جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

از مسئولین نظام توقع توجه به معیشت مردم را داریم

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب: 599172
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: خبرگان از مسئولین نظام توقع دارند در مورد فرهنگ و معیشت و اقتصاد و تولید اهمیت قائل شوند.
از مسئولین نظام توقع توجه به معیشت مردم را داریم
به گزارش جهان نيوز، آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در اختتامیه چهارمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان اظهار داشت: مجلس خبرگان دغدغه حفظ ارزش های انقلاب و حفظ اخلاق اسلامی و روحیه جهادگری و ایثارگری را دارد و نسبت به رهبری و ولایت فقیه تاکید داریم چون ستون انقلاب اسلامی است و برپایه ولایت فقیه انقلاب ادامه یافت.

وی افزود: خبرگان از مسئولین نظام توقع دارند در مورد فرهنگ و معیشت و اقتصاد و تولید اهمیت قائل شوند چون هیچ انسانی راضی نیست که عده ای گرسنه باشند و عده ای با پول های مردم فقیر آلاف و الوف برای خود جمع کنند.

جنتی با اشاره به دیدار خبرگان با رهبر انقلاب گفت: مجلس خبرگان بیعت دوباره خود را با مقام ولایت اعلام می کند و  فردا خدمت ایشان می رسد.

وی افزود: اجلاسیه چهارم اجلاسیه خوبی بود و در این اجلاسیه درمورد هیات اندیشه ورز تصمیم گرفته و رای گرفته شد و از این مرحله که توصیه رهبری بود عبور کردیم.

وی با بیان اینکه حجاب از مسلمات اسلام است و هیچ عالم اسلامی نسبت به این موضوع تشکیک نبوده است، گفت: جوانانی را که حرف های نامربوط می زنند باید توجیه کرد تا بدانند کارشان اشتباه است تا توبه کنند و باکسانی که توبه نمی کنند برخورد شود.

رئیس مجلس خبرگان پیرامون توجه به مستضعفین اظهار داشت: هرکسی هرخدمتی می تواند بکند تا دل فقرا شاد شود و این وظیفه ما است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *