کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از مسئولین نظام توقع توجه به معیشت مردم را داریم

23 اسفند 1396 ساعت 18:22

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: خبرگان از مسئولین نظام توقع دارند در مورد فرهنگ و معیشت و اقتصاد و تولید اهمیت قائل شوند.


به گزارش جهان نیوز، آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در اختتامیه چهارمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان اظهار داشت: مجلس خبرگان دغدغه حفظ ارزش های انقلاب و حفظ اخلاق اسلامی و روحیه جهادگری و ایثارگری را دارد و نسبت به رهبری و ولایت فقیه تاکید داریم چون ستون انقلاب اسلامی است و برپایه ولایت فقیه انقلاب ادامه یافت.

وی افزود: خبرگان از مسئولین نظام توقع دارند در مورد فرهنگ و معیشت و اقتصاد و تولید اهمیت قائل شوند چون هیچ انسانی راضی نیست که عده ای گرسنه باشند و عده ای با پول های مردم فقیر آلاف و الوف برای خود جمع کنند.

جنتی با اشاره به دیدار خبرگان با رهبر انقلاب گفت: مجلس خبرگان بیعت دوباره خود را با مقام ولایت اعلام می کند و  فردا خدمت ایشان می رسد.

وی افزود: اجلاسیه چهارم اجلاسیه خوبی بود و در این اجلاسیه درمورد هیات اندیشه ورز تصمیم گرفته و رای گرفته شد و از این مرحله که توصیه رهبری بود عبور کردیم.

وی با بیان اینکه حجاب از مسلمات اسلام است و هیچ عالم اسلامی نسبت به این موضوع تشکیک نبوده است، گفت: جوانانی را که حرف های نامربوط می زنند باید توجیه کرد تا بدانند کارشان اشتباه است تا توبه کنند و باکسانی که توبه نمی کنند برخورد شود.

رئیس مجلس خبرگان پیرامون توجه به مستضعفین اظهار داشت: هرکسی هرخدمتی می تواند بکند تا دل فقرا شاد شود و این وظیفه ما است.

منبع: فارس


کد مطلب: 599172

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/599172/مسئولین-نظام-توقع-توجه-معیشت-مردم-داریم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com