جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۳

نمایش استیضاح ضعیف ترین مجلس بعد از انقلاب

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸
کد مطلب: 598879
دکتر عبدالله گنجی در کانال تلگرامی خود نوشت:‌ ‌نمایش استیضاح با درگیر کردن چند روزه دولت و مجلس با نتیجه هیچ به پایان رسید.
نمایش استیضاح ضعیف ترین مجلس بعد از انقلاب
به گزارش جهان نيوز؛ دکتر عبدالله گنجی در کانال تلگرامی خود نوشت:‌ ‌نمایش استیضاح با درگیر کردن چند روزه دولت و مجلس با نتیجه هیچ به پایان رسید. این سومین‌بار است که آخوندی استیضاح می‌شود و رای می‌آورد و با اقتدار بر ریل اولیه سوار می‌شود.
گر‌چه تغییر این دو وزیر مشکل را حل نمی‌کرد و همه مشکل به شخص ایشان برنمی‌گردد.

‌اما ضعیف ترین مجلس بعد از انقلاب که تشکیل شده از سه طیف اصولگرا، اصلاح‌طلب ومعامله‌گر است، مانند ابرهای فراز ایران است.یعنی غرش و رعد و برف دارد اما نمی‌بارد.خشکسالی مدیریتی کشور نتیجه توازن قوا در دو طیف مجلس و تعیین کنندگی ضلع سوم است. طبیعتاً دولت جیب پر‌تری دارد و بخشی از این مجلس با جیب تنظیم می‌شود.غرش استیضاح به همین دلیل به باران تبدیل نشد.

منبع:روزنامه جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
بخدا قسم به عنوان فردی که از جزئی ترین مسائل مسکن مهر با اطلاعم ودر جریان مزایده های مسکن از وزارت شهر سازی هستم، وسیاست وعملکرد این وزارتخانه وعناصر کلیدیش را می شناسم واز طرفی به عنوان فردی که یازده سال است حداقل روزی دوساعت در تعاون سروکار داشته ام می گویم نمایندگان محترم موافق : به مردم ودر حق مردم ظلم کردید...
Iran, Islamic Republic of
عجب توهین هایی به مجلس می شود. مدعی العموم کجاست که تا ببیند چگونه آقایان مجلس کشور را اینگونه می نوازند.
Iran, Islamic Republic of
....متاسفانه رای دادن لیستی منافع ملی را فدای منافع حزبی کرد.