سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

اعتراف تکان‌دهنده پوتین

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۵
کد مطلب: 598540
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در اعترافی شوکه کننده اذعان کرد در سال 2014 به ژنرال‌های ارتش دستور ساقط کردن یک هواپیمای مسافربری را داده بود اما چند دقیقه بعد نظر خود را عوض کرد و مانع کشته شدن مسافران شد.
اعتراف تکان‌دهنده پوتین
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، وی در مستند انتخاباتی دو ساعته‌ای تحت عنوان «پوتین» گفت: در آن زمان هشداری جدی دریافت کردم مبنی بر این‌که مردی با یک بمب تهدید کرده به المپیک زمستانی سوچی حمله می‌کند. این تماس تلفنی کمی پیش از آغاز مراسم افتتاحیه این رویداد جهانی انجام شده بود.

پوتین در این مصاحبه گفت: به من گفته شد یک هواپیما از مبدا اوکراین به مقصد استانبول ربوده شده و هواپیماربایان خواستار فرود در سوچی هستند. این هواپیما که متعلق به یکی از شرکت‌های هواپیمایی ترکیه بود، 110 مسافر داشت.

خلبانان هواپیما گزارش داده بودند که یک مرد بمبی دارد و هواپیما به طرف استادیوم سوچی در حرکت است.‌ پوتین پس از شنیدن این اطلاعات به مقامات امنیتی دستور داد تا برای ساقط کردن این هواپیما آماده شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *