جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

چرخ گوشت دست کودک ۲.۵ ساله را بلعید

سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 608537
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: امروز در اثر بی‌احتیاطی و بازیگوشی چرخ گوشت دست پسر بچه ۲.۵ ساله اهل اصفهان را بلعید.
چرخ گوشت دست کودک ۲.۵ ساله را بلعید
به گزارش جهان نيوز، محمد شریعتی پیرامون این حادثه اظهار داشت: این حادثه امروز ساعت ۱۲:۲۴دقیقه توسط اورژانس بیمارستان الزهرا به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله ستاد فرماندهی ایستگاه شماره ۳ به همراه دو تن از مسئولان ایستگاه‌ها را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: پسربچه ۲.۵ ساله سریعا توسط تیم پزشکی به اتاق عمل اورژانس انتقال و پس از بیهوش کردن وی بلافاصله اکیپ عملیاتی آتش‌نشانی حاضر در بیمارستان در حضور تیم پزشکی و با دستگاه مینی فرز و هیدرولیک مخصوص شروع به برش گلویی چرخ گوشت کردن و با توجه به سخت بودن آلیاژ بدنه و تیغه چرخ گوشت با احتیاط کامل به برش و آزادسازی دست کودک از میان چرخ دنده های دستگاه اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: متاسفانه پس از آزادسازی دست کودک از داخل چرخ گوشت شاهد له و چرخ شدن ۴عدد از انگشتان دست راست کودک بودیم که بلافاصله کودک و بقایای انگشتان وی برای درمان در اختیار کادر پزشکان متخصص قرار گرفت.

وی علت این حادثه تلخ را بی‌احتیاطی والدین، همچنین بازیگوشی کودک بیان کرد و گفت: در زمان وقوع احتمالی چنین حوادثی والدین ضمن خونسردی و اطلاع سریع و دقیق حادثه به سازمان آتش نشانی خود به هیچ عنوان اقدام به جداسازی دست کودک نکنند و حتی‌المقدور در لحظات اولیه با حمل همان وسیله اقدام به انتقال حادثه دیده به مراکز درمانی کنند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *