جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
نقوی:

استیضاح آخوندی مورد مطالبه نمایندگان است

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۶
کد مطلب: 598233
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه موضع‌گیری‌ها علیه وزیر راه در مجلس شدید است، گفت: استیضاح وزیر راه و شهرسازی از نظر کارکردی مورد مطالبه مجلس است.
استیضاح آخوندی مورد مطالبه نمایندگان است
به گزارش جهان نيوز، سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استیضاح وزرای راه، کار و کشاورزی در هفته جاری در مجلس گفت: در مجلس بین کمیسیون‌ها نمایندگان و فراکسیون‌ها گفت‌وگوهایی در بحث استیضاح مطرح می‌شود و همه مشغول ارزیابی و انطباق کارکرد وزرا با چارچوب وظایف وموضوعاتی که در استیضاح مطرح شده هستند اما تاکنون هیچ نشست فراکسیونی برای این موضوع برگزار نشده که مشخص شود رای فراکسیونی خواهد بود و یا نمایندگان آتش به اختیار هستند.

وی افزود: در مجلس موضع‌گیری علیه عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی شدید است و برداشت مجلس این است که آقای آخوندی به لحاظ کارکردی باید استیضاح شود و معتقدم که اجماع نظر کلی در مورد استیضاح وزیر راه در مجلس وجود دارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: ارزیابی کلی بر این است استیضاح وزیر راه و شهرسازی از نظر کارکردی مورد مطالبه مجلس است و این را می‌توان از مواضع و صحبت‌ها دریافت.

نقوی خاطرنشان کرد: در مورد استیضاح وزرای کار و کشاورزی هنوز ارزیابی دقیقی وجود ندارد و بسیاری از نمایندگان استیضاح وزیر کار را از جنس کارکردی نمی‌دانند و معتقدند که شاید نقاط ضعفی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود داشته باشد و معتقدم مطالبات دیگری درباره استیضاح وجود دارد.

وی در پایان افزود: در مورد استیضاح وزیر کشاورزی نیز مباحث کارکردی و جدی است و احتمال می‌دهم استیضاح وی در مجلس رای بیاورد.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *