جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

آمارهای غیرواقعی وزارت‌راه در آستانه استیضاح وزیر

شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 503392
در حالی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی می‌گوید تعداد واحدهای تحویل شده مسکن مهر در دولت نهم و دهم ۶۹۰ هزار واحد بوده که وزیر سابق راه و شهرسازی گفت: تعداد واحدهای تحویل شده در دولت نهم و دهم یک میلیون مسکن مهر بوده است.
آمارهای غیرواقعی وزارت‌راه در آستانه استیضاح وزیر
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، دیروز احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که در دولت‌های نهم و دهم 690هزار مسکن مهر تحویل شد وعده واگذاری همه واحدهای مسکن مهر را تا پایان دولت یازدهم داد.
وی بیان کرد:‌دولت یازدهم 840 هزار واحد مسکن مهر را تحویل داده‌ است.

وی با بیان این که ساخت 2.2 میلیون واحد مسکن در کشور، کار گسترده‌ای بوده و از عهده یک وزارتخانه خارج است، تصریح کرد: مبلغی که شورای پول و اعتبار تصویب کرده تا بانک مسکن به ساخت واحدهای مسکن مهر اختصاص دهد، باید قبل از پایان سال جاری پرداخت شود که تاکنون مبلغی پرداخت نشده است.

این در حالی است که وزیر سابق راه و شهرسازی در این باره گفته است:  در دولت‌های نهم و دهم یک میلیون مسکن مهر تحویل متقاضیان شد.علی نیکزاد افزود: با احتساب مسکن روستایی، دو میلیون و 800هزار واحد از مجموع 4 میلیون و 300 هزار واحد در دولت نهم و دهم تحویل شد.

وی با بیان این که 1.8 میلیون مسکن روستایی تحویل شد، افزود: در دولت قبل یک میلیون  واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان این طرح شد. این‌گونه به نظر می‌رسد در آستانه برگزاری جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی، برخی زیرمجموعه‌های وزارت راه به دنبال انتشار آمارهای غیرواقعی با اهداف خاصی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *