جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
ابوترابی فرد در همایش سادات تشیع و تسنن:

جریان‌های تکفیری محصول دنیای استکبار است

پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب: 597400
امام جمعه موقت تهران گفت:جریان‌های تروریستی و تکفیری محصول دنیای استکبار است تا در جامعه اسلامی شکاف ایجاد شود.
جریان‌های تکفیری محصول دنیای استکبار است
به گزارش جهان نيوز، سید حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در اولین همایش بزرگ سادات تشیع و تسنن، اظهار کرد: امیدواریم نشست‌هایی از این دست راه را برای تحکیم امت اسلامی در حول محبت اهل بیت پیامبر فراهم کند.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: همان طور که رهبر انقلاب اشاره فرمودند ملت اسلام در سایه پیامبر، قرآن کریم و قبله واحد بالاترین انسجام را دارد.

وی ادامه داد: در عرصه سیاست اقتصاد و فرهنگ اهل بیت پیامبر مشعل پرفروغ راهنمایی هستند و به همین دلیل یکی از مهم‌ترین آموزه‌های دین وحدت امت اسلام در حول کلمه توحید است.

همچنین افزود: اگر جامعه اسلامی از وحدت برخوردار نباشد دین خدا اقامه نمی‌شود بنابراین همه ما باید در سایه مودت اهل بیت و رهنمود‌های رهبر انقلاب از تمام ظرفیت‌های خویش برای تکمیل صفوف امت اسلام بهره برداری کنیم.
ابوترابی فرد اضافه کرد: جریان‌های تکفیری و تروریستی که محصول دنیای استکبار است با هدف خلق شکاف و تفرقه ایجاده شده است. ما با تمسک به اصول مشترکمان می‌توانیم مانع چنین اختلافی شویم.

امام جمعه موقت تهران گفت: اگر خاندان پیامبر به عنوان مقتدا در جهان اسلام نقش آفرینی کنند به وحدت مورد نظر قرآن دست خواهیم یافت.

وی تاکید کرد:جامعه اهل سنت افتخار آفرین هستند و امروز سردمدار امنیت مرز‌ها هستند لذا همه در ذیل رهبر انقلاب برای ایجاد قدرتی در مقابل استکبار گام خواهیم برداشت.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *