جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

۴۰۰۰ نفر قربانی حملات‌تروریستی عراق

پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۳۰
کد مطلب: 362460
حملات تروریستی امروز چهارشنبه در عراق بیش از ۱۴ قربانی گرفت تا تعداد کل تلفات ناشی از حملات خونین در این کشور بحران زده از ابتدای امسال تاکنون به بیش از ۴ هزار نفر برسد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مقام‌های امنیتی عراق اعلام کردند، در بمبگذاری های متعدد در شمال و غرب بغداد ده ها نفر کشته و زخمی شده اند. ادامه حملات تروریستی در عراق بار دیگر نگرانی ها نسبت به بازگشت این کشور به شرایط بحرانی سال های 2006 و 2007 میلادی را افزایش داده است که در جریان جنگ های قومی و قبیله ای هزاران نفر کشته شدند.

بر اساس این گزارش، در مرگبارترین بمبگذاری امروز 11 انفجار متوالی در منطقه "طوزخرماطو" موجب کشته شدن حداقل 5 نفر شد که 4 نفر آنها از اعضای یک خانواده بودند. در این حملات 11 نفر نیز زخمی شدند.

در انفجارهای شهر فلوجه در نزدیکی بغداد نیز حداقل 3 نفر کشته شدند. در حملات صورت گرفته در استان های کرکوک و نینوا نیز حداقل 3 نفر کشته شدند. تیراندازی و بمبگذاری در اطراف شهر بغداد نیز منجر به کشته شدن 3 نفر شده است. خشونت های عراق به بالاترین سطح خود از سال 2008 میلادی رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یزدی
Iran, Islamic Republic of
مرگ برآمریکای جنایتکار خون آشام