پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

تجهیز ترویست‌های تکفیری توسط آل‌سعود

دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 361043
عربستان سعودی گروه تروریستی داعش را بدون کسب اجازه از آمریکا به سلاح ‌های بسیار پیشرفته ضد زره و موشک‌های دوش پرتاب مجهز کرده است.
به گزارش جهان؛ تسنیم به نقل از خبرگزاری النخیل نوشت: علی رغم اینکه فعالیت‌های گروه‌های تروریستی در عراق همواره در راستای تامین منافع آمریکا بوده است، این کشور همواره تلاش دارد تا این گروه‌ها مجهز به سلاح‌های پیشرفته نشوند؛‌ دلیل این تلاش آمریکا ترس از قرار گرفتن این سلاح‌ها در دست ارتش عراق و یا ارتش سوریه است.
 
این در حالی است که عربستان سعودی در پی شکست خوردن در به زیر کشیدن دولت عراق باوجود صرف کردن مبالغ مالی بسیار کلان و میل آنان برای شکست خوردن دموکراسی در این کشور گروه تروریستی داعش را بدون کسب اجازه از آمریکا به سلاح ‌های بسیار پیشرفته ضد زره و موشک‌های دوش پرتاب مجهز کرده است.
 
این امر باعث نگرانی شدید آمریکا شده است، از سوی دیگر دولت عراق همواره از پشتیبانی عربستان از تروریست‌ها در عراق به شدت انتقاد کرده و ده‌ها تروریست سعودی را درخاک خود دستگیر کرده است.
 
بسیاری از تروریست‌ها در اعترافات خود نقش عربستان در پشتیبانی از گروه‌ها تروریستی را تشریح کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *