سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
بدری مطرح کرد

جزئیات‌ نشست‌ کمیسیون‌ عمران‌ با آیت‌الله جنتی

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 597065
سخنگوی کمیسیون عمران با اشاره به نشست این کمیسیون با دبیر شورای نگهبان گفت: در نشست کمیسیون عمران مجلس با آیت‌الله جنتی مسائل و مشکلات مربوط به پروژه‌های عمرانی و اعتبارات آن‌ها از سوی رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس مطرح شد.
جزئیات‌ نشست‌ کمیسیون‌ عمران‌ با آیت‌الله جنتی
به گزارش جهان نيوز، صدیف بدری با اشاره به جزییات نشست روز گذشته (۱۵ اسفند) کمیسیون عمران مجلس، گفت: روز گذشته اعضای این کمیسیون میهمان شورای نگهبان بودند.

وی افزود: در نشست کمیسیون عمران مجلس با آیت الله جنتی دبیر و سخنگوی شورای نگهبان مسائل و مشکلات مربوط به پروژه‌های عمرانی و اعتبارات آن‌ها از سوی رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس مطرح شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در ادامه این جلسه مسائل مربوط به قانون انتخابات مجلس و مشکلات موجود در اجرای قانون انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا بحث و بررسی شد.

وی با بیان اینکه اکنون بیش از ۵۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام موجود کشور نیاز است، گفت: با بهترین شرایط اگر سالانه ۵۰ هزار میلیارد تومان هم به پروژه‌های عمرانی اعتبار تزریق شود ۱۰ سال طول زمان می‌برد تا پروژه‌های موجود به پایان برسد لذا نیاز ضروری است تا پتانسیل بخش خصوصی در این خصوص استفاده شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه شورای نگهبان قول مساعد در خصوص مساعدت در اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی داد، افزود: در نهایت این جلسه به این موضوع ختم شد که هر اصلاحیه یا هر قانون مورد نیازی برای بهبود وضعیت موجود، با همکاری شورای نگهبان همراه خواهد داشت.

بدری گفت: تاکید دبیر شورای نگهبان بیشتر در کنار این مسائل حل مسئله اقتصادی روز جامعه و همچنین معیشت مردم بود.

وی ادامه داد: آیت الله جنتی معتقد بود که ما مسئولان و نمایندگان باید کار‌هایی انجام دهیم که مردم مسئولان و خدمتگذاران را در کنار خود احساس کنند و خدای نکرده عملکرد ما منجر به ناامیدی مردم نشود و روز به روز برنامه ریزی برای اصلاح امور و بهبود وضعیت اقتصادی کشور داشته باشیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به دیگر سخنان دیبر شورای نگهبان، گفت: شورای نگهبان ضمن استقبال از طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان که اکنون در مجلس در دست بررسی است به ضرورت تصویب قانون جامعی در این خصوص تاکید داشتند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در بحث مسائل مربوط به انتخابات مجلس قرار بر این شد که هر مصوبه کارشناسی شده و هر مصوبه جامعی که در اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی همچون استانی شدن انتخابات باشد شورای نگهبان حتما بررسی‌های جامعی انجام داده و در این راستا کمک به بهبود وضعیت انتخابات مجلس کند.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *