شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲

نوبخت: افزایش بلیط مترو را به حساب دولت نگذارید

سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 596720
سخنگوی دولت در خصوص افزایش نرخ ۲۵ درصدی بلیط مترو گفت: تا پایان سال هر مقدار از ردیف‌های اعتباری که به شورای شهر تهران را پرداخت خواهیم کرد.
نوبخت: افزایش بلیط مترو را به حساب دولت نگذارید
به گزارش جهان نيوز، محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت در پاسخ به سوال خبرگزاری دانشجو در خصوص افزایش ۲۵ درصدی نرخ بلیط مترو که از سوی اعضای شورای شهر تهران عنوان می‌شود به دلیل عمل نکردن دولت به تعهدات خود است، گفت: دولت در حد توان به تعهدات خود عمل می‌کند اگر قرار است نرخ بلیط مترو ۲۵ درصد افزایش یابد آن را به حساب دولت نگذارند.

وی افزود: ان شاالله تا پایان سال هر مقدار از ردیف‌های اعتباری که به شورای شهر تهران یا شهرداری‌های کشور مربوط می‌شود را تلاش می‌کنیم بپردازیم.

نوبخت تصریح کرد: شهرداری‌ها هم بخشی از جامعه ما هستند و لزومی ندارد حتما دستگاه دولتی باشد تا بتواند خدمت ارائه کند. شهرداری با توجه به جایگاه خود هر خدمتی که به مردم انجام دهد باری از دوش جامعه برداشته است به همین دلیل ما هم کمک خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *