دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

گرانی بلیت متروی تهران در سال آینده تصویب شد

يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 596029
قیمت‌های جدید بلیت مترو برای سال آینده در شورای شهر تهران تصویب شد.​
گرانی بلیت متروی تهران در سال آینده تصویب شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، اعضای شورای شهر تهران در ادامه پنجاهمین جلسه علنی خود، به بررسی قیمت بلیت‌های مترو پرداختند.در پایان این بررسی، قیمت بلیت تک‌سفره داخلی 1000 تومان، حومه به داخل تهران 1500 تومان و مسیر فرودگاه امام خمینی 7500 تومان تصویب شد.

محسن پورسیدآقایی در پایان پنجاهمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: لایحه تعیین قیمت بلیت مترو پس از دو جلسه بحث و تبادل نظر در شورای شهر تهران در جلسه امروز به تصویب رسید. 

وی تصریح کرد: برهمین اساس قیمت بلیت مترو تک سفره هزار تومان، تک سفره حومه به تهران هزار و 500 تومان و بلیت فرودگاه امام خمینی 7500تومان درنظر گرفته شده است. این مصوبه پس از جلسه امروز برای تأیید به فرمانداری تهران ارسال خواهد شد.

وی در خصوص زمان اجرای مصوبه افزایش قیمت بلیت مترو پیش بینی می‌شود این مصوبه از ابتدای اردیبهشت ماه عملیاتی شود.

پورسیداقایی بیان کردک حدود 14درصد از مردم از بلیت‌های تک سفره استفاده می‌کنند و در واقع 86 نفر از کارت بلیت‌ها استفاده می‌کنند ضمن اینکه تمهیداتی برای کسانی که از کارت‌های بلیت استفاده می‌کنند درنظر گرفته خواهد شد.

وی از تخفیف 25 درصدی کارت‌های بلیت در سال 97 خبر داد و گفت: تمامی افراد می‌توانند از اینگونه کارتها خریداری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فاتح
Iran, Islamic Republic of
بخدا یه مشت بدبخت بیجاره کارمند و کارگر دارند سوار مترو میشن این نماینده ها حقوق میلیونی میگیرند از درد ما خبر ندارند عجب ، کاری دیگه ای هم اگه هست انجام بدین ما دیگه مردیم دیگه زنده نیستیم ، اگه یه دلسوز داشت این مجلیس این کارو نمیکرد