دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۷

حناچی: قیمت واقعی بلیت مترو ۷۰۰ تومان نیست

سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۳
کد مطلب: 664483
شهردار تهران با بیان اینکه قیمت واقعی بلیت مترو ۷۰۰ تومان نیست گفت: قیمت بلیت مترو بیش از این ارقام است.
حناچی: قیمت واقعی بلیت مترو ۷۰۰ تومان نیست
به گزارش جهان نيوز، پیروز حناچی در مراسم امضای قرارداد 376 واگن مترو برای شهرداری تهران با شرکت واگن‌سازی پارس و یک شرکت چینی اظهار کرد: اکنون دو میلیون سفر درون شهری با مترو انجام می‌گیرد و این شرایط ایده‌آل ما نیست چرا که 14 درصد از سفرها با مترو انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: باید بتوانیم تعداد سفرها با مترو در روز را به 7 میلیون افزایش بدهیم و با این شرایط و کاهش سفرهای شهری اتفاقات خوبی در حوزه کاهش آلودگی هوا صورت می‌گیرد و در این خصوص باید شاهد توسعه حمل و نقل عمومی و کاهش سفرهای شخصی باشد.

شهردار تهران ادامه داد: مترو موثرترین بخش در حوزه حمل و نقل عمومی است و برای اینکه سرفاصله قطارها برای ورود به ایستگاه‌ها را کاهش دهیم نیاز به واگن داریم که براساس آخرین گزارش کسب شده 2 هزار واگن در این حوزه کسر داریم.

حناچی ادامه داد: امروز قرارداد تولید واگنهای مترو برای شهر تهران امضا شد و امیدواریم تجربه خوبی برای ساخت واگنهای تولید داخل فراهم شود

وی در پایان گفت: ما باید بتوانیم از سرمایه‌گذاری در بخش حمل و نقل عمومی استفاده بهتری را ببریم و این در حالی است که قیمت واقعی بلیت مترو 700 تومان نیست بلکه بیشتر از این ارقام است.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جااااان؟؟؟
خب چقدره؟
اینم دستپخت دیگر مستر خاتمی
سغادتی
Iran, Islamic Republic of
یه مترو مونده بود از مردم بدبخت بیچاره کارگر بگیرید ، که بشه لاکچری ، اصلا ما ادم نیستیم، امام اومد کاخ نشینها رو برداره ، ولی خبر نداشت یه عده از کوخ نشینهاش جنبه ندارند قدرت رو دست بگیرند شدند کاخ نشین،
عادل
Iran, Islamic Republic of
خب قیمت واقعی دستمزد ما هم اینقدرها نیست!!!
سطح رفاه واقعی ما هم در این حدود نیست!!!
سطح دانش و عملکرد مسئولین ما هم در بازه قابل قبولی نیست!!!

وظیفه حاکمیت و دولت و شهرداری ایجاد امکانات زیرساختی است و نباید به آن نگاه انتفاعی داشته باشد.
Iran, Islamic Republic of
پدر مردم بدبخت رو در آورديد باز هم طلبكاريد. همين ديشب شامپويي رو كه دفعه قبل 12 هزار تومان خريده بودم خريدم 17 هزار تومان مردم را بدبخت كرديد و به خاك سياه نشونديد. خدا نگذره ازتون
Iran, Islamic Republic of
عامل نيابتي خاتمي كيسه دوخته
سعید110
Iran, Islamic Republic of
اینجور مواقع قیمت واقعی دکتر قالیباف معلوم می شود.
Iran, Islamic Republic of
درست میگه بعد از حذف 3 صفر از پول ملی 700 تومان میشه هزینه واقعی مترو!