شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱۴
۱۰۴

پاسخ تند بازیگر معروف به اظهارات عجیب لیلا حاتمی

يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب: 593997
پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت سینما،تئاتر و تلویزیون گفت: خانم لیلا حاتمی مگر در کشورهای دیگر اعتراض را با بوسه جواب می دهند؟ اینجا که در اعتراضات 4 نفر از نیروی انتظامی را شهید کردند، این چه اعتراضی است؟ جاهای دیگر وقتی که مردم اعتراض می کنند خیلی به مردمشان احترام می گذارند؟ آنها که مردم را به مسلسل می بندند. خانم حاتمی عجب حرفی زده اند.
به گزارش جهان نيوز، پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت سینما،تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار راه دانا؛ در مورد صحبت های لیلا حاتمی در نشست خبری فیلم"خوک" در جشنواره برلین خطاب به وی گفت: خانم لیلا حاتمی! مگر در کشورهای دیگر اعتراض را با بوسه جواب می دهند؟ اینجا که در اعتراضات 4 نفر از نیروی انتظامی را شهید کردند، این چه اعتراضی است؟ جاهای دیگر وقتی که مردم اعتراض می کنند خیلی به مردمشان احترام می گذارند؟ آنها که مردم را به مسلسل می بندند. خانم حاتمی عجب حرفی زده اند.
معصومی در پایان گفت: خانم حاتمی شما برای فیلم خوک رفته اید به این چیز ها چه کاری دارید؟ چرا سعی می کنید در هر چیزی دخالت کنید؟

 
وی گفت: من که از این کار ایشان خوشم نیامد. کاش هرگز از این کارشان با خبر نمی شدم. خواهش می کنم کسانی که حرفی می خواهند بزنند و خارج از ایران هستند، بدانند که در ایران زندگی می کنند و ایرانی هستند. کوچک کردن ایران به این شکل که این خانم گفتند باعث کوچک کردن خودشان است. اگر دوست ندارند بروند جای دیگر زندگی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این شیرزن.
Iran, Islamic Republic of
خانم معصومی هم فهمیده پول و نون و مجوز تو این حرفاست . افرین بر بصیرتش
یاس
Iran, Islamic Republic of
بهتر نبود از این زاویه نگاه کنید که لیلا حاتمی فهمیده راه گرفتن اسکار از دست دشمن ایران اسلامی، فروشنده ... بودنه؟؟؟؟؟
خانم معصومی پیشکسوت هستن ودر زمان پختگی، هیجانات وشورجوانی در ایشون فروکش کرده، بعیده به خاطر مجوز و....حرف حق بزنن
Austria
اقای یاس منظور خانم حاتمی تظاهرات مردمی بخاطر مشکلات اقتصادی و عدم ازادیهای اجتماعی در ماه پیش بود که ۲۱ نفر و چندین مفر در زندانها کشته شدن .نه بخاطر درویشان . بهر حال اونها هم ایرانی هستن و حق دارند صحبت کنن . نمیشه که نظر همه ما یکسان باشه . من مخالف وضعیت حال حاضر کشورم . شما طرفدار وضعیت موجود چه اشکالی داره هر کدوم حرفمون را بزنیم ؟ در تمام دمیا هنرمندان و ورزشکاران اظهار نظر می کنن . مگر اینهمه بازیگر معروف هالیود نرفت بر ضد ترامپ حرف زدن و تظاهرات کردن .
Iran, Islamic Republic of
اقای برادر
اشاره ی لیلا حاتمی به اغتشاشات بوده یا وحشی گری دراویش، تغییری در موضع گیری غلط ایشون وطرح این موضع گیری غلط در محفلی بیگانه بوجود نمیاره.
وقتی موضوعات سینمای ایران توی کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح میشه امثال محسن تنابنده و.....معترض میشن که حرف خانواده ی سینما رو نباید جای دیگه ای برد آنوقت چطور میشه که حرف کشور رو جای دیگه ای میشه برد؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
United States
شما مگر میزارید کسی تو کشور حرف بزنه؟ شما حتی ولایی هم نیستید چون خود ایشون بارها حتی اجازه انتقاد به خودشون را دادن ولی شما مگر میزارید کسی حرف بزنه ؟ باتوم و زندان و خودکشی ؟ غیر این بوده ؟
Iran, Islamic Republic of
اگر کسی ریگی تو کفشش نداشته باشه خود کشی نمی کنه اون که حساب پاک است به محاسبه چه باک است خودتون به اون راه نزنید
یاور
Iran, Islamic Republic of
برادر چه حرفی را می خواهی بزنی که نمیزارند ؟
دوست داری خانما مثل غربی ها لنگ و پاچشونو بندازند بیرون ؟
کاواره دوست داری ؟ دردت / نگرانی مردمت الان ایناست ؟ اگر دردت ایناست من جوابی ندارم بهت بگم
اخه اگه حرف حساب داشته باشی و خودت هم از عرضه حرف حساب چیزی سرت بشه که خوبه
Iran, Islamic Republic of
ميشه بگيد منظور حرف چيه!!!؟؟‌يعني اغتشاشات!؟؟؟دوست عزيز شما فك مي كنيد تو امريكا ميذارن همچين غلطي رو بكنند و نظامي اونجا رو بكشن و بعد براش كف وسوت بزنند!!! زهي خيال باطل!! دودمانشو به باد ميدن!! شما از دور دستي برا آتش داريد!!!
Iran, Islamic Republic of
داری با پرچم آمریکا چی میگی برا خودت
United Arab Emirates
اولا اینجوری نیست که همه تظاهرات اعتراضی منجر به مرگ بشه نمونه اش بالای ۵ تظاهراتی که بازنشستگان پارسال تو تهران انجام دادن در اعتراض به حقوق پایینشون دوما تو تظاهرات دی ماه آیا در استان اصفهان به پاسگاه حمله نشد پلیس اینجور مواقع باید چیکار کنه آیا به فرمان مجری ری استارتی به مساجد و ..‌حمله نشد در ایذه که بعضی با ادعاهای قومی قبیله ای داشتن کنترل شهر و میگرفتن منم معترض به وضع اقتصادیم ولی راهش حمله به بانک و آتیش زدن مسجد نیست
Iran, Islamic Republic of
jتازه اعتراض کارگران و کارمندان شرکت نیشکر هفت تپه و گروه ملی فولاد اهواز هم بدون درگیری خاصی مدیریت شد. بغیر از اون یک نفر که معلوم شد با یک گروهک ارتباط داشته.
یوسف
Iran, Islamic Republic of
با توجه به وضعیت کشورمان که کشورهای غربی و عربی مثل گرگ منتظر دریدن کشورمان هستند، نباید این خانم در خارج از کشور این سخنان رو به زبون میوردند.اگه یک ذره غیرت ملی و وطن دوستی داشتن این حرفها رو نمیزدند.
Iran, Islamic Republic of
مطمئنی که بخاطر چند ماه پیش بود در ضمن هر حرفی یه جایی دارد و هر نکته مکانی دارد همینطور حرف زدند برای خود شیرینی و دل اون ور آبی ها برای گرفتن جایزه کار قشنگی نیست دور از اخلاق
یاور
Iran, Islamic Republic of
کدام تظاهرات جناب بی نام و نشان ؟!
مشکلات اقتصادی را کسی منکر نیست
اما بوجود اوردن تنش و کشتن مردم بیگناه توسط خود فروخته های غربی که اندکی بیش نیستند را
اسمشو تظاهرات نمیزارند . اسمشو میزارند رفتار منافقانه داعش صفتانی که در همین خیابان پاسداران شاهدش بودیم
من نمی دانم چرا بعضی ها مریضند و اصلا دلشان می خواهد که نظام ایران از بین برود !؟
و هاضرند با پول هر معامله انجام دهند
مثل دروغ و شایعه پراکنی ، بی ناموسی . خراب کردن اقتصاد و جنگو دگیری داخلی
United Arab Emirates
نه پروانه معصومی فهمیده امنیت کشور دست همونایی که لیلا حاتمی ازشون عقده داره و اگه جنگ بشه هیچوقت شوهر ... لیلا حاتمی و امثال ... لیلا حاتمی نمیرن بجنگن
Iran, Islamic Republic of
پروانه معصومی عمرشو کرده الان به فکر آخرتشه، مثل شما جوونای تازه به دوران رسیده ندید بدید نیست که بخاطر 4 روز عشق و حال دنیا حاضر باشن وطنفروشی کنن
United States
حرف های های خانم معصومی آزادگی می خواست و
متهم کردنش به فرصت طلبی، کوردلی.
Iran, Islamic Republic of
ببو جان این چه حرفی است؟ هر کس از کیان و مملکت خود دفاع کرد، دنبال آب و نان و مجوز است؟ اتفاقاً اکنون که مجوزها دست شماست؛ هر کس اظهار نظری خلاف میل شما نجام داد مجوزهای قبلی او را هم باطل می کنید، چه رسد به مجوز جدید! صدا و سیما هم که دربست در خدمت شماست؛ آن دختر خانم لرستانی غیرتمند که موضع موافقی در برجام نداشت، چگونه او را کم کم از صدا و سیما حذف کردید؟ و ....
Iran, Islamic Republic of
....
سینا
Iran, Islamic Republic of
بفرما نان تازه و امروزی
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
قصاص قاتلان و جانیان این جنایت شوم کمترین و کمترین مساله است. باید این قضیه ریشه یابی شود و کسانی که پشت این ماجرا هستند که البته به واسطه ی سیاست گستاخ سازی معاندین که اخیرا رواج پیدا کرده، خیلی هم آشکار میباشند باید محاکمه شوند و به اشد مجازات برسند. این دروایش داعشی پیاده نظام این آقایان گردن کلفت هستند و اگر حمایت و چراغ سبز این ذینفوذان نباشد قطعا جرات چنین وحشی گریهایی را نخواهند داشت.
تاکید میکنم اگر فقط به مجازات این عناصر وسط میدان پرداخته شود مطمئنا همین قصاص که کمترین مجازات در قبال این واقعه هست را نیز زیر سوال میبرند و تازه نظام را بدهکار هم خواهند نمود. کاش نظام با قاطعیت به ریشه های مسموم این خباثت بپردازد و حتی شاید بهتر باشد عوامل اصلی این موضوع را اعدام کنند و به عوامل میدانی غیر از قاتلین اندکی تخفیف دهند ...
Iran, Islamic Republic of
احسنت به شما سرکار خانم معصومی.. مظلومیت نظام و نیروهای تامین امنیت این مملکت انتها نداره. باوجود چند شهید و مجروح از نیروی انتظامی و بسیج، و از اون طرف قداره‌کشی و اعمال غیر قانونی دراویش داعشی، به زبان آوردن چنین حرف‌هایی اونهم جلوی غریبه‌ها جای ذره‌ای دفاع برای لیلا خوشکام نذاشته
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
ايول خوراك جهان نيوز براي يك هفته مقاله و مطلب جور شد
اين اواخر سوژه درست نداشت ديگه كم مونده بود به خود نظام هم گير بدهد
Iran, Islamic Republic of
سوختی فکر کنم بدجوری هم سوختید به ظاهر روشن فکرها
سیامک
Iran, Islamic Republic of
جواب امثال لیلا حاتمی رو اقبال لاهوری داده:

[In reply to [H.Reza]]
دانی از افرنگ واز کار فرنگ
تاکجا در قید زنار فرنگ
زخم ازو، نشتر ازو،سوزن ازو
ما و جوی خون و امیدرفو
...آن جهانبانی که هم سودا گر است
بر زبانش خیر و اندر دل شر است
گر تو میدانی حسابش را درست
از حریرش نرم تر کرباس توست
.. کشتن بی حرب و ضرب آیین اوست
مرگ ها در گردش ماشین اوست
..گوهرش تفدار و در لعلش رگ است
مشک این سودا گر از ناف سگ است
(اقبال لاهوری/پس چه باید کرد؟)

- - - - - - -

شرق را از خود برد تقلید غرب
باید این اقوام را تنقید غرب
قوت مغرب نه از چنگ و رباب
نی زرقص دختران بی حجاب
نی ز سحر ساحران لاله روست
نی زعریان ساق ونی از قطع موست
محکمی اورا نه از لا دینی است
نی فروغش از خط لا تینی است
حکمت از قطع وبرید و جامه نیست
مانع علم وهنر عمامه نیست
علم و فن را ای جوان شوخ وشنگ
مغز می باید نه ملبو س فرنگ
...گر کسی شبها خورد دود چراغ
گیرد از علم وفن وحکمت سراغ
ترک از خود رفته ومست فرنگ
زهر نوشین خورده از دست فرنگ
بنده ی افرنگ از ذوق نمود
می برد از غربیان رقص و سرود
نقد جان خویش در بازد به لهو
علم دشوار است می سازد به لهو
(اقبال لاهوری/جاویدنامه)
سیامک
Iran, Islamic Republic of
سلام
جهان نیوز عزیز لطفا اون اسم رو از بالای شعر پاک کنید ناخواسته کپی شده منظور H.Reza است
با تشکر از سایت خوب شما
Iran, Islamic Republic of
درود بر عرق ملی و دینی خانم پروانه معصومی، از خانم حاتمی می پرسم: تاکنون چند هنرپیشه آمریکایی و فرانسوی یا انگلیسی برای گرفتن جایزه حاضر شده اند کشور خود را بد جلوه دهند؟ البته برای امثال من همواره سئوال است که چرا هر فرد مشهوری به خود اجازه می دهد در هر مسئله ای اظهار نظر کند؟ آیا در فرانسه و در رشته ادبیات فرانسه علوم سیاسی هم می آموزند؟ خب خانم حاتمی هم اگر در ادبیات فرانسه اظهار نظر بکند که رشته تحصیلی وی است می گوییم خوانده است، در هنر هم می گوییم هنرپیشه است تجربه دارد، اما در هر موضوعی که دانشمند نیستند .خانم محترم وقتی از چیزی می پرسند که نمی دانید ان ها با این سئوال، مرزهای امنیت ملی شما را نشانه رفته اند بگویید نمی دانم! نمی میرید! (مقصود مرگ شهرت است)بلکه در نظر شنونده بزرگ می شوید. اقرار به ندانستن خود گویای دانایی است.
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر این هنرمند پیشکسوت.
شمه
Iran, Islamic Republic of
مرحبا
آفرین
Iran, Islamic Republic of
آفرین به خانم معصومی
هزاران آفرین
Iran, Islamic Republic of
سلام.
احسن.
بهترین چیز برا زن بد از حجاب .حیاست.
حیا که نباشه آدم هر حرفی رو میزنه.
Iran, Islamic Republic of
الان ایشان توسط اراذل و اوباش می شود وابسته و حکومتی! البته اگر بگویند باید بدان افتخار کنند که آزاده اند و حقگو.
ali
درودبرخانم معصومی...واقعاحرف دل خیلی ها رو زدند..مرحبا
عباس
Iran, Islamic Republic of
یه بنده خدایی هم بود كه میگفت هركس نمیخواهد عضو حزب رستاخیز شود پاسپورت بگیرد و از ایران برود خانم معصومی جا پای آن مرحوم گذاشته اند
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
چون عقل می گوید باید دمکراسی حاکم باشد برای هرکس در همه کشورهای دنیا دو راه بیشتر وجود ندارد .
۱-به قوانین کشورش احترام بگذارد و پایبند باشد .
۲-در غیر اینصورت به کشور دیگری برود که با قوانین آن مشکل ندارد
کجای این حرف غیر منطقی است ؟
Iran, Islamic Republic of
فرض کنید ابو علی سینا و یا اینشتین و 30 نفر از افراد عادی سوار کشتی هستند و بعد بوعلی یا اینشتین می گویند برای رسیدن به مقصد باید از این مسیر برویم آن ها می گویند خیر ما حرف شما را قبول نداریم. بوعلی یا اینشتین خودش را معرفی می کند ولی می گویند رای می گیریم و 30 نفر خلاف نظر بوعلی رای می دهند. این از نظر شما یعنی دمکراسی دیگه. آیا عقل می گوید باید دمکراسی باید حاکم باشد ؟!!!یعنی حرف 30 نفر جاهل را گوش بدهند و در مسیر غلط بروند و گم یا غرق شوند. این را عقل!!! می گوید؟ می دانستید خود حکمای یونان دمکراسی را احمقانه ترین روش می دانند چون رای جاهلان بر رای عقلای جامعه حاکم می شود. من نگفتما حکمای غربی خودشان می گویند! اگر خواستید بد و بیراه بگویید به آن ها بگویید.
Iran, Islamic Republic of
البته مطالب 1 و 2 شما را قبول دارم چون اگر عمل نشود هرج و مرج می شود و جامعه می شود جنگل.
علی
Iran, Islamic Republic of
اون بنده خدا رییس جمهورمحبوبتان بودکه به کارمندانی که می گویندحقوقمان کم است فرمودندمجبورنیستیددرایران بمانید.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
علی جان سلام رئیس جمهور محبوب بنده نیست بنده کامنت فوق را در جواب عباس گفتم
هاتف
Iran, Islamic Republic of
خانم معصومی گفتن هر کس از شرایط کشورش ناراضی هست بجای اینکه پیش دشمن کشورش حرف باطل بزنه،خب پاشه بره اونجایی که قبله ی آمالش هست
مثلا خانم حاتمی بره آمریکا، چون احتمالا فکر می کنه تو آمریکا در صورت بروز وحشی گری هایی که دراویش تو پاسداران کردن،افراد خاطی رو تشویق می کنن.
Austria
اقای هاتف میشه ما که اکثریتیم بمونیم و شما برید سوریه و یا روسیه ؟ اصولا اکثریت تعیین می کنه اقلیت چیکار کنن
هاتف
Iran, Islamic Republic of
اولا طبق کدوم آمار وارقام شما متوجه شدید ما اقلیت هستیم وشما اکثریت؟؟؟؟
حتما مبنا رو رای به آقای روحانی قرار دادین درسته؟؟؟؟؟
میزان رای به شخص یه بحث هست وتحلیل رای، رای دهندگان بحث دیگه ای.
فکر نکنید همه ی کسانی که به آقای روحانی رای دادن با همه ی سیاست های آقای روحانی موافق هستن،ضمن اینکه رقیب ایشون آرای قابل ملاحظه ای رو کسب کردن.
در ثانی شما یه نگاه به میزان محبوبیت سردار سلیمانی وافزایش معنادار این محبوبیت توی این چند وقت که بکنید حتما متوجه میشید که ما در اقلیت نیستیم.
اتفاقا نظر سنجی ها از کاهش محبوبیت آقای روحانی خبر میده، به این خاطر شاید لازم شد بار سفر ببینید البته طبق فرمایش خودتون ،وگرنه ما چه در اقلیت چه در اکثریت خواهان وحدت و تلاش همه برای آبادانی ایران اسلامی هستیم.
United States
یک رفراندوم همه چی را مشخص می کنه
Iran, Islamic Republic of
قدیمیا خوب چیزی می گفتند یه جو از عقلت کم کن هر چه می خواهی بکن شده حکایت شما!
United Arab Emirates
پرچم آمریکایی با شرایط سیاسی و اقتصادی حاکم بر ایران مخالفم اما نمیخوام به بهانه رفراندوم کشور داغون تر از اینی که هست بشه دقیقا بخاطر همین بود که دی ماه بیشتر مردم با شما همراهی نکردن نه اینکه بقیه مردم آدمای عادی میل من با شرایط اقتصادی یا حتی تصمیم گیریهای سیاسی موافق بوده باشن فقط نمیخوان مشکل رو مشکل بیاد همین البته برای تو و امثالت مهم نیست
مجيد
Iran, Islamic Republic of
رفراندم تا حالا ملت ايران صدها بار تكرار كردند. اگه يك ادم خائن اين حرفو نزنه بقيه حر اونو قرقره نمي كنند.
مجيد
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت دوستان
من موندم بعضي اين دوستان بازيگر كشور ما تو همه چيز كارشناسي مي كنند و خودشونو همه جا جلو ميندازن!!! بابا جان اگه حرف نزني نميگن زبون نداري ها!!!!!! ياد اون اول انقلاب افتادم كه برا يك مدرسه يك معلم كافي بود !!!. شما بريد برا خودتون فيلم بسازيد و پي كار خود باشيد سلبريتي هاي عزيز و اون كارهايي كه با هم پشت صحنه مي كنيد!! روزي چند بار با خودم ميگم چه كسايي شدند الگوي بچه هاي ما تو رسانه!!!!
Iran, Islamic Republic of
اونهایی که به روحانی رای دادن از روی ناچاری بود به قول خودشان بین بد و بدتر بد را انتخاب کردند دل بر قبول داشتن ایشان نبوده
United States
فعلا که "اکثریتتون" خارجید.
ص امین
Iran, Islamic Republic of
سلام
اشتباه کردی بزرگوار
...
هر چند به قول اون دوستمون اگه اکثریت بر تصمیمات اشتباه و بچه گانه اصرار داشته باشن دیگه پیروی از اکثریت جایز نیست
به علاوه یادتون باشه امنیت این مملکت رو خون شهدایی تامین کرده که از شیطان متنفر بودن حالا اگه بر فرض اکثریت بخواهن با استفاده از این امنیت دوباره جامعه رو به سمت فرهنگ انحرافی و شیطانی ببرن این عمل اکثریت ارزشی نداره ولو جمعیتشون ده برابر مخالفینشون باشه
Iran, Islamic Republic of
واقعا این تفکر داعشی نیست ؟ خوب چرا دارید با داعش مبارزه می کنیم !!! کسی که اکثریت را زیر سوال میبره داعشی هست . متاسفم اینقدر هم از شهدا و خون شهدا مایه نزارید بخاطر 8 سال دفاع مقدس همه ما در نزدیکان و اشنایان و اقواممون هم شهید عزیز داریم هم مجروح پس لازم نیست از خون شهدا مایه بزاری .
از کی تا حالا وطن فروش ها اکثریت شده اند؟!! خیالات ورت داشته ها
Iran, Islamic Republic of
بله این اکثریت تاشما باشین تعیین میکنه ولی اگه ما اکثریت شدیم که دوباره فتنه 88 رو درس میکنین
Iran, Islamic Republic of
خانم معصومی که نگفت لیلا حاتمی باید اونطور که ایشون می پسنده فکر کنه و از جناح سیاسی موردنظر ایشون حمایت کنه و در غیراینصورت باید از ایران بره!
اتفاقا حرف حساب زده. وقتی یک فرد شناخته شده، از اراذل و اوباشی که وسط خیابان های شهر اقدام به تهدید و کشتار میکنن حمایت علنی کنه و مثل یک ضد انقلاب خارج نشین از آنسوی مرزهای کشور بیانیه سیاسی بده، معنیش اینه که از تضاد عقیده رسیده به تقابل عملی.. و جای چنین دشمن آشکاری داخل کشور نیست
Canada
يك بنده خداى ديگه اى هم بود ميگفت هر كى كنسرت ميخواد از مشهد بره بيرون!
Iran, Islamic Republic of
ما میگیم هر که کنسرت و دانس میخاد از کشور بره بیرون چون ما برا حکومت اسلامی بیش از 300 هزار شهید دایم و تا آخرهم پای این انقلاب می ایستیم
Iran, Islamic Republic of
شما میگید ؟ شما چیکاره مملکتید ؟ مگر اینجا زندان هست ؟ مردم را از کشور بیرون می کنید ؟ مگر میشه یهشت زوری ؟ اسم شهدا را هم تو اون دهانتون نیارید . شهدا و مجروح جنگی تو همه خانوادهای ما هست . جهان نیوز چه جوری اجازه میده این صحبتهای فاشیستی بالا بیاد ؟ جالبه ؟ مگر میشه مردم 1 کشور را از کشورشون بیرون کرد چون نظرشون مخالف شما هست ؟
Iran, Islamic Republic of
آن بنده خدا نبود و بنده شیطان بود و مردم هم بیرونش کردند رفت امریکا و بعد هم توی مصر کنار فراعنه چال شد. هر کسی هم که مثل او فکر می کند از جمله ... همین است.
یوسف
Iran, Islamic Republic of
حزب رستاخیز با حب وطن عرق ملی زمین تا آسمون فرق داره
لطفا خلط مبحث نکنید
United Arab Emirates
نخیر ایشون منظورش این بود که همه جای دنیا با برهم زنندگان نطم برخورد میشه نه اینکا پاسپورت بگیرن برن و .‌‌
Iran, Islamic Republic of
هرگز آدم حقیر تر از کسی که ملت خودش رو تحقیر می کنه ندیدم

خدا خیرتون بده خانم معصومی پاسخ شایسته ای بود
عمار
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم معصومی .ایکاش اصناف خود پاسخ اعضای خود را که غیر تخصصی واز روی بی تعصبی صحبت میکنند را بدهند.
خانم به اصطلاح هنر پیشه همه چیزدان میتوانند به ما بگویند در فرانسه مهد آزادی اروپا چرا خانمها حق ندارند روسری داشته باشند؟؟چرا بادانشجویان مسلمان به جهت اعتقاداتشان برخورد میشود؟؟
آنها با زیرکی از به اصطلاح روشنفکرنماهای ما سوءاستفاده سیاسی میکنند واینها هم با خود کم بینی تمام احساس میکنند که مورد توجه قرار گرفته اند که یک خبرنگارخارجی با آنها مصاحبه نموده وبرای خود شیرینی شروع میکنند از کشور خود بد گفتن که طرف لبخند بزند واینها ارضا شوند!!!با عرض تاسف.
انسان باید به وطن وهم کیشان خود کمی تعصب داشته باشد.
Iran, Islamic Republic of
فضای سینما و تلویزیون و عواملش بسیار آلوده به انواع و اقسام رذایل اخلاقی هستن که یکی از اونها خودفروختگی است. متاسفانه هنرمندان با بینش و آگاهی همچون خانم معصومی بسیار کم هستند. خدا حفظشون کنه
Iran, Islamic Republic of
تا کسایی مثل این خانم حاتمی هست نیازی به دشمن نیست
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
سرکارخانم معصومی انشاالله که درسلامت کامل باشید.نگران نباشید این بازیگر خواسته با حرف زدن , حتی حرف مفت خودشو نشون بده خودش متوجه شده که چی ....کرده .
Iran, Islamic Republic of
درود بر تو
سروش
Iran, Islamic Republic of
خانم معصومی بزرگوار وقتی چندین خبرنگار خانم حاتمی را دوره کرده اند و از ایشان مدام از سانسور و سرکوب می پرسند، وا می دهد، اون شما هستید اون خانم زهرا حسینی(نویسنده دا) اون همسر شهید صدر و همسران شهدای هسته ای و... هستند که اهل وا دادن نیستند،...
لقمان
Iran, Islamic Republic of
گویا خدا اجازه نمی دهد ارزش واقعی انسانها برای همیشه پنهان بماند، بعضی ها از نوع خانم حاتمی برای نان، پرستیژ خیلی چیزهای دیگر هم حاضر است بدهد، تحقیر وطن یکی اش است و...
کوچولو
Iran, Islamic Republic of
فکرش را نمی کردم خانم حاتمی بعد از این همه تو چشم بودن و تجربه اینجوری جو زده شود، مارو باش وقتی نداری و گمنامی مان را می دیدیم فک می کردیم خیلی بیچاره ایم خیلی بیچاره.
Iran, Islamic Republic of
افرین به غیرت و شرف ووطن دوستی خانم معصومی .
Iran, Islamic Republic of
نکته اخر جمله خانم معصومی نسخه خوبی برای اینچنین افراد می باشد . اگر نمی توانید بروید جای دیگر زندگی کنید. درود برمعصومی
Iran, Islamic Republic of
اگر دوست ندارند بروند جای دیگر زندگی کنند.
Iran, Islamic Republic of
خانم پروانه معصومی هوایی که شما در آن تنفس می کنید با هوایی که خانم حاتمی در آن تنفس می کند فرق دارد .
وحید
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر انگار او هنرمندا آدمای غیرتمندی هم هستند که همه چی رو‌ویزا و جایزه نمیدونند
Iran, Islamic Republic of
وجیه!
Iran, Islamic Republic of
خانم حاتمی و سایر هنرمندان نصیحت خانم معصومی زن باغیرت ومسلمان را مورد توجه قرار دهند .
معصومی
Iran, Islamic Republic of
خانم معصومی هم پیر شده در نقش نصیحت کننده های با تجربه ظاهر شده....
وطنم
Iran, Islamic Republic of
احسنت به شما خانم معصومی هنر مند واقعی میفهمه که امنیت یک کشور براحتی محقق نمیشود. درود بر شما که در جایگاه یک هنر مند واقعی هستی درود بر شرفتان . و اما خانم حاتمی پست ترین آدم هیچوقت در کشور بیگانه برعلیه مملکت خودش حرفی نمیزنه حرف شما نشات گرفته از بیشعوری سیاسی شماست کجای دنیا سراغ داری پلیس بدست آشوبگران یا بقول شما معترضان کشته شوند آنوقت شما شرم کنی از اینکه چرا این اعتراض سر کوب شد ایکاش بجای یکی از آن سرباز مظلومی که زیر چرخ له شد فرزندت یا از بهترین عزیزانت می بود یا برادر یا همسرخودت یا خانه و دارای خودت مورد هجوم این معترضان قرار میگرفت باز همین نظر را داشتی؟؟!!!( البته لیاقت کشته شدن برای وطن نصیب حرام لقمه ها نمیشود)
این اظهار نظرت فقط بمنزله یک هموطن بی شرف پاچه خوار بیگانه تلقی میشود که همه فداکاری غیورترین مردان نیروی انتظامی و بسیج که با خونشان بهترین امنیت را در جهان محقق کردند را زیر پا له کنی.لا مذهب ترین آدم دنیا شرفشان بیشتر تو و امثال توست.
Iran, Islamic Republic of
سلام. شما که از طرز نوشتنت معلومه نه بویی از اسلام بردی نه بویی از انسانیت. حداقل به فرمایش بزرگان دین اسلام مراجعه کن که به دشمان خودشان هم دشنام نمی دادند و از ادب خارج نمی شدند.
Iran, Islamic Republic of
خانم حاتمی فکر کرده بازم بهش اسکار می دن!
Iran, Islamic Republic of
پاسخ درست و خوبی دادند و اصلا هم تند نبود
Iran, Islamic Republic of
به خانم حاتمی پیشنهاد می کنم سریال کیف انگلیسی که این روزها از شبکه تماشا در حال پخش است را با دقت تماشا کند مخصوصا اون سکانسی که اون یارو اینگیلیسیه به رانندش میگه دوباره سعی کن فیروز دوباره سعی کن.
United Arab Emirates
...
Iran, Islamic Republic of
هنرمند وفادار به میهن خدا نگهدارت باد خانم معصومی
Iran, Islamic Republic of
احسنت به تو زن وطن پرست !
ما هر مشگلي داشته باشيم بايد تو خونه خودمون حل كنيم .
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
تقریبا حدود چهل سال پیش هنرپیشه ای بسیار کار بلد تر و بسیار زیباتر از این علیا مخدره در امریکا زندگی میکرد و سوپر استار امریکایی بود بنام جین فوندا . که از سیاستهای دولت امریکا به شدت معترض بود و کار خود را تقریبا رها کرد و برعلیه سیاستهای استعمار گرانه دولت متبوعش در همه جا حتی شهر های کوچک سخنرانی می کرد و افشاگری می کرد . حالا این خانم وطنی دارد از ایشان تقلید می کند . ولی نمی داند اون خانم در کشورش انتقاد می کرد نه در کشور غریبه اون خانم امریکایی از مردم فقیر حمایت می کرد بر عکس این مدل ایرانی از برهنگی و آشفتگی حمایت می کند البته اون خانم خارجی دندون خرگوشی نداشت
United States
بسیار بسیار از ایشون متشکرم.
فرای تفاوت های سیاسی که طبیعی هست تو جامعه باشه، آدم از یک انسان عاقل انتظار داره که وقتی جوان های این کشور که دارند برای امنیت همین مردم زحمت می کشند، مورد حمله قرار می گیرند، از اونها دفاع کنه. نه این که مثل خانم لیلا حاتمی جای مخل امنیت و پلیس رو جا به جا کنه. مخصوصا که پلیس برای جلوگیری از تلفات بدون اسلحه اومده و چهار تا کشته داده. خانم حاتمی جواب خانواده های پلیس های کشته شده رو چی می خواهد بده؟
این اتفاق اگر در امریکا افتاده بود، کسی جرات نمی کرد به پلیس این طور بی احترامی کنه.
دلسوخته
Spain
تقدیم به خانم معصومی نان به نرخ روز خور قهار و باتجربه

کهنه رندی بود نام نامی‌اش بابا کرم
گه فروتن بود و گه انبانه فیس و ورم
دوخت هر دم کیسه و اندوخت دینار و درم
زیست عمری کامیاب و مالدار و محترم
چون زعهد کودکی تا آخرین ساعت که مرد
نان به نرخ روز خورد!

در جوانی مدتی لبّاده و دستار داشت
بعد تا چندی کراوات و کت و شلوار داشت
او، که در اصلاح روی و موی خود اصرار داشت،
دیدمش روزی که از اصلاح صورت عار داشت
گاه مو بر رخ نهاد و گاه موی از رخ سترد
نان به نرخ روز خورد!

آنکه در مجلس، به پهلوی مدرس می‌نشست،
ناگهان از او برید و با رضاخان داد دست
چون رضا خان جیم شد، خود را به حزب توده بست
چون ورق برگشت و حزب توده هم شد ورشکست
رفت و بر درگاه فرزند رضاخان سر سپرد
نان به نرخ روز خورد!

در برِ اهل وفا رنگ وفا کیشان گرفت
در بساط میگساران، ساغر از ایشان گرفت
چون به درویشان رسید آئین درویشان گرفت
گرگ با نیرنگ، جا در جامه میشان گرفت
بر گلوی گوسفندان زبون دندان فشرد
نان به نرخ روز خورد!

گر فتاد اندر ته دریای قلزم، شد نهنگ
ور به جنگل‌های افریقا درآمد، شد پلنگ
گشت مستفرنگ، اندر محفل اهل فرنگ
گاه شد رومی رومی، گاه شد زنگی زنگ
گاه ترک و گاه تازی، گاه لر شد گاه کرد
نان به نرخ روز خورد!

گشت در هر راه نان و آب داری رهنورد
یافت هر دم صورتی دیگر، چو طاس تخته نرد
گاه نر شد، گاه ماده، گاه زن شد، گاه مرد
چون به دینداران رسید از باده‌خواری توبه کرد
چون به میخواران رسید آن توبه را از یاد برد
نان به نرخ روز خورد!

در بر بودائیان، آئین بودا را ستود
در بر زرتشتیان، زند و اوستا را ستود
چون مسیحی دید، انجیل مسیحا را ستود
چون کلیمی یافت، ده فرمان موسا را ستود
چون مسلمان دید، خود را از مسلمانان شمرد
نان به نرخ روز خورد!

مؤمنان او را یکی از مؤمنین پنداشتند
صالحان او را نکوکار و امین پنداشتند
دزدها او را به دزدی بیقرین پنداشتند
از چه رو جمعی چنان جمعی چنین پنداشتند؟
چونکه هم در زهد شهرت داشت، هم در دستبرد
نان به نرخ روز خورد!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا لیلا حاتمی نان به نرخ روز می خوره می خواهد مثل فرهادی با سیاه نمایی اسکار بگیره خانم معصومی خیلی وقته با دنیای بازیگری خدا حافظی کرده و در یکی از روستا های شمال زندگی می کند
Iran, Islamic Republic of
آخ آخ آخ. خانوم معصومی دیگه باید فاتحه ی بازیگری رو بخونه.
ساکت
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر خواهشمند است نظریه خود را با کلمات مناسب تری تنظیم و ارسال نمایید. جهان نیوز
سینا
Iran, Islamic Republic of
کشور عجیبی داریم هر کسی ژست اپوزسیون میگیره میشه روشن فکر و فهمیده و هر کس کوچکترین دفاعی بکنه میشه خائن و آدم نظام و همه جا علیه اش جار و جنجال به پا میکنن.
درد از این بیشتر که یه بازیگر رو به خاطر یه تبریک کوچک به رهبر این کشور آماج حملات و دشنام و ناسزا و بایکوت کاری قرار میدن اونم تو همین جامعه
United Arab Emirates
اصلا بعضی بخاطر مطرح کردن خودشون و روشنفکر نشون دادن خودشون ژست اپوزسیون میگیرن
Iran, Islamic Republic of
خانم کبودرآهنگی شما دیگه چرا ؟
هنر
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم پروانه معصومی
با عرض سلام
هنر مند واقعی ایرانی شمائید نه امثال لیلا حاتمی تازه به دوران رسیده . که تا چند فیلم بازی کرد ، خود . کشورش و ملتش را فراموش کرد.
هنر مند پولکی هنرمند نیست بلکه ملعبه دیگران است برای ضربه زدن به هنر یک کشور
احمد
Iran, Islamic Republic of
کاش آن موقع که آن درویش بی آزار وآرام گنابادی! پشت فرمان اتوبوس رفته بود خانم حاتمی هم گذرش به گلستان هفتم پاسداران می افتاد تامی دیدیم اگر جان سالم از مهلکه به درمی برد هنوز همان حرفها را می زد یانه؟
سروش
Iran, Islamic Republic of
خانم معصومی بزرگوار و جناب جهان نیوز شماها باید از خانم حاتمی به اندازه خودش انتظار داشته باشین. اون یه آدم عادیه نه قهرمان.
امیر
Germany
....
Iran, Islamic Republic of
اين خانم ميگه هركي ناراضي هست بره بيرون اشتباه است كساني از كشور ميرن بيرون كه اختلاس كردندبيشترين پول از كشور ايران بعد از انقلاب يوسيله اختلاس كننده ها بيرون رفته است بچه هاي بعضي از مديران خارج كشور در امريكا و كاندا و اروپا هستند دولارها از ايران خارج ميشود اين دلارها بايد صرف توليد داخل ميشد و جوانها سر كار ميرفتند ...
Iran, Islamic Republic of
...
ليلا حتما جو گير شده برايش متاسفم وطن فروشي به نفع دشمن تا كي اجازه ي بازي ندهند
Iran, Islamic Republic of
...