جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳
حسن قاسمی دانا:

مادر شهید: آرزو می‌کنم ۳ فرزند دیگرم هم به شهادت برسند

هیچ‌گاه از شهادت حسن پشیمان نیستم
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب: 612029
مادر شهید حسن قاسمی دانا با بیان اینکه هیچ‌گاه از شهید شدن فرزندم پشیمان نیستم و باید جوانان جانشان را فدا کنند که پرچم اسلام به دست صاحب‌الزمان(ع) برسد، گفت: سه پسر دیگر دارم که آرزو می‌کنم سه فرزند دیگرم هم شهید شوند.
مادر شهید: آرزو می‌کنم ۳ فرزند دیگرم هم به شهادت برسند
به گزارش جهان نيوز، مریم طربی امشب در اجلاسیه مرکزی دومین کنگره ملی شهدای دانشجو که در محل تالار دانشکده دانشگاه فردوسی مشهد، برگزار شد، اظهار کرد: حسن مردم دوست، مهربان، عاشق ولایت و رهبری بود و خط قرمزش خط ولایت بود.

وی اضافه کرد: باید خون‌ها ریخته شود تا اسلام پایدار بماند و من سه پسر دیگر دارم که آرزو می‌کنم سه فرزند دیگرم هم شهید شوند و فرزندانم را فدای رهبری می‌کنم.

مادر شهید مدافع حرم حسن قاسمی دانا متذکر شد: هیچ‌گاه از شهید شدن فرزندم پشیمان نیستم و باید جوانان جانشان را فدا کنند که پرچم اسلام به دست صاحب‌الزمان(ع) برسد.

طربی افزود: ما اگر اینجا هستیم تنها برای یاد کردن از شهدا نیست، بلکه الگوبرداری از شهیدانی است که رفتند کاری حسینی انجام دادند و ما باید کار زینبی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه باید طوری رفتار کنیم که در صحرای قیامت شرمنده فاطمه زهرا(س) نباشیم، یادآور شد: جوانان و دانشجویان نباید جلوتر از فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنند، ان‌شاءالله که بتوانیم گوش به فرامین رهبری داشته باشیم و فراتر از فرمایشات ایشان قدم برنداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عبد الله
Iran, Islamic Republic of
به جای همچین آرزویی آرزو کن که امام زمان ظهور کنه و ریشه ظلم رو بکنه.
آرزو کن که جهان از صلح و آرامش پر بشه.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
حضرت قاسم فرزند امام حسن مجتبی(ع)، در شب عاشورا در پاسخ عموی بزرگوارش امام حسین(ع) که از او پرسید: «مرگ نزد تو چگونه است؟» عرض کرد: «مرگ برای من شیرین تر از عسل است».
آقا عبدالله! داداش من! آرزوی شهادت در راه اسلام، یعنی آروزی ظهور امام زمان(عج)، یعنی آروزی ریشه کنی ظلم، یعنی آروزی صلح و آرامش واقعی در سایه حکومت امام زمان(عج).
رضا
Iran, Islamic Republic of
درود به حسن قاسمی دانا و شیرزنی که چنین فرزندانی تربیت کرده...