سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

چنگیز تا ۲۰۲۳ توپ طلا می‌گیرد

شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 593682
اتحادیه مطبوعات ایتالیا برای چنگیز شانس کسب توپ طلای فوتبال جهان تا سال ۲۰۲۳ قائل شد.
چنگیز تا ۲۰۲۳ توپ طلا می‌گیرد
به گزارش جهان نيوز، چنگیز اوندر ستاره ترک تبار تیم فوتبال رم در نیم فصل نخست لیگ ایتالیا حضور نصفه و نیمه‌ای در تیم ایتالیایی داشت ولی در هفته‌های اخیر به ستاره تیمش تبدیل شده است.
 
او در جریان شکست ۲ بر یک رم برابر شاختاردونتسک در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد اولین گلش را نیز در این رقابت مهم به ثمر برساند. او در چهار بازی اخیر تیم فوتبال رم موفق شده است پنج گل به ثمر برساند و یک پاس گل را هم ثبت کند تا به ستاره این روزهای تیم فوتبال رم تبدیل شود.

سندیکای مطبوعات ایتالیا برای این بازیکن شانس ۵۰/۱ را برای کسب توپ طلای فوتبال جهان تا سال ۲۰۲۳ قائل شده است. چه بسا اگر عملکرد خوب این ستاره ترکیه‌ای ادامه داشته باشد، او بتواند در سال‌های پیش رو یکی از نامزدهای اصلی توپ طلای فوتبال جهان نیز باشد.

جالب این که این شانس با شانس بازیکنانی چون هری کین، فیلیپ کوتینیو و داوید سیلوا نیز برای کسب توپ طلای فوتبال جهان تا سال ۲۰۲۳ برابر است.

چنگیز اوندر پارسال با ۱۳ میلیون یورو از باشاک شهیر راهی تیم فوتبال رم شد و اکنون با ویچنزو مونتلا مهاجمان سال‌های نه چندان دور رم و سرمربی فعلی سویا مقایسه می‌شود.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *