سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۴

دلنوشته قالیباف برای شهدای خیابان پاسداران

جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب: 593527
قالیباف نوشت: عزیزانی که برای امنیت تهران در حادثه خیابان پاسداران عاشقانه جان دادند تا حتی برای ثانیه‌ای امنیت این مرز و بوم دچار اخلال نشود نیز بی شک رشادت و ایثار را به بهترین شکل معنا کردند.
به گزارش جهان نيوز؛ محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حادثه شهادت نیروهای انتظامی و بسیج در درگیری با اوباش خیابان پاسداران نوشت:
شهادت با واژه رشادت همزاد است و با ایثار و ازخودگذشتگی همپا.

عزیزانی که برای امنیت تهران در حادثه خیابان پاسداران عاشقانه جان دادند تا حتی برای ثانیه‌ای امنیت این مرز و بوم دچار اخلال نشود نیز بی شک رشادت و ایثار را به بهترین شکل معنا کردند که به راستی باید آنان را شهدای امنیت خواند.

در واقع شهدای امنیت بار دیگر ثابت کردند مردم غیور ایران زمین در هر لباسی چه نیروی انتظامی، چه بسیج و... وقتی پای امنیت سرزمین شان به میان باشد در هرکجای عالم چه درتهران ویا فرسنگ‌های دور از کشور عزیزمان تا پای جان می‌ایستند.

تاریخ نشان داده است که ملت بزرگ ایران که خودمتشکل از  اقوام و مذاهب و سلایق گوناگون است تحت تعالیم اسمانی دین اسلام‌ و نام و پرچم ایران برای حفظ یکپارچگی این مملکت دوش به دوش هم‌درمقابل هرگونه اختلاف افکنی واشوب بدون تعصبات قومی وقبیله ای خواهندایستاد.

و قطعا انتظار آنها از مسئولان هم این است که با قانون شکنان، تفرقه افکنان و برهم زنندگان امنیت این مرز و بوم خصوصا حادثه اخیر برخورد اساسی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امین
Iran, Islamic Republic of
مردم تازه دارند ارزش قالیباف را می فهمند حالا که با یک شهردار مریض و ناتوان مواجه شدند که هیچ کاری از دستش بر نمی آید.
Iran, Islamic Republic of
جز انتقاد
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گزامی . با تشکر. مطلب شما بر خلاف شئون و حریم فرنگ اسلامی – ایرانی و قابل انتشار نیست. جهان نیوز
Canada
ارزش قاليباف؟!!
محمد باقر خودتى كلك دارى پيام ميزارى؟