سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۷
۷۰
هم اقتدار نظام را سانسور می‌کند و هم مظلومیتش را

کنایه همزمان جلیلی به روحانی و احمدی‌نژاد/ در برابر اعتمادی که مردم به شما کردند در این چندسال چه کردید؟

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 593393
وقتی مقام معظم رهبری کسی را در مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب می‌کند برای آن است که آن فرد نظراتش را بگوید و در آن بستر به رهبری کمک کند برای اصلاح امور. نمی‌شود سکوت کنید، گاهی در جلسات باشید، گاهی نباشید، آنجایی که باید حضور داشته باشید حضور نداشته باشید و بعد در نهایت مدعی هم بشوید!
کنایه همزمان جلیلی به روحانی و احمدی‌نژاد/ در برابر اعتمادی که مردم به شما کردند در این چندسال چه کردید؟
به گزارش جهان نيوز، سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی  در چهارمین همایش بین المللی «تحجر و اسلام آمریکایی» در مشهد گفت: «اسلام امریکایی» وقتی می‌بیند ملتی اینگونه مقاومت می‌کند، باید ملت را در این مسیر یا دچار «انحراف» کند، یا «انصراف».

جلیلی با تاکید بر اینکه راه دشمن برای انصراف ملت از مقاومت «فتنه زرد» است، افزود: یک ضلع فتنه زرد، این است که مسائل دسته چندم جای مسائل اصلی قرار گیرد.

عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام ادامه داد: به تحرکات ۲-۳ روز‌گذشته توجه کنید، وقتی که یک سخنرانی به هم می‌خورد چه جنجالی برپا میکنند و تعابیری مثل «چماق به‌دست‌ها»، «نیرو‌های سرخود» و ... را مطرح می‌کنند، اما اگر بهترین جوانان این مملکت توسط بدترین رفتار‌های داعشی شهید و مجروح شوند، در رسانه‌هایشان حتی به این موضوع اشاره هم نمی‌کنند و حتی به لحاظ حرفه‌ای نیز آن خبر را منتشر نمی‌کنند!

جلیلی تصریح کرد: این چه حرکتی است که این‌گونه سعی در پوشاندن و سانسور حقایق انقلاب دارد؟ هم اقتدارش را سانسور می‌کند، هم مظلومیتش را.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه «نباید سبک زندگی ما معطوف به انتخابات باشد»، گفت: حرکت سیاسی انقلابی مبتنی بر اسلام ناب، «مستمر و همیشگی» است.

وی افزود: همین الان می‌بینید که برخی وارد انتخابات می‌شوند و قدرت را هم به‌دست می‌آورند، ولی میگویند این کافی نیست و من باید اختیارات بیش‌تر داشته باشم! و مراجعه به آرای عمومی را مطرح می‌کنند.

جلیلی تاکید کرد: انتخابات مراجعه به آرای عمومی بود! شما که اعتماد مردم را در انتخابات جلب کردید امروز باید بگویید در برابر اعتمادی که مردم به شما کردند در این چند سال چه کرده اید؟ قبل از آن که شما مراجعه به آرای عمومی را مطرح کنید، انتخابات خود مراجعه به آرای عمومی است، لذا بگویید دربرابر اعتماد مردم و مراجعه به آرای عمومی چه کردید؟

عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام در بخش دیگری از سخنانش گفت: وقتی مقام معظم رهبری کسی را در مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب می‌کند برای آن است که آن فرد نظراتش را بگوید و در آن بستر به رهبری کمک کند برای اصلاح امور. نمی‌شود سکوت کنید، گاهی در جلسات باشید، گاهی نباشید، آنجایی که باید حضور داشته باشید حضور نداشته باشید و بعد در نهایت مدعی هم بشوید!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Netherlands
اقای جلیلی چند بار در انتخابات شرکت کردی و یا حمایت کردی و اخر هم رای نیوردی ؟ بهتر نیست در مقابل رای مرد تمکین کنی ؟ شخص شما اتفاقا بصیرت هم نداشتید چون تا پایان زمان ریاست جمهوری اقای احمدی نژاد طرفدار و حامیشون بودید. 1 بار هم که شده در مقابی مردم و خواسته های مردم سر تعظیم فرود بیارید
Iran, Islamic Republic of
دکتر جلیلی به آراء مردم تمکین کرد و نتیجه انتخابات رو پذیرفتند آن کسانی که به رای مردم تمکین نکردند سران فتنه 88 بودند و لاغیر.
ايرج
Iran, Islamic Republic of
جناب جليل مردم به خودتون اعتماد نكردن پس شما راجع به اعتماد مردم صحبت نكنيد
Iran, Islamic Republic of
خیر ایشان یارو غار آقای احمدی نژاد بودند مردم فراموش نمی کنند برادر
Iran, Islamic Republic of
خودت فهمیدی چی گفتی چی نوشتی
حسین
Netherlands
بنظر این حقیر بصیرت یعنی همین که بنفع آقای رئیسی کنار رفتند.
موضوع پیروزی نیست چون پیروزی در دست خداری تبارک و تعالی است. موضوع قبولی در امتحان استکه ایشان تاجائی که من می دانم قبول است.
قُلْ مَتَاعُ الدُّنْيَا قَلِيلٌ وَالْآخِرَةُ خَيْرٌ لِّمَنِ اتَّقَىٰ ...
Iran, Islamic Republic of
مگرآقای جلیلی جز فتنه گران سال 88بوده که درمقابل رای مردم تمکین نکردند؟
aliahmadi1368@yahoo.com
Iran, Islamic Republic of
تا امسال شما هست مملکت پیشرفت نمیکنه .اگه حرف ایشون غیر منطقیه جواب بدید و با این جور صحبت کردن علیه یک نظر به جایی انسان نمیرسه الان واقعا دولت روحانی به وعده هاش عمل کرده آیا ؟یا از وقتی اومده هر روز یک بحران در مملکت داریم و وعده های سر هرمن دادن .اصلا چرا باید قیم احزاب بود و توجیشهون کرد .باید هر حزبی اومد سر کار یا هر تفکری به وعده هاش عمل نکرد اولین گروه همونایی ک بهش رای دادن جلوش وایسن تا جرات خطای بیشتر نداشته باشه . بقول معروف سخن حق رو بشنو حتی اگه دشمنت زده باشه.و آقای جلیلی صحبت درستی کردن درباره روحانی و روزنامه های اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
دموکراسی خوردن گوشت حیوان مرده از سر ضرورت برای نمردن در بیابونه. نظر مردم چه سندیتی داره؟ هرکسی که پول زیاد داره با چنتا رسانه توپول نظرات مردم رو بدون اینکه خودشون بدونن کنترل میکنه. اون میشه پادشاه. داستان سلطنت همینه تو دوران جدید. شکلش فرق کرده ولی هنوز هم صاحبان پول و قدرت سواری میگیرن. مگه همین آقای رفراندوم با "جنگ میشه اگه ما نیایم" انتخابات رو نبرد؟ دفعه ی بعد هم یه جور دیگه میبرن.
Iran, Islamic Republic of
متاسفم از نظرت در مورد دموکراسی . یادت باشه نوع حکومت جمهوری اسلامی هست و جمهوری در کنار اسلامیت . نظرت چه به نظر داعش نزدیک هست . افرین
Iran, Islamic Republic of
...
United States
باید هم عصبانی باشید... بدجور کاسه کوزه های شما طرفداران دوقطبی ساختگی اصلاحات-خوارج رو به هم ریخته امثال این مرد! حیات شما در القای این دوقطبی باطل است و برای آن به طرف مقابل نیاز دارید و هیچ روشنگری در این باب را برنمیتابید. به حول و قوه الهی چهره واقعی هر دو (طیف) شما روز به روز بیشتر برای امت آشکار میشود و کینه و غیظ شما هم به همین دلیل است.
Iran, Islamic Republic of
هیچ فرقی نمی کنه کی بیاد و کی بره . اصولگرا رییس جمهور بشه یا اصلاح طلب حسن باشه یا محمود . تا وقتی درهای کشور را بستید و تندروی می کنید و به همه مرگ میدید . مملکت همینه .تا وقتی اعتراضات خفه بشه . تا وقتی بانکها نتونن با دنیا کار کنن . تا وقتی صدای مخالف خفه بشه . حقوق بشر رعایت نشه . همینه هیچ فرقی هم نمی کنه ۰ هر کی بگه من بهتر می کنم دروغ میگه و دنبال سیاه بازی هست
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
حاصل دیپلماسی جلیلی سفرهای بی حاصل و لبخند های پر حاصل بود!
Iran, Islamic Republic of
اولا که خالی نبند. نتیجه ی لبخند امیرکبیرتون رو هم دیدیم
Iran, Islamic Republic of
من معنی آزادی بیان را نمی فهمم
Iran, Islamic Republic of
با سواد ایشان یک بار در انتخابات شرکت کرده است
خان
Iran, Islamic Republic of
واعجبا آقای جلیلی به احمدی نژاد چنین میگیه!!!!!!!!
بهترین جوک ۹۶
Iran, Islamic Republic of
چقدر تیپ شماها سطحی نگرند!!!!
همیشه طلبکار
Iran, Islamic Republic of
هیچی آقای جلیلی
گند زدن و گذاشتن گردن اسلام و گفتن اسلام به درد حکومت نمی خوره
باز گند زدن گذاشتن گردن رهبری و حرف از جام زهری دوباره زدن

الانم که به خاطر چهار تا مشت و لگد به دراویشی که پنج نفر از بچه های نیروی انتظامی و بسیجی رو به شهادت رسوندن توی مجلس شورای اسلامی معترض شدن و می خوان برخورد قضایی کنن!
Iran, Islamic Republic of
کاسبی کثیف اقایون این روزها علیه دو دولت قانونی. شرم بر شما.
حسین
Netherlands
تا شما باشید به این رواسای بازگشائی و بیست دقیقه ووو رای ندید.
یا حق
نصیحت
Iran, Islamic Republic of
تو باید همیشه بدهکار باشی با این ادبیاتت
Iran, Islamic Republic of
جالبه هیچ کس نفهمید چی گفتی

از روی کامنت های اعتراضی مشخصه مطلبت رو نگرفتن

اگه مطلب رو دقیق خونده بودن میدیدن توهین که نکردی هیچ یک نقد دقیق بر عملکرد لیبرال کردی
Iran, Islamic Republic of
فساد اقتصادی بیکاری قاچاق رانت خواری دکل خوری قراردادهای مشکوک ودریافت حقوقهای نجومی وفاصله طبقاتی را رواج دادند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تا کی قراره روسای جمهور هم ژست اپوزسیون بگیرن هم از خوان نعمت نظام بهره مند بشن؟؟؟راستی برادر جهانگیری ومشایی چه ارتباطی با هم دارن؟؟؟اینا باید بررسی بشه. باید معلوم بشه احمدی نژاد چرا یازده روز خونه نشینی کرد؟؟؟مصلحی کسی بود که حتی بعد از پایان ماموریتش در وزارت اطلاعات مورد تایید رهبری قرار گرفت ودرسازمان اطلاعات سپاه مورد استفاده واقع شد. احمدی نژاد چه اصراری داشت که ایشون برکنارشه؟؟؟اینه ولایت پذیری؟آقای روحانی بعد از دوسال از قرار داد برجام هنوز نتونسته یه دستاورد ملموس برای برجام ذکر کنه برای پرت کردن حواس مردم یه روز می گه رفراندوم. یه روز می گه امام زمان رونقد کنیم !کی قراره روسای جمهور متوجه بشن حوزه ی مسئولیت واختیاراتشون فقط در امور اجرایی کشوره ونه مباحث دیگه. این حدود هم درقانون اساسی به صراحت ذکرشده.فراتر از اون اجازه ندارن اظهار نظر کنند.
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم اقدامات احمدی‌نژاد در دوران ریاست جمهوری توجه ویژه به قشر ضعیف جامعه پروژه عظیم مسکن مهر یارانه سد سازی جاده سازی طرح هادی روستاها پیشرفت علمی هوا فضا صنعت هسته ای رسوای مفسدان بزرگ آقا زاده استکبار ستیزی و ساده زیستی و........اقدامات روحانی :خطاب کردن مردم منقد به بی سواد ترسو بز دل پرداخت حقوق های نجومی غارت صندوق فرهنگیان رکود دروغ سیاه نمایی نابودی صنعت هسته ای هوا فضا تولید تکریم کدخدا و استکبار رفاه طلبی و اشرافی گری و....................
جلیلی
Iran, Islamic Republic of
جلیلی جان، تا کی باید عدالت و مردم فدای مصلحتها شود.
یکی جواب بده چرا احراز صلاحیت حسن آری ولی محمود ن...
امسال با کدام معیار ایشون باید تایید میشد.؟!
اصلا ی التزام حسن به ولایت فقیه رو بگین ک داشته باشه..

شما بگین محمور ظالم و ضد انقلاب..
ولی همه میدونن ک حسن ۱۰۰پله بدتراز محمود است و بس..

پس چرا مردم رو ک مدعی هستین صاحبان اصلی انقلابن بهشون ظلم میکنین و فدای مصلحتهای من درآوردیشون میکنین

منتشر کن خواهشا
Iran, Islamic Republic of
منم نظرم همینه دکتراحمدی نژاد درزمان ۸سال خدمتش دیگه باید چی کار می کرد با این همه سنگ اتدازی که جلوی پاش می کردن اون ازمحلسی که روزی نبود نخواد وزیراشو استیضاح نکنه خانه دارکردن ۳میلیون مستاجر مگه کم کاری بوده انرژی هسته ای این همه جاده و آبادانی کشور رتبه عالی علمی کشور ازهمه مهمتر اعلام دارایهاش به خدا انصافم خوب چیزیه نکنه می خواستید اون چهارساعتی که درشبانه روز می خوابیده اونم نخوابه خجالت نمیکشید ۳۲ سال کشور دست کیا بوده بعد گیر دادید به این ۸سال که اونم خودتون می دونید چه بلایی سر احمدی نزاد آوردید
Iran, Islamic Republic of
ما سه نفر را کجا می برید!
United Kingdom
...
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
چی شده جهان؟
نظر مخالف داده؟ ;)
Iran, Islamic Republic of
یا حرف بد زده
یا حرفی زده که در صورت انتشار وزیر اطلاعات لباش رو می بوسه و چون اشکال شرعی داشته جهان حذفش کرده

خلاصه کلام فحش و ... نداریم
Iran, Islamic Republic of
جلیلی؟؟؟
تا حالا کلا چندتا رای آوردی آقا جان؟ 23 تا؟ 24 تا؟ 25تا؟
United States
اقای جلیلی با این حرفها برای خودت مقبولیت بدست نمی اوری .تو چکار کردی؟ تو و همفکرانت سالهاست که پدر مردم را دراورده اید و شما هم در تمامی مشکلات مردم و رنجهای انها سهیمید.توبه کنید.توبه واقعی و نصوح
United States
اقای جلیلی شما و تمامی مسئولین و مقامات دیگر که مسئول امروز کشور و بدبختی انان و بی فردایی جوانانمان هستی جواب خدا را چه خواهید داد؟ ایا شرمنده نیستید؟
Iran, Islamic Republic of
واقع جلیلی نمیدونه احمدی نژاد برای مردم چه کرده؟ مثلا مسکن مهر؟
محمد
United States
این روزها شعار مسئولین رده بالای کشور انست که من در مشکلات کشور نقشی دارم و دیگران مقصرند.در این چند دهه مشکلات کشور چگونه بوجود امده اند .در رنجها و مشکلات زیاد مردم همه و همه بدون استثنا مسئول و پاسخگویند و خداوند در روز قیامت و شاید همین دنیا یقه انها را خواهد گرفت.فرا فکنی امروز انان و طلبکاری انان از دیگران خود بزرگترین و بدترین روش و بی صداقتی است است
مهدی
United Kingdom
به قول رهبری در مسولان هم خائن داریم هم خادم.
همه را به یک شکل نبینید. خائنین هر چند کم ولی عمل خیانتشان خیلی زود و زیاد به چشم میآید.
مثل آنهایی که آشوب به پا میکنند، هر چند کم هستند ولی صدایشان زیاد و در چشم هستند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
توروخدا یکی معنی انحرافوبرای من بگه احمدی نژاد ازچی داشته انحراف از زندگی اشرافی داشته انحراف از خم شدن جلوی استکبار جهانی داشته من حاظرم تمام سیاسیون مملکت انحرافی باشن ولی برای مردم مسکن ارزان بسازن کارگر وهنرمندان روبیمه کنن بازار کار بدای مردم درست کنن رتبه علمی کشور روببرن بالا اترژی هسته ای روبه سرانجام برسونن دست مردمو ببوسن واین قسمتهایی ازانحراف احمدی نژاد محبوب دلها بدون داشتن حتی هیچ رسانه ای درصدر همه رسانه هاست خیلی هم جالبه ازهمه طرف می کوبوننش انحرافیم آرزوست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقامحمد این صفات را که از خدا بی خبر آن به این بنده ی خدا نسبت میدهند فقط وفقط بخاطر اینه که ایشان را از صحنه ی انتخابات آتی حذف کنند و ترس اینها از رای آوری ایشان است این مسلمان نماها برای رسیدن به مقصود از هر ابزاری
استفاده میکنند اما تاریخ در آینده در خصوص این اعمال انحصاری آنان قضاوت خواهد کرد اگر دین آیین با این رفتارها و کردارها که به ویژه از اصولگرایان که مدعی ولایتمداریشان گوش فلک را پرکرده سر میزند موافق باشد بنده ترجیح میدهم که ... البته در این مملکت با این اوضاع احوال دیگر احمدی نژاد تفکر او جایگاهی نخواهد داشت
در این روزگار که تملق و چاپلوسی شرط ورود به دایره ی ممنوعه می باشد فعلا برای حذف ناجوانمردانه اصولی واصلاحی و صاحبان قدرت و ثروت همه با هم همصدا شده اند!!!!!!!!!
توکل
Iran, Islamic Republic of
ای‌کاش‌شورای‌محترم‌نگهبان‌برای‌ملت‌روشن‌میفرمودندکه
نقاط‌مثبت‌آقای‌روحانی‌رئیس‌‌جمهورمحترم‌کدام‌است‌که
دوباربرای‌پست‌ریاست‌جمهوری‌تاییدشدندوجواب‌این‌سوال‌را
بزرگ‌رابرای‌مردم‌روشن‌می‌فرمودند‌.والله‌بنده‌طرفدارجناح‌
خاصی‌نیستم‌وهرکس‌معتقد‌بهولایت‌فقیه‌وملتزم‌به‌قانون
اساسی‌باشدوباصداقت‌‌‌کارکندازهرجناهی‌که‌باشدسخت‌طرفدار
اوهستم‌‌باآقای‌روحانی‌هم‌هیچ‌دشمنی‌نداشته‌وندارم‌‌فقط‌هرچه
دگفتار‌ورفتار‌اودقت‌میکنم‌نقطه‌بارز‌وقابل‌ذکرنمیبینم‌فقط‌نکاتی
که‌دررفتار‌وگفتار‌ایشان‌موردتوجه‌همه‌قرارگرفته‌متاسفانه‌ضعف
مدیریت‌،توهین‌به‌نخبگان،قضاوتهای‌سطحی‌ودورازانتظاردر
موردمسائل‌عقیدتی‌،باکمال‌تاسف‌دروغ‌گفتن،اعتماد‌به‌دشمن
وکنایه‌زدن‌به‌رهبرو.....اگربرادری‌نقاط‌مثبت‌وقابل‌توجه‌درایشا
ن‌سراغ‌داردمرقوم‌بفرماید‌بنده‌بیشتر‌آگاه‌شوم‌باتشکر‌وعرض
معذرت‌ازطرفداران‌محترم‌ایشان.
علی
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز
United States
روی چه حسابی احمدی نژاد ...به نایب بر حق امام زمان نامه مینویسد و به ایشان امر و نهی میکند ؟
Iran, Islamic Republic of
روی همان حسابی که نایب برحق امام زمان از ملت عذرخواهی می کند بابت مواردی چند، احمدی نژاد هم به محضرشان نامه می نویسد و راهکارها و پینشهاداتی ارائه می دهد . امر و نهی رو از کجا درآوردید؟ شده حکایت توصیه حضرت آقا که با وجود تاکید مکررشان ، باز سوزنتون رو "نهی رهبری" و "منع رهبری" گیر کرده؟؟
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد که زیاد کار کرد، بخصوص در دولت اولش.
Iran, Islamic Republic of
اقای جلیلی
دشم اصلی ما اونایی هستن که از ده سال قبل تو سریال هاشون رییس جمه.ر اینده ی کشور Islamic Republic of Kamistan رو معرفی میکنن. چرا کسی روی این موضوع دست نمیگذاره؟ اینا دشمن اصلی اسلام هستن. هرچی ما داد میزنیم کسی گوشش بدهکار نیست.
United States
فرمایش شما متینه. دقیقا به همین دلیل که فرمودید، باید وقتی دیدیم گفتار و یا کردار ما سبب شادی و پایکوبی و امیدوار شدن دشمن در دشمنی خود میشود متنبه شویم و بفهمیم یک جای کارمون اشکال دارد.
Iran, Islamic Republic of
محرومان احمدی نژاد را قبول دارند.
رضا
Iran, Islamic Republic of
انصاف و تقواق جلیلی و امثال اوست که علی رغم انکه به احمدی نژاد نزدیک بودند، با مشاهده رفتار انحرافی اش از او جدا میشوند و علیه او موضع میگیرند
و چقدر بی انصاف و کم تقوا و ضعیف الایمان هستند کسانی که انحراف و فتنه گری شخصیتهای محبوب خود را دیدند و در خلوت ادعای تقلب را رد کردند اما آنقدر شجاعت و صراحت وانصاف نداشتند تا علیه ادعای فتنه گران موضع علنی بگیرند.

تفاوت یک انقلابی با یک اصلاح طلب غربزده همین است
منصور
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر جلیلی، تنها مشکلی که مملکت را آسیب زده و آن را زمین گیر خواهد کرد، موضوع فساد اقتصادی و سوداگری با پشتوانه، اختلاف طبقاتی، نبود آن تفکر اسلامی واقعی، دوری نکردن از اشرافی گری، آقازاده گرایی، به رخ کشیدن رفاه و آسایش خود به ملتی که این آقایان را مدیر کردند، شنیدن دروغ های فراوان، نابود کردن اقتصاد خانوار ایرانی، سرقت اموال عمومی و بیت المال، بخشیدن آن بطور مستقیم به خود و اطرافیان نزدیک خود در یک کلمه، نبود عدالت و وجدان اسلامیست. هر زمانی آن را محقق ساختید، آن موقع ببین این کشور وملت آن عزیز برای خود و برای بیگانگان خواهند شد و لاغیر
هیچ وقت فراموش نکنیم، هیچ وقت!! خداوند از افراد دروغ گو و ظاهر فریب و خودخواه و منیت طلب متنفر است و مدام بر آن ملت عذاب می فرستد تا بفهماند که اینها دروغ می گویند. جناح چپ و دیگری بگوید جناح راست همه و همه در یک کلمه خلاصه خواهند شد، آیا برای ملت کار می کنند برای رضای خدا کار می کنند یا برای خود و اطرافیان خود، این حزب بندی و حزب سازی همگی دروغ اند، برای رسیدن به منویات خود می باشد اگر زمانی عدالتی نباشد.
رزمنده جانباز
Iran, Islamic Republic of
یک نکته!
یادتون رفته خود شما و دوستانتون طی سال ها مرتب تشریف می بردین با خانم اشتون عکس یادگاری می گرفتین و در عوضش بررگه های کتاب تحریم رو بیشتر و برای ملت و کشور گرفتاری روی گرفتاری درست می کردین!
حاصل حضور شما در تیم هسته ای در دولت احمدی نژاد انصافا و واقعا زیان بار بوده و در تاریخ ایران نگاشته خواهد شد.
خدا رو شکر که تشریف تون رو بردین و گرنه با ادامه حضور شما جنگی خانمان سوز کشور رو به ویرانی می کشوند. همون جنگ هشت ساله برای هشت صد سال ایران عبرت شد. باز هم باید یک عده مخلص فدا کاری می کردند و خیلی ها هم تماشاچی می شدند.
Iran, Islamic Republic of
هسته ای رو بتن کردن، بهش دارن افتخار میکنن.
محسن
Iran, Islamic Republic of
هسته ای!!!!
نه به بار بود و نه به دار!
چیچی رو بتن کردند!!!!!
هی میگین هسته ای آدم خیال می کنه که چه چیز مهمی داشت شکوفا می شد که دولت روحانی روش بتن ریخت!
یه مقدار منصف باشیم این همه بی انصافی و آدرس غلط دادن نشانه چیه؟
Iran, Islamic Republic of
هسته ای
۲۰ درصدش که جان بیماران زیادی که در مخاطره بودند از مخاطره تحریم رهاند
دشمن رو ناچار به کرنش در مقابل عظمت دانشمندان جوان و مومن انقلاب اسلامی کرد
و هنوز واهمه همان ترامپ رو از خروج یکجانبه علنی منع می کنه
هر چند کفران کنندگان نعمتهای بزرگ الهی قدر ندانند
Iran, Islamic Republic of
رزمنده جانباز ؟!

نه اشتباه شد
داشتیم
احسان
Iran, Islamic Republic of
درخواستهای احمدی نژاد بر مبنای اصول انقلاب و آرمانهای امام و شهدا است....
Iran, Islamic Republic of
کلمة حق یراد بها الباطل
Iran, Islamic Republic of
این که بین مردم معروفه به جلیلی نژاد عجب هنرپیشه اییه درست مثل مرادش احمدی نژاد اک هی مردمو چی فرض کرده این مهره ی سوخته !!!!
امیر
Iran, Islamic Republic of
کجاش کنایه بود
Iran, Islamic Republic of
خخخخ
چقدر این بنده خدا اون دفعه رای دادن بهش ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
چرا همه حرفهای جلسیلی را نمیگذارید؟
جلیلی هم سانسور میکنید؟
حرفهای جلیلی در حمایت از نامه احمدی نژاد را هم بگذارید
خودت هم که هم کاسه بودی .یادگاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
این همه خرابی و نا عدالتی و تفرقه حاصل کار انهاست کم کاریست خدا نابودشان کند
یوسفی
جناب آقای جلیلی لطفا کمتر صحبت کن و بیشتر عمل نمائید/ به اطلاع آقای جلیلی برسانیم که احمدی نژاد مرد عمل بود نه مثل شما فقط حرف بزند و حرف بزند و حرف بزند و عملی نداشته باشد. / لطفا بس کنید جناب جلیلی بی عمل
سعید
Iran, Islamic Republic of
دکتر جلیلی یک انقلابی به معنی کامل کلمه ست
هرجا نیاز باشه بدون تعارف حرف خودش رو میزنه
حرف حق جواب نداره
چرا رسانه های به اصطلاح مدعی آزادی بیان حرفی از جنایات داعشی گونه دراویش نزدند؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
تو خوبی همه بدن جلیل جان
شما فرشته این
Iran, Islamic Republic of
از خودتان بفرمائید؟
Iran, Islamic Republic of
خودش رو با زبان عمل نشون داده


جلیلی در مقابل دشمن سر خم نکرد
Iran, Islamic Republic of
با چه هزینه ای?