جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
۱

سخنان احمدی‌نژاد بازی در پازل دشمن است

شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب: 592081
عضو هیئت مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: احمدی نژاد با این قبیل اقدامات و زیر سوال بردن مسئولین نظام آب به آسیاب دشمن می‌ریزد و نه تنها نمی‌تواند جایگاه خود را تقویت کند بلکه بیش از پیش به خود و اطرافیانش لطمه وارد می‌کند.
سخنان احمدی‌نژاد بازی در پازل دشمن است
به گزارش جهان نيوز، حمید رضا ترقی عضو هیئت مرکزی حزب موتلفه اسلامی در خصوص صحبت‌های اخیر احمدی نژاد پیرامون رد خودکشی سید امامی در زندان و هم داستانی رئیس جمهور سابق با کانال‌های معاند مثل آمدنیوز؛ گفت: جای تاسف است که احمدی نژاد به خاطر مسائل شخصی دست به اقداماتی می‌زند که به تمام عملکرد گذشته خود قلم قرمز می‌کشد و با زیر سوال بردن مسئولین نظام آب به آسیاب دشمن می‌ریزد.

وی افزود: قطع یقین کسانی که در پازل دشمن بازی می‌کنند یا محاسبات درست خود را از دست داده اند یا تحت تاثیر نفسانیات از مسیر حق دور شده اند.

ترقی تصریح کرد: احمدی‌نژاد با این نوع اقدامات نه تنها نمی‌تواند جایگاه خود را تقویت کند بلکه بیشتر به خود و اطرافیانش لطمه می‌زند.

عضو هیئت مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه راه احقاق حق این قبیل برخورد‌ها نیست گفت: راه وصول حق مسیر قانون است ولو اینکه به ضرر افراد باشد.

وی در خصوص هم داستانی رسانه‌های معاند از جمله آمد نیوز با عملکرد اخیر رئیس جمهور سابق نیز گفت: رسانه‌های معاند از هر صحبتی در کشور یک نمد می‌سازند و هر مسئولی که حرفی بزند و زمینه تخریب نظام را فراهم کند برایشان ابزار مورد استفاده است بنابراین نمی‌توان گفت: این سخنان احمدی نژاد مستقیما دلیل وابستگی به رسانه‌های معاند است، اما به هر حال وقتی حرفی زده شود که مورد تشویق دشمن باشد به جای خدمت به نظام و جامعه خدمت به دشمن تلقی می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دوتا سئوال
1- احمدی نژاد اسمی از سیدامامی آورد؟ سید امامی تنها کسی است که در روزهای گذشته خودکشی شده؟!
2-از خود شما جناب ترقی تابحال هیچ سخنی تیتر آمدنیوز نشده؟ اگر همین حرفهایتان را آمدنیوز تیتر کرد، چه باید بگوییم؟!