جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۱۰

سخنان معاون جواد ظریف درباره حزب اللهی ها

يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب: 590343
معاون کنسولی وزیر امور خارجه با بیان اینکه وضع امروز ایران قابل مقایسه با کشورهای عربی نیست، گفت: حزب‌اللهی‌ها توانستند مقابل نیروهای تکفیری ایستادگی کنند.
سخنان معاون جواد ظریف درباره حزب اللهی ها
به گزارش جهان نيوز، حسن قشقاوی ظهر امروز در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن در شهر اندیشه با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی در بسیاری از جنگ‌ها به تمامیت ارضی کشور تعرض می‌شد، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز جنگ هشت سال دفاع مقدس، حتی یک وجب از خاک کشور غصب نشد که این نشان‌دهنده جانفشانی‌های رزمندگان و شهدا در دوران انقلاب اسلامی است.
 
وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در منطقه نفوذ طبیعی و فرهنگی دارد، افزود: استعمارگران باعث شدند تا ایران که مرکز علم و دانش بود، دچار عقب‌افتادگی شود؛ جنگ بین ایران و عراق در راستای تجزیه ایران آغاز شد و صدام ملعون ادعا داشت که خوزستان متعلق به عراق است.
 
معاون کنسولی وزیر امور خارجه با اشاره به فعالیت گروهک‌های تروریستی در طول انقلاب اسلامی در منطقه گفت: گروهک تروریستی داعش که تا 30 کیلومتری ایران و به 20 کیلومتری اربیل عراق آمده بود، موفق به ادامه پیش‌روی نشد و سردار قاسم سلیمانی با آنها به خوبی مقابله کرد؛ ایران با این شرایط امنیت عراق و امنیت خود را تأمین ساخت.
 
قشقاوی تصریح کرد: داعش که به سوی کردستان در حال حرکت بود، با قدرت نظامی و دیپلماسی جلوی این گروهک تروریستی گرفته شد؛ داعشی‌ها تا مجلس شورای اسلامی نیز پیش‌روی کردند.
 
وی در خصوص برخی اظهارنظر‌ها درباره حضور ایران در منطقه و هزینه‌های صورت گرفته بیان کرد: اعتبارات سیاست خارجی و نظامی ایران قابل مقایسه با تمام کشورهای عربی نیست و بسیار کم‌تر است.
 
معاون کنسولی وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه بودجه نظامی آمریکا در سال 2018 میلادی برابر با 700 میلیارد دلار بود، خاطرنشان کرد: در این خصوص، 64 میلیارد تومان از مالیات مردم آمریکا تنها برای نفوذ در خاورمیانه مد نظر قرار گرفت.
 
قشقاوی با بیان اینکه بودجه دخالت آمریکا در منطقه خاورمیانه به اندازه کل اعتبارات و بودجه ایران است، اضافه کرد: دشمن امروز برای جوانان ما برنامه‌های متعدد دارد که باید هوشیار باشیم.
 
وی اظهار کرد: در کشور ضعف‌هایی وجود دارد، اما از برخی دشمنی دشمنان نباید غفلت کنیم و در نظام اسلامی نمی‌توان نسبت به اختلاس، بدحجابی‌ها، رانت‌خواری‌ها و ... بی‌تفاوت بود؛ حضور مردم در صحنه‌های مختلف به برکت خون شهداست.
 
معاون کنسولی وزیر امور خارجه در ادامه با بیان اینکه ایران نیروی نظامی در سوریه و منطقه خاورمیانه ندارد، افزود: در این زمینه، جوانان ما تنها تجربه‌های خود را به جبهه‌های مقاومت منتقل می‌کنند که آنها از حقوق چندانی هم برخوردار نیستند.
 
قشقاوی در پایان با اشاره به اینکه جوانان حزب‌اللهی توانستند مقابل نیروهای تکفیری ایستادگی کنند، ادامه داد: باید دین خداوند متعال را یاری کنیم و یار و غم‌خوار یکدیگر باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ایشون همون کارگردان عکاسی موگرینی با تازه به دوران رسیده های مجلس هستند!
حسن
Iran, Islamic Republic of
اشخاصی هستند که در موقعیتهای مختلف نقشهای مختلفی را بازی می کنند.
ملاحظات زمانی و مکانی ، مقتضیات خودش را داره. مثلا در ایام انتخابات می توانیم موشک را زیر سوال ببریم. در جمع فرماندهان از اهمیت موشک بگوییم.

بالاخره باید هماهنگی در هر سازمانی باشد . مرئوس مطابق رویه ریس سخن بگویید یعنی زمان و مکان را بسنجد بعد سخن بگویید. احتمالا در یک جمع روشنفکری ، عامل عقب ماندگی کشور حزب الله تلقی خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
عكس گرفتن از نمايندگان به همراه ميهمان خارجي مجلس، في نفسه بد نيست. البته سلفي گرفتن هم خوب نيست.
محمد
Iran, Islamic Republic of
این حرف ها برای بازسازی وجه و برگرداندن آبروی از دست رفته است
کاظم
Iran, Islamic Republic of
ایشان نشان و علامت خوبی از نظام گرفت و با نمایندگان سلفی بگیر مشهور شدند .
Iran, Islamic Republic of
سلفي ربطي به ايشان دارد
احمد
Iran, Islamic Republic of
دمش گرم بازاین یه نفر پیروزیهای مقاومت به نفع برجام ومذاکرات ودیپلماسی مصادره نکرد
Iran, Islamic Republic of
ایشان معاون وزیر نیست و مدتهاست که توسط وزیر خارجه برکنار شده است لطفا اخرین پست رسمی افراد را نبویسید و یا اینکه او را معاون سابق وزیر خارجه معرفی کنید تا برای هم مشکلی پیش نیاید
Iran, Islamic Republic of
قشقاوي تا سه هفته پيش معاون پارلماني ظريف بود. بعد از تغيير ساختار وزارت امورخارجه (از اول بهمن ماه) شده مشاور وزير امور خارجه. حالا شما همچين نوشتي مدتهاست كه بركنار شده كه انگار چندسال پيش معاون بوده.
Iran, Islamic Republic of
قشقاوی دیگه معاون نیست عقبیییییییییییییییییییییی داش