چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
من مانده ام و حسرت

دلنوشته یک روزنامه‌نگار جوان برای استاد مقدسی

يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 588331
خاطرم هست که یک روز کامل با ایشان کارگاه فنون مصاحبه داشتیم و یک جمله از ایشان هنوز در ذهنم هست ؛ «خبرنگار یک اقیانوس است به عمق یک سانت»
دلنوشته یک روزنامه‌نگار جوان برای استاد مقدسی
به گزارش جهان نيوز، زمستان سال 95 بود که از طریق سازمان فضای مجازی سراج با مرحوم استاد مقدسی به واسطه باشگاه خبرنگاری و رسانه ای باران اشنا شدم.

دوره ای که به واسطه دغدغه آن مرحوم برای تربیت نسل رسانه ای انقلاب اسلامی طراحی شده بود و به حق هر دفعه که با ایشان هم کلام می شدم بر این نکته تاکید می کردند.

خاطرم هست که یک روز کامل با ایشان کارگاه فنون مصاحبه داشتیم و یک جمله از ایشان هنوز در ذهنم هست ؛ «خبرنگار یک اقیانوس است به عمق یک سانت»

یک روز به ایشان گفتم استاد خیلی مایل هستم که در روزنامه فعالیت کنم. ایشان با کمال خضوعی که همه ازشان سراغ دارند بنده را به تحریریه روزنامه صبح نو  و به اقای اقا غفار معرفی کردند.

بعد از مشغول شدن بنده در سرویس زندگی روزنامه صبح نو سعی میکردم گزارش ها و یادداشت هایی که مینوشتم را برایشان ببرم تا نظرشان را بدانم

خاطرم هست یک بار به من فرمودند «آقای پورجعفری قلمتان خوب است به شرط اینکه در حین کار آموزش را فراموش نکنید»

همیشه در خصوص کارها سوالی برایم پیش می آمد وقتی تماس میگیرفتم بسیار با روی باز استقبال می کردند و با حوصله تمام پاسخ می دادند

آخرین تماس بنده با ایشان بر میگردد به ایام نمایشگاه مطبوعات که زنگ زدم و رونمایی کتابی تالیفیشان با دکتر مهدی پور را تبریک گفتم.

چند هفته پیش بود که به اتفاق دوستان باشگاه باران برای ملاقات به بیمارستان رفتیم اما گفتند مرخص شدند و دیگر نتوانستیم ایشان را ملاقات کنیم و حسرت آن بر دلمان ماند 

دیروز که خبر پر کشیدنشان را شنیدم و حقیقتا از عمق جان سوختم؛ امیدوارم خدای متعال به خانواده ایشان و همسرشان صبر عطا بفرماید و ان شاءالله که ما را در غم خودشان شریک بدانند

14 بهمن ماه 1396 
علیرضا پورجعفری - روزنامه نگار
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *