جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۲

آمریکا به‌موضوع‌دختران‌خیابان‌انقلاب واکنش‌نشان‌داد

شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۳
کد مطلب: 588265
این اولین باری نیست که مقامات آمریکایی با مداخله در امور داخلی ایران تلاش می‌کنند تا از شرایط به نفع خود بهره گیرند ...
آمریکا به‌موضوع‌دختران‌خیابان‌انقلاب واکنش‌نشان‌داد
به گزارش جهان نيوز؛ وزارت خارجه آمریکا که پیشتر نیز از آشوب‌های پراکنده در برخی شهرهای ایران حمایت کرده بود، اینبار با صدور بیانیه‌ای از فراخوان برای کشف حجاب حمایت کرد و اعلام کرد: «آمریکا از مردم ایران که به حجاب اجباری زنان اعتراض می‌کنند، حمایت می‌کند».

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در این خصوص اینگونه اظهارنظر کرد: «ما دستگیری دستکم 29 نفر به دلیل بهره‌گیری از حقوق بشر و آزادی‌های بنیادین از طریق ایستادن مقابل حجاب اجباری را محکوم می‌کنیم».

وی اینگونه ادامه داد: «آمریکا همچنان در حمایت از آزادی مذاهب، آزادی بیان و تجمع مسالمت‌آمیز پایدار است».

نوئرت در اعتراضی مداخله جویانه به نوع پوشش در ایران بدون در نظر گرفتن قوانین این کشور گفت:‌« افراد باید در انتخاب نوع پوشش آزاد باشند و مذهب خود را طبق خواسته‌ خود انتخاب کنند. محروم کردن افراد از حق انتخابی که در اختیار دارند، استقلال و شأن آنها را تضعیف می‌کند».

این اولین باری نیست که مقامات آمریکایی با مداخله در امور داخلی ایران تلاش می‌کنند تا از شرایط به نفع خود بهره گیرند.

چندی پیش، مقامات ارشد آمریکایی همچون «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا که مردم ایران را تروریست خطاب کرده بود و مانع ورود اتباع ایرانی به خاک آمریکا شده بود، به همراه دیگر مقامات این کشور رسماً از آشوب‌ها در برخی شهرهای ایران حمایت کرد.
 
فرارو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آمریکا 230 هزار دلار میده به یک دلقک فراری که برای هزینه های اقامت حاضر به هرگونه همکاری هست، اون یک فراخوان میزنه، چهار تا دهه ی هفتادی دنبال هیجان میرند اجراش میکنند، دستگیر میشند، ماموریت تمام میشه در این مرحله، بعد سخنگوی وزارت امور خارجه همون آمریکا میاد جلو، حمایت و تهدید میکنه، تبدیل میشه به یک پرونده ی حقوق بشری بعد تمام مردم ایران را تحریم میکنند!! :) جالبه کلا این مناسبات جهانی جنگلی!
Iran, Islamic Republic of
تا وقتی وزارت خارجه اینطوری ! دفاع بکنه همینه !
بهترین راهکار حمله پیش دستانه رسانه ای و کارشناسانه دیپلماتهاست
موضوع برای حمله کم هم نیست
نژاد پرستی آمریکائیها ، جنبش وال استریت ، بی خانمانها ، تبعیض نژادی ، تجاوزها ، قتل ، اعدام با صندلی الکتریک ، شکنجه در زندان ابوغریب ، زندانهای مخفی در سراسر جهان ، ترور ، وحشت آفرینی ، حمایت آشکار از تروریسم ، جلوگیری از حجاب ، محدودیتهای دینی ، تحریمهای کشورها و .......