جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۳

بازداشت ۲۹ نفر در طرح «دختران خیابان انقلاب»

پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب: 587797
پلیس تهران: ۲۹ نفر از فریب‌خوردگان کمپین کشف حجاب دستگیر شدند.
بازداشت ۲۹ نفر در طرح «دختران خیابان انقلاب»
به گزارش جهان نيوز؛ پلیس تهران اعلام کرد که به دنبال فراخوان شبکه‌های ماهواره‌ای تحت عنوان چهارشنبه سفید، ۲۹ نفر از فریب‌خوردگانی که در قالب این کمپین کشف حجاب کرده بودند توسط پلیس دستگیر شدند.
 
پلیس پایتخت همچنین اعلام کرد: ماموران پلیس که وظیفه حفظ و ارتقای امنیت اجتماعی را عهده دار هستند ضمن اشراف کلی بر فضای جامعه این فریب‌خوردگان را تحویل مراجع قضایی دادند.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Netherlands
دستگیری ؟ نکنه اینها هم اغتشاشگر بودن ؟ لطفا پای دختران معصوم و بیگناه را به زندان باز نکنید . الگو حجاب در کشور ما اشتباه هست . شما ۱ کشور مسلمان را نشون بدید که حجاب اجباری باشه ؟ حجاب انتخاب شخصی هست و بزارید مردم انتخاب کنن .فردا اینها هم میشن عوامل خارجی و غیره راستی تو اینجور مواقع چه سریع شناسایی و دستگیری میشن ولی تو اختلاسها و دزدیهای میلیاردی طرف میره کانادا تازه ۲ ماه بعدش اعلام میشه . جالبه ؟ یا حق
Iran, Islamic Republic of
گذشته از بحث فرهنگی و اعتقادی حجاب در اسلام در کشور ما حجاب یک قانون است و همه باید به قانون احترام بگذارند همانطور که توریست ها به قانون کشور ما احترام می گذارند خود ما هم باید احترام بگذاریم حتی اگر اعتقاد نداریم چطور بستن کمربند که قانون بشریه باید اجرا بشه و جریمه داره ولی قانون خدا باید اختیاری باشه و اجرا نشه؟!1
Iran, Islamic Republic of
روی تابلو های مخابرات بنویسن هر کس این بالا برود... است