يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

آقای روحانی راست می‌گویند؟

پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب: 587759
جناب روحانی گفتند :" باید صدای مردم را شنید" . بسیار خب ،خوب است به جای بازی در نقش اپوزیسیون و فرار به جلو جنابعالی هم بخشی از صدایمردم را بشنوید.
آقای روحانی راست می‌گویند؟
به گزارش جهان نيوز، محمد عبداللهی جامعه شناس و استاد دانشگاه، در واکنش به سخنان اخیر روحانی در کانال تلگرامی خود نوشت:جناب روحانی گفتند :" باید صدای مردم را شنید" . بسیار خب ،خوب است به جای بازی در نقش #اپوزیسیون و فرار به جلو جنابعالی هم بخشی از #صدای_مردم را بشنوید ؛ قاطبه مردم و حتی هواداران جنابتان از نابسامانی #اقتصادی ، #ناکارآمدی وزرای جنابعالی ، #بیکاری جوانان، #وعده های توخالی انتخاباتی ،4 سال وعده های پوچ برجامی، وزرای میلیاردی کابینه ، #ناتوانی دولت در مدیریت بحران ها (مثلا زلزله کرمانشاه و برف اخیر) ، #اختلاس های ریز و درشت برخی دولتمردان، حسین فریدون ها و صفدرهای کابینه، مجهولات هزینه ای دولت که دیوان محاسبات از آنها پرده برداشته و خیلی موارد کوچک و بزرگ دیگر از شخص جنابعالی گله مندند.

پس به جای سفارش های پنهان به بستن دهان منتقدان و گرفتن ژشتهای #آزادیخواهانه در آشکار ، به نصیحت های امام مسلمین گوش فرا دهید که راه نجات نه در "فرافکنی"  و نه در  "همصدایی با اپوزیسیون" که در یک عزم انقلابی برای بیرون ریختن عناصر ناکارآمد و سست بنیاد از تیم دولت و برداشتن خیز جدی تر برای "کار و خدمت به مردم" است . خوب که بشنوید و ببینید متوجه میشوید که بن مایه اعتراضات اخیر در برخی شهرها محصول ناکارامدی دولتی است که با ضعف تدبیر ، امید مردم را ناامید کرد و الا مردم از انقلاب خسته نیستند از انقلابیون خسته و دنیازده ناامیدند .آقای #روحانی!  پیشنهاد میکنم به نصیحت رییس جمهور محترم گوش کنید و تا دیر نشده صدای مردم معترض را بشنوید! محمد عبدالهی

منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *