جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

مدیریت دو رگه سوئیسی - آفریقایی

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب: 587472
سید رضا اکرمی (رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری) 16 مرداد 95 در گفت و گو با ایرنا عنوان کرد. او با اشاره به مشی برخی دولتمردان گفته بود «سوئیسی حرف می‌زنیم، آفریقایی عمل می‌کنیم».
مدیریت دو رگه سوئیسی - آفریقایی
به گزارش جهان نيوز محمد ایمانی در صفحه شخصی خود نوشت: دست فرمان آقای روحانی و برخی مدیران ارشد دولت (مانند وزیران نفت ، راه و شهرسازی، و رئیس سازمان برنامه و بودجه) همچنان همان است که آقای سید رضا اکرمی (رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری) 16 مرداد 95 در گفت و گو با ایرنا عنوان کرد. او با اشاره به مشی برخی دولتمردان گفته بود «سوئیسی حرف می‌زنیم، آفریقایی عمل می‌کنیم».
 
اکرمی همچنین با اشاره به ماجرای حقوق های نامشروع نجومی و تمجید بعدی سخنگوی دولت از یکی از همین مدیران متخلف تصریح کرده بود «خداوند ان‌شاءالله نوبخت و صفدر حسینی را به موزه بسپارد. اگر صفدر حسینی آن گونه که نوبخت می‌گوید ذخیره نظام و امانتدار کشور بود، پس چرا او را از ریاست صندوق توسعه ملی برداشتید؟! خداوند به همه عقل بدهد».
 
یک سال و نیم پس از این سخنان، برخی مدیران دولت علی الدوام راهنمای چپ می زنند اما به راست می پیچند. از شفافیت و پاسخگویی و قانونمداری و تدبیر و تحمل منتقدان و شنیدن صدای مردم و رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال و ... حرف می زنند اما بخش عمده ای از رویکردشان، بر عکس این شعارها و ادعا هاست. از چنین ترکیبی، فقط کاریکاتور در می آید؛ سر و زبانی فربه، با پیکری به غایت ظریف و نحیف.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مدیریت اخلاقی حاصل فرهنگ است فرهنگ هم با تدریس ایجاد نمشود محصول تجربه بین النسلی است! حالا بفرمائبد مدیران پرتاب شده از اعماق تاریخ می توانند؟