جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

آقای روحانی بجای رفراندوم مدیران فاسد را عزل کنید

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب: 593141
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: مطرح کردن موضوع رفراندوم بسیار خطرناک و متاسفانه بهترین مقدمه برای تهییج بدخواهان نظام محسوب می‌شود.
آقای روحانی بجای رفراندوم مدیران فاسد را عزل کنید
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام احد آزادی خواه عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به مطرح کردن بحث رفراندم از سوی رئیس جمهور اظهار داشت: اظهارات اخیر رئیس جمهور، اظهاراتی غیرمطالعه شده‌ بود و مطرح کردن آن از سوی ایشان در شان ریاست جمهوری نیست.

وی افزود: آقای روحانی باید بداند که اگر زمانی موضوع رفراندم ضرورتی پیدا کند این مسئله باید از مجرای قانونی مطرح و قوه مقننه  باید در این خصوص تصمیم بگیرد، نه اینکه آقایان از طریق تریبون، جامعه را دچار تشکیک و تردید کنند و میان آنها فاصله بیندازند!

آزادی خواه با تاکید براینکه اقدام رئیس جمهور به هیچ عنوان به صلاح، آرامش و امنیت کشور نبود تصریح کرد: با هر نگاه سیاسی که بخواهیم اقدام رئیس جمهور را بررسی کنیم به این نتیجه می‌رسیم که مطرح کردن موضوع رفراندوم بسیار خطرناک و متاسفانه بهترین مقدمه برای تهییج بدخواهان نظام محسوب می‌شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی در ادامه تاکید کرد: رفراندم متاثر از نارضایتی و تشکیک است و زمانی که رئیس جمهور مملکت از رفراندم صحبت می‌کند یعنی برای تعیین تکلیف نارضایتی‌های داخلی باید این همه پرسی انجام شود در حالی که مردم در ۲۲ بهمن ثابت کردند که با انقلابشان پیمان بسته اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم از رانت، رشوه، به تاراج بردن بیت المال، سومدیریت در وزارت خانه، بی مسئولیتی و.. ناراضی هستند. آقای رئیس جمهور بهتر است به جای برگزاری رفراندم مدیرانش را اصلاح کند، مدیران فاسد و نجومی بگیران را برکنار و صندوق بازنشستگی و صندوق ذخیره فرهنگیان را ترمیم کند، چرا که اگر این اتفاقات بیفتد نیازی به رفراندم نداریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
Iran, Islamic Republic of
برای ماندن را رفتن آخوندی رفراندوم برگزار کنید
حمید
Iran, Islamic Republic of
با رفراندوم عزل روحانی موافقم