سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱
استاد رحیم‌پور ازغدی:

شرمنده‌ام هیچ مدیری عزل و بازداشت نمی‌شود

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 587312
مردم تفاوت برف سنگین با پاسخ‌های دیروقت و متلک‌های سنگین را می‌فهمند . اوّلی را درک و تحمّل می‌کنند اما مشکل در دوّمی است.
شرمنده‌ام هیچ مدیری عزل و بازداشت نمی‌شود
به گزارش جهان نيوز، استاد حسن رحیم‌پور ازغدی که به عنوان یکی از مسافران گرفتار در فرودگاه حضور داشت در جمع معترضین گفت:

ناکارآمدی بخشی از مدیران و پاسخگو نبودن ایشان، عملی ضدانقلابی است‌.

مردم تفاوت برف سنگین با پاسخ‌های دیروقت و متلک‌های سنگین را می‌فهمند . اوّلی را درک و تحمّل می‌کنند اما مشکل در دوّمی است.

حقانیت انقلاب اسلامی را ناکارآمدی برخی مسئولان، مخدوش کرده است و شخصا معتقدم آنان‌که نمی‌توانند و مسئولیت می‌پذیرند، آنان‌که غیرمتعهد و غیرپاسخگو و بی‌نظم در مدیریت‌ها هستند، آنان‌که بجای عذرخواهی از قصور و تقصیرها و رعایت حق‌الناس، به مردم، توهین می‌کنند و آنان را سرکار می‌گذارند، فاقد مشروعیت در حاکمیت می‌شوند. من به شما حق می‌دهم. نهی از منکر را بچسبید و رها نکنید.

مردم متاسفانه بنده را هم جزء این مسئولین دانسته و به من شکایت می‌کنند. جواب اغلب پرسش‌های نظری را دارم ولی جواب بی‌عرضگی‌ها و بی‌ادبی‌های مدیران را هرگز.

شرمنده‌ام که در چند کشور سکولار‌، مسئولیت‌پذیری مدیران در برابر حقوق شهروندی را تاحدّ خودکشی دیده‌ایم و اینجا هیچ‌کس عزل و بازداشت هم نمی‌شود. خودکشی پیشکش.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چون دستتان به مسئولین می رسد مثلا تو مصلحت نظام یا شورای انقلاب فرهنگی و....خلاصه حرف مردم را به گوش بالاتری ها برسانید شاید یه جو غیرت ....استعفا (مثلا اون فردی که که توحادثه قطارتبریز استعفا دادیه پست بالاتر را گرفت (الان تو ترافیک ووووپست داره )قحطالرجال مملکت را نشان می دهد...