شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

دعواهاي سياسي اصلاح‌طلبان در شوراي شهر

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۳
کد مطلب: 587147
اصلاح‌طلبان به شيوه همان شوراي اول تهران، اين روزها هم بيشتر از آنكه مشغول مديريت اجتماعي شهر باشند، درگير دعواهاي سياسي ميان خودشان و بدون حضور غير اصلاح‌طلبان شده‌اند.
دعواهاي سياسي اصلاح‌طلبان در شوراي شهر
به گزارش جهان نيوز؛ اصلاح‌طلبان به شيوه همان شوراي اول تهران، اين روزها هم بيشتر از آنكه مشغول مديريت اجتماعي شهر باشند، درگير دعواهاي سياسي ميان خودشان و بدون حضور غير اصلاح‌طلبان شده‌اند. جديدترين موضوع دعوا پس از آن اظهارات ضد مرد توسط يكي از اعضاي خانم شورا، جدل‌هاي اصلاح‌طلبان با همديگر بر سر نامگذاري يك محل به نام محمد مصدق است. رسانه‌هاي اصلاح‌طلب شديداً معترض شده‌اند كه چرا اين اقدام هنوز انجام نشده است. 
 
محمدجواد حق‌شناس، عضو شوراي شهر بعد از انتقاد رسانه‌ها و شخصيت‌هاي اصلاح‌طلب در توئيتي نوشته: «برخلاف شايعات و خبرسازي مغرضانه دشمنان دانا و ساده‌لوحي دوستان ناآگاه نامگذاري گذرگاهي به نام دكتر مصدق در كميسيون نامگذاري شوراي پنجم به اتفاق آرا به تصويب رسيده است و اكنون در مرحله ارجاع به صحن شورا براي تصويب نهايي رسيده است. » جالب اينكه يك هفته پيش از اين حتي اعضاي كميسيون فرهنگي شوراي شهر در گفت‌وگو با آفتاب‌يزد از سرنوشت نامگذاري محلي به نام مصدق ابراز بي‌اطلاعي مي‌كردند! آفتاب يزد توئيت حق‌شناس را «طلبكارانه» خوانده است. آفتاب يزد البته از قول يك رسانه ديگر مي‌آورد كه «ظاهرا كميسيون فرهنگي شوراي شهر، مصدق را از ليست حذف كرده و او را فاقد وجاهت براي اين نامگذاري دانسته است.»
 
يك دعواي ديگر هم سر خود محل است؛ قرار شده تونلي را به اسم مصدق بزنند و اصلاح‌طلبان آن را كوچك مي‌دانند! خلاصه آنكه خيابان‌هاي يخ زده شهر و زباله‌هاي جمع آوري نشده و كلي امور كوچك و بزرگ تهران بر زمين مانده و شورا دنبال ماجراهاي سياسي است و با اين حساب اميدي به بهبود امور نيست. 
 
منبع: روزنامه جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
... در حال تونل زدند... با احتیاط عبور کنید