شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۷
۱۳۵

دختری‌ که‌ نماز باران‌ خواند؛ دخترانی‌ که‌ زیر برف‌ رقصیدند +عکس

دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۳۹
کد مطلب: 586376
روز گذشته و همزمان با آغاز بارش برف در تهران، خبری منتشر شد که از رقصیدن و پایکوبی تعدادی دختر و پسر در یکی از معابر عمومی حکایت داشت.
به گزارش جهان نيوز، در همین حال، طی روزهای اخیر نیز، تصویری از یک دخترک کوچک در رسانه‌ها نشر یافت که در مراسم «نماز استسقاء» (نماز طلب باران) شرکت کرده و مشغول نماز است.

*رفتار خلاف عرف و شرع، غیر متمدنانه و معارض با حقوق شهروندی دختران و پسران اشاره شده موجی از توجه افکار عمومی و کاربران شبکه‌های اجتماعی به تصویر «دختر باران» و نیایش و قنوت او در پیشگاه الهی برای طلب باران را ایجاد کرده است.

به گزارش مشرق، قضاوت درباره این دو تصویر را که اولی پیش از نزول رحمت الهی و دومی در هنگام بارش رحمت الهیست! را به مخاطبان محترم واگذار می‌کنیم...
 

دست های دخترک در طلب باران به سوی آسمان
 

دختران و پسران سرمست از بارش برف!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
منطقی باشیم حالا چه اشکال داره شاد باشند]البته قبول دارم زیاده روی میشه مثل دعوت مردم بر گرانی که بعد...(پس باید دعوت کنندگان در جریان باشند که البته می دونند تو این تجمعات زیاده روی و بعد به احتمال زیاد... میشه مگه نه جناب علم الهدی؟
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالب اکثر نظرات را خوندم اگر این گزارش رو ده یا پانزده سال پیش میذاشتید خروجی ان اینهای که مردم در ذیل این خبر کامنت گذاشتند نبود نشان میده مردم واقعا دیگه دارند متفاوتربه مسایل کشور و امور اجتماعی نگاه میکنند و با نگاه عده ایی که خود را اصول مطلق میپنداشتند فرق میکند و این یعنی لازمه تشکیل نو اصولگرایی
جناب نواصولگرا!! آيا توجه دادن ديگران به آيات الهي ونهي از منكر و برحذر داشتن همكيشان از اعمال خلاف دستورات واضح و آشكار و قابل فهم دين ,پنداشتن خود به اصول مطلقه؟؟!!
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
شادبودن از بارش نعمت الهی خوبه اصلا عالیه و باید خدا را به پاس آن شکر کرد نماز شکر خواند اصلا روایت داریم که یکی از زمانهایی که دعا مستجاب میشه موقع بارش باران و برفه چون خدا در رحمتش رو بر ما باز کرده . ولی کارهائی که خلاف رضای خدا باشه به اسم شادی درست نیست
Iran, Islamic Republic of
البته فقط روایت برای بارش باران داریم ما چای که روایت از برف نوشته باشه نخوندیم شاید هم من نخوندم
Iran, Islamic Republic of
لطفاً به هم نبافید هرچقدر هم که جامعه عوض بشه و منحرف بشه قوانین خدا هیچوقت عوض نمیشه اصول الهی ثابته جناب
دنیا یا آخرت
Iran, Islamic Republic of
دوست دارم این شعر حاشیه نوشته ات باشد.
آخ از دست صرافان گوهر ناشناس -- هر زمان خر مهره را با در برابر می کنند
کسی مخالف شادی باشد بیمار است ولی شادی با هنجار شکنی فرق دارد .
اما این دختر کجا وآن هنجار شکنان کجا !
Iran, Islamic Republic of
میشه یکی توضیح بده وقتی آخرالزمان میشه چه اتفاقی میفته وقتی از قدرت و اراده ما خارجه .یعنی بعد آخرالزمان دیگه نسلی از ما نیست چه خوب و چه بد
Iran, Islamic Republic of
موافقم.. یکی از نشانه های آخر الزمان هم همینه.. یواش یواش اصول عوض میشه و منکرها هم معروف میشه.. شما هم میتونید بگید نواصولگرا یا هرچی اسمشو دلت میخواد بگذار
Iran, Islamic Republic of
خب خیلی خوبه که آخر الزمان بشه مگه همه منتظر آخر زمان نیستیم چه فرقی میکنه امروز برسه یا ده سال دیگه
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
چکیده ی حرفت این میشه که: اکثریت هر چی رو خواستن اون باید باشه و اون درسته. یعنی همون دموکراسی و لیبرالیسم مزخرفتون.
یعنی قوم لوط چون اکثریتشون لواط رو دوست داشتن پس حق با اونها بود نه حضرت لوط که به مخالفت با اون برخاست.
Iran, Islamic Republic of
حق دارندیانه
رابایداز مهدکودک های الان بچه هایمان پرسید
الان به بچه تفکر آزادیادنمی دهندبلکه عریانی رایادمی دهند
Iran, Islamic Republic of
دوست دارم نظرت رو اگه خواعر خودت هم دستش تو دست یکی از این پسرا در حال رقص باشه بدونم جناب روشنفکر!!!
Iran, Islamic Republic of
هر دو خوب و عالی هر دو شکر گزاری از خداست مولانا با رقص سما به خدا وصل میشد یکی دیگه با خندادن مردم به خدا وصل میشه یکی دیگه با در اوردن اشگ مردم به خدا وصل میشه یک با سکوت و دیگری با فریاد یکی با زمزمه و دیگری با صوت خشن همگی خوب است و خوب و ارتباط بر قرار میکنند با خدای خود خدا شکر گزار نعمت های تو هستیم و سخت کوش برای رفع خشم تو ما را ببخش و بیامرز
چرا اظهار فضل مشعشت رو قطع كردي ؟؟! ادامه ميدادي..يكي با شربت بيدمشك ,يكي با عرق و شراب و ويسكي!! يكي با ازدواج حلال ,يكي با كاباره و ...!! يكي با .....!!خلاصه طبق نظر جنابعالي همه اينها راههاي شاد كردن مردم وبالطبع واسطه برقراري ارتباط باخداست!!!!!!
واقعا" همانطور كه در احاديث ائمه وبزرگان دين صوات الله عليهم اجمعين آمده " در آخرالزمان نگه داشتن دين از نگه داشتن آتش در كف دست ,سختتر و سوزنده تره ".
امین
Iran, Islamic Republic of
حتما شمر هم که امام حسین را سر می برید یا آنهایی که مساجد و دیگر اماکن را به آتش می کشند برای وصل شدن به خدا این کار را می کنند. حتما اقدام داعش در سر بریدن انسانها را از این جنس می دانید. عجب منطقی!!!!!!!! اول باید خدا را شناخت (نباید خدا را ساخت) تا خدا را نشناسیم هر آنچه را دوست داریم به نام خدای ساختگی خود نسبت داده و تایید می کنیم.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
احسنت به شما ، که طرفداری از دین میکنید و از احکام الهی ، واقعا شیر مادرتوت حلالتون و معلومه پدرومادرتون انسانهایی اهل خشنود کردن خدا بودند ، نه اینکه با این اعمال خدا را به خشم بیاورند ، خداوند خیر دنیا و آخرت به شما و امثال شما و والدینتون عطا بفرماید ان شا لله
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
مگر ما الگو نداریم که با رقص و سماع و این چرت و پرت هایی که صوفی ها در آورده اند مثلا شکر گزاری کنیم شیوه شکر گزاری و تشکرا از خدا را باید از ائمه و پیامبر بیاموزیم و آنها هیچ وقت نه در عمل چنین کرده اند نه چنین اعمالی را تایید کرده اند ضمنا اینکه هر کس از طریقی به خدا وصل میشه از تعالیم صوفی هاو دراویش خانقاههاست آن طریق وصل به خدا باید مهر و امضای خدا و رسول و ائمه را داشته باشد والا نفس پرستی و بدعت است و موجب دوری از خدا
Iran, Islamic Republic of
عرفان انحرافی!!!

با رقص به خدا نزدیک میشید؟!!

این کار دراویش صوفی است!!
فرانک
United States
.....
Spain
خیلی ... !!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
شادی حلال آری

اما رقص نه
براي نمايش شاد بودنشون حتما" بايد بيايند وسط خيابون مثل ميمون ادا و اطوار دربيارن؟؟!!
Canada
...خودتى ...
Iran, Islamic Republic of
با خودمو و خودتی گفتن که مشخص نمیشه، باید دید حرکات و ادا و اطوار کدام گروه به رفتارهای غریزی میمونها شبیه تره!!!
Iran, Islamic Republic of
قلیلا ما یشکرون. قرآن کریم
Iran, Islamic Republic of
ان الانسان کفورا. قرآن کریم
Iran, Islamic Republic of
هر چند شادی خوبست و من هم شادی را می پسندم ولی دعای دست آن کوچولوی زیبا زیباتر از هر زیبایی بود. خدا از اولی ناراحت نمی شود ولی از دومی به وجد می آید
Iran, Islamic Republic of
اگر هنوز کون فیکون نشدیم از سر صدقه امثال همین نمازگزاران کوچک ودعای اون کارگرو معلم وکارگروپرستار وکشاورز زحمت کش واون دعای فقرا ست ....حالا اون وست یه عده بلد نیستند شکر خدارا بجا بیاورند.با چنگولگ بازی رقصنده با گرگ ها می شوند که فرصت کنند دختران را گروهی طعمه خود می کنندومزه واقعی هم رقصی را نشانشون می دهند..وبازنده باز هم دختران پسران که چیزی از دست نمی دهند.
United States
اصلا می‌دونی کون فیکون یعنی چه؟؟؟!!! یعنی بمب هیروشیما!!!!
Iran, Islamic Republic of
تو اصلا می دونی منطق چیه که میگی منطقی باشیم
رضا
Iran, Islamic Republic of
زنده باد آیت الله علم الهدی و مرده باد حسودان وی و وطن فروشان ...
منطق شما واقعا بسيار بسيار منطقيه!!!! يادم باشه منطقي بودن در شادي كردن يعني ميمون وار به خيابان ريختن و مختلط رقصيدن و به تمام آنچه ارزش هاي ديني ناميده ميشود پشت كردن. كاري كه فقط و فقط از يك منطقييييييي بر مي آيد.
درد و بلاي علم الهدي بخوره توو سر امثال توي بي خبر از دين و احكام دينت كه براي خودت منطق ميبافي.... شما اصلا ميدوني منطق چيه؟اول منطق بخون بعد حرف بزن. منطق خودش يه كتاب بزرگيه كه همين آيت اله علم الهدي سالهاي سال درسشو خواندند و دارن درس ميدن ولي توي نادان فقط اسم منطقو شنيدي و ميخواي افكار منحرف شده ي خودتو به اسم منطق بلغور كني.
جواد
تا بوده همین بوده .....
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
....
United States
....
جواد
Iran, Islamic Republic of
چه اشکالی دارد آن دختر بچه تقاضای باران از خدا کرده وبعد از باران وبرف هم عدهای به خاطر شکر از خدا شادی کرده اند .به نظر من هردو کار خوبی کرده اند.
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
شادی حلالی که مورد رضایت خداست را هیچ کس منع نمی کند
ولی آنچه درین بین مورد غفلت واقع می شود رضایت الهی از اعمال ماست که رضوان من الله اکبر.
رواج گناه و فحشا و ابتذال و همین رقص و پایکوبی مختلط دختران و پسران غافل امروز جامعه ما یکی از عوامل کاهش نزول برف و باران و افزایش زلزله است
امروز در جامعه ما تروخشک باهم می سوزند
هم دختری که نماز باران می خواند هم ساپورت پوشان و شرکت کنندگان در پارتی های مختلط و مبتذل و کنسرتها و ...
خداوند در آیه 52 سوره هود می فرمایند : اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ ثُمَّ تُوبُوا إِلَيْهِ يُرْسِلِ السَّمَاءَ عَلَيْكُمْ مِدْرَاراً .
نه اینکه دختر و پسر با زیر پا گذاشتن تمام حدود الهی در ملا عام و بدون حجاب بصورت مختلط به رقص و تلذذ شهوانی و حیوانی خود بپردازند.
والسلام
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
آفرین محمدرضای عزیز واقعا خدا حفظتون کنه
Iran, Islamic Republic of
پس با تفصیر چنابعلی در زمان شاه بی حچابی و فساد کمتر بوده چون بیشتر برف و باران میبارید
Iran, Islamic Republic of
وقتی دو چیز با هم مقایسه میشند باید دید با چه خاصی دارن مقایسه میشه. شاخص مهمه! اینجا شاخص خدا است: یکی همراستا با رضایت الهی آن هم در سن کم (ولی با فهم و شعور دینی و باطنی بالا) در کنار بزرگترش که بهش یاد داده چطور باید از خداوندی که بهش نعمت میده تشکر کرد، نماز باران میخونه و فهمش میرسه که همه معادلات مادی در بارش برف و باران و سایر نعمت های الهی هم که جمع باشه باز این خالق عالم است که اذن نزول می دهد. و در مقابل یه عده که حداقل دو برابر سن این طفلک را دارند، مغایر با شؤون دین و مغایر با رضایت الهی سرمست از غفلت چند روزه، کفران نعمت میکنند و این طور سهم خودشون رو در منع نعمات الهی برای همه مردم ادا می کنند! بله از نظر برخی هر دوتا درسته چون درک درستی از رابطه خلق و خالق ندارند. علت گرونی و مشکلات و تورم و فشار و بیکاری و نباریدن باران و برف و نعمت های طبیعی و.... رو در مسائل ظاهری جستجو میکنند ولی غافلند از مسبب الاسباب! خدا در قرآن فرموده اگر مردم تقوا پیشه می کردند برکات زمین و آسمان رو برایشان نازل می کردیم. و حال شما بفرما با این شاخصی که گفته شد رقصیدن دختر و پسرهای نامحرم در کنار هم در زیر نعمت الهی و کفران ولی نعمت خود کجا، و رابطه‌ی عابدانه و عاشقانه آن فرشته معصوم کجا؟؟!! «افمن کان مومنا کمن کان فاسقا، لایستوون»!!!
Iran, Islamic Republic of
آفرین
در كدام آيين و شرع الهي آمده كه ,رقص و آواز و ادا و اطوار درآوردن,آنهم رقاصي مختلط مرد وزن , نشانه شكرگزاري به درگاه خداست؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
ادم از اینکه امثال تو هم میهنش هستی خجالت می کشه !!!!!! چرا من باید ایران بدنیا میومدم ؟ هر کجا دنیا حتی سوریه جنگزده از زندگی در کشوریی که امثال تو هستید بهتر هست .
چرا به بابات بد وبيراه نميگي كه قبل ازاينكه نطفه تو رو منعقد كنه چرا نرفته همون جايي كه به گروه خونت ميخوره؟...
Iran, Islamic Republic of
خب برو سوریه زندگی کن اونوقت ما میایم امثال تو رو نجات میدیم خخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
کسی جلوتو نگرفته!
ولی سوریه به گروه خونی ات نمی خوره!
امثال تو باید برن آنتالیا!
France
مگر مملکت مال بابات هست که مردم را بیرون می کنی ؟ مملکت ارث باباتون که نیست دستور بدید کی بره و کی نره . پول مردم را که می خورید پرو بازی هم درمیارید . ؟
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اصل مطلب همینه که عده ای مملکت رو ارث پدرشون میدونن و هر بلایی میخوان به اسم دین شریعت عرف مصلحت به سر مردم میارن...
Iran, Islamic Republic of
والله بالله تا اونجایی که ما در این ۴۰_۳۰ سال دیدیم و شنیدیم ، تمامی کسانی که ثروت این ملت را به انحاء گوناگون بالا کشیده و غارت کردن و یا در حال غارت کردنن،حتی یک نفرشان هم اعتقادوپایبندی درست و حسابی به اسلام و قرآن و احکام شریعت نداشته و نداره و اکثرا غربزده و طرفدار ومقلد بی چون و چرای نظام منحط لیبرالیسم و سرمایه داری غربیند.همین جماعتن که ادعای وطن دوستی و کوروش پرستیشون گوش فلک را کر کرده و خودشون رو وارث تخت و تاج کوروش!!! میدونن، تا تقی به توقی بخوره ،اگه در وسعشون باشه، دمشون رو میذارن روی کولشون و فرار را بر قرار ترجیح میدن....گور بابای وطن کرده !!! اون عده ای هم که نمیتونن فرار کنند ، جز نق زدن و بد وبیراه نثار زمین و زمان کردن ، هیچ هنر دیگه ای ندارن. آره جناب ! اینه نهایت غیرت و وطن دوستی امثال شما جماعت .
Iran, Islamic Republic of
مگه نظر من و تو ملاکه. ملاک فرمایشات و تائید معصومین علیهم السلام است
Spain
تو نیز... تشریف داری !!!!!!!!! شک نکن ...
Iran, Islamic Republic of
شادی‌ای که مورد رضایت خداوند باشه آری ، منم موافقم ،ولی شادی‌ای که باعث خشم خداوند بشه نه
خدایا هدایتم کن
Iran, Islamic Republic of
همه میدانیم رقصیدن تشکر از خدا نیست . پس چرا ...؟
همه میدانیم خدا نیاز به تشکر ماندارد.
همه میدانیم در نعمت و در سختی باید به یاد خدا بود
پس چرا ... ؟
Iran, Islamic Republic of
پس چرا عاشق نباشم ؟ پس چرا ! خخخخ.
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
خدایا
تو خود داناتری.تو رحمانی . تو رحیمی
بگذر از خطای بعضی جاهلان به حق دستان کوچک دختر
ادامه دعایت مومن
Iran, Islamic Republic of
به حق دستان کوچک این دختر
ریشه مدیرانی که رفتارشان سبب می شود تا هنجار شکنی یک عرف شود از بیخ وبن برکند.
و جوانانی که نا اگاهند ولی دوست دارند شادی کنند تو شادی از نوع اسلامی را به آنها بیاموز
Iran, Islamic Republic of
انسان‌....‌‌‌یکی اشرف مخلوقات یکی هم پست تر از حیوان....همه جنسی داریم تو خودمون....‌
Canada
جفتشون لازمه
هم نماز هم رقص و شادمانى
Iran, Islamic Republic of
در نعمت و وفور نعمت نباید سرمست شد و
در نداشتن نعمت نباید نا امید ...
Iran, Islamic Republic of
...

Iran, Islamic Republic of
از خودت چرا فتوی می دی ؟
اگر رقص لازم بود
واجبش می کردند
در زندگی کدام یک از انبیا رقص داریم ؟
آنها شاد نبودند ؟

خداوند الگوهای فراوانی برایمان معرفی فرموده است
که در صدر آنها
معصومان علیهم السلامند
بدانها بنگریم
و به راه سعاوت آورشان برویم
Iran, Islamic Republic of
حتما باید چیزی واجب باشه تا انجام بشه?پس دیگه دوغ نخور چون واجب نیس
Canada
حضرت داود
Iran, Islamic Republic of
به لحاظ عقلانی این حرفتون غلطه و تضاد داره. ممکن نیست همچین چیزی.
Iran, Islamic Republic of
اِ....راست میگی چیزی دیگه لازم نیست بفرستیم خدمتتون!!!
ط
Iran, Islamic Republic of
خلاف شرع و طوسی کرد نه ملت بیچاره
چرا حرف مفت ميزني؟؟! دادگاه ايشون رو تبرئه ميكنه اونوقت شما جماعت برا خودتون مي برين و مي دوزين و انتظار دارين دادگاه هم مطابق ميل و سليقه شماها رأي صادر كنه تا اون رو سر دست بگيرين و خدا و پير و پيغمبر و قرآن و مسلماني رو به باد تهمت و ناسزا و كفر گويي بگيرين؟؟! شماهايي كه نعره هايتان از اين رأي برائت دادگاه بگوش فلك را كر كرده حتي يكبار هم اسم طوسي را نشنيده بوديد چه برسه به اينكه اونو ديده باشين و از كارهاش خبر داشته باشين!!!
جناب ! برو تحقيق كن ,ببين همين دادگاهي كه اين فرد را بيگناه تشخيص داده,در طول ساليان گذشته چند نفر از سرشاخه هاو به اصطلاح بزرگان باند افساد طلبان را از اتهامات اخلاقي و جنسي كه متوجه آنها شده بود به دليل عدم ادله كافي تبرئه كرده !
اون آراء را نمي بينيد اما رأي صادره مبني بر بيگناهي يك قاري قرآن را كرده ايد پيراهن عثمان. امان از بي ايماني و بي ديني و كج فهمي .
Iran, Islamic Republic of
شما خودشو ناراحت نکن . برو پیش طوسی قرآن یادت بده پسر وبرادرت هم با خودت ببر
Iran, Islamic Republic of
اگه واقعا برای شما مشکلی ایجاد کرده ، خوب چرا اسناد و مدارک مثبته! رو در فضای مجازی رو نمی کنید و نشون ملت نمی‌دید تا هم فرمایشی بودن دادگاه ثابت بشه و هم بتونید دیه ای ، چیزی از این خلافکار بگیرید!!
Iran, Islamic Republic of
اسناد مدارکش لیز بود از دستمون در رفت .
France
کدوم دادگاه ؟ دادگاه فرمایشی ؟
Iran, Islamic Republic of
مگر ایشون تبرئه نشدن ؟ لطف کن فرزندت و برادرت و اقوامت را ببر پیش ایشون تدریس . چه اشکالی داره ؟
Spain
تو واقعا کرکرت پائینه ... خیلی تعطیلی !!!!!!!!!!!!!!
چیرو به چی ربط میده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تو که درک و فهم نداری کاش سواد نوشتن هم نداشتی !!!!!
Iran, Islamic Republic of
تو که کرکره ات بالایه و ...! اگه درک و شعور داشتی می فهمیدی این جواب بی ربطه یا اونی که این وسط ، اومده بحث بی ربط طوسی رو پیش کشیده؟! اون یه چیز بی ربط و بیجایی گفته، اینهم جوابشو داده ، تو چرا سوختی ؟
Iran, Islamic Republic of
شادی راه داره
راهش هم این نیست که دختروپسرای نامحرم اختلاط کنند! با اون عواقبی که اتفاقا همین اختلاط ها مانع ریزش رحمت الهی است.

یه عده گناه می کنند... رحمت الهی قطع میشه... یه عده دیگری دعا می کنند.. رحمت الهی نازل میشه... دوباره یه عده میان به بهانه نزول رحت الهی،‌ گناه می کنند... یه عده ای عجیب تری هم میان از این گناهکاران دفاع می کنند.

خدایا با این بندگانت چجور حساب می کنی؟؟؟؟

به هر حال بابت نزولات آسمانی و نعمتهای بی پایان به درگاه الهی شاکریم (توجه: شکر بارقص خیلی فرق داره!)
Iran, Islamic Republic of
باید فرقی بین بنده بودن عبودیت .وآزاد بودن و ورقصیدن باشد اما از منظر عده ای هر دو یکی است اما این کجا وآن کجا.
حسین
Iran, Islamic Republic of
این دختران معصوم که در نزد خدا مقامی دارند موجب جلب رحمت الهی می شوند و خداوند به خاطر دعاهایشان بر همه رحمت خود را می ریزد. در واقع همه از جمله فاسقان و گناهکاران و بی بند و بارها و بی حیاها و بی عفت ها و...هم بر سر سفره ای که این دل و رفتارپاکان موجب پهن شدنش شده اند می نشینند اما گروه رقاص و... در واقع موجب جلب نزول عذاب الهی می شوند و باعث می شوند به جای آن که از مهر تا حالا همین طور باران و برف ببارد با خشکسالی و زلزله و...روبرو باشیم. چه بسا قرار بوده برکت بیش تری نازل شود ولی به خاطر اصرار این افراد به گناه کاهش یافته است. اینها در حقیقت جاذب بلایند و همه به آتش وجود و رفتار اینها که با خدا و...در جنگند می سوزند تا شاید آن پاکان و معصومین وساطت کنند و خدا ترحم کرده و باران و برفی بباراند. جوانان پاک و مومن می روند جان خود را می دهند تا امنیت در این کشور برقرار باشد و در برابر، همین افراد توخالی هم از امنیت ایجاد شده توسط آن ها سوء استفاده کرده و به آن ها حتی توهین هم می کنند! این مسلک و مرام اینها در طول تاریخ بوده است! عجیب است این قدر فرد گستاخ و لجباز و نسبت به خالق خودش بی حیا و در ستیز باشد در حالی که جوانی و سلامتی و....و هر چه دارد از خالقش است و از خودش هیچ ندارد و هر وقت او اراده کند با یک پشه مغلوبش می کند گویی هیچ وقت نبوده است! الله اکبر از این همه کفران نعمت و دهن کجی! یکی نیست به اینها بگوید می توانستند جای این بندگانی بوده باشند که یکربع قبلش زنده بودند و یکربع بعد با زلزله رفتند و تمام. البته این قماش ظاهرا با هم یک شبکه اند که برای فسق و فجور و دهن کجی به احکام دین دنباله فرصتند. اینها همان داعش های اینجوریند. باطنا مثل داعشی ها هستند یعنی بدون فرهنگ و بدون اندیشه و اخلاق و شرافت و دارای تصلب در منطق و فکر. خداوند ما را از شر وجود اینها حفظ کند. البته مسلمانان را چون خداوند می خواهد تلنگری بخورند تا بخود آیند گوششان را می تاباند بر خلاف غالب کفار که می گوید بگذار در این طبیعت گذرا مثل حیوان بچرند و برخوردار باشند و در عوض در حیات جاوید محرومند.
Iran, Islamic Republic of
باید به خدا پناه برد از عقوبت گناهانی که تر و خشک با هم میسوزاند .
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
چه قدر جالب تو این چهار ماه نماز باران خونده نشد ولی همزمان با گزارش هواشناسی نماز های باران در سراسر‌کشور شروع شد
Iran, Islamic Republic of
شما کمی تحقیق کنید متوجه می‌شوید که در این چهار ماه که هیچ از ابتدای پاییز در جاهای مختلف در کشور نماز باران خوانده شد
لازم نیست انقدر به خودت حرص بدی جناب

چون باران و نعمت‌های الهی اصلا سیاسی نیستند کاملا عبادی هستند
سیاسی کردن عبادت کار احزاب و ... فرصت طلب هست حالا هر حزب یا گروه با هر اسمی می‌خواد باشه

و این مسئله تفاوت واضح و آشکاری داره با سیاست ما عین دیانت ماست
Iran, Islamic Republic of
پس یعنی المانیها و اروپایها و امریکایی از مابا دین تر هستند ؟ اونجا همیشه بارون و برف میاد و کشور امام زمان باید التماس کنن برف و بارون بیاد چرا ؟ البته من نمیدونم اگر کشور ما کشور امام زمان هست چرا اینقدر دزدی و دروغ و فساد و فحشا توش هست !!!! مملکت امام زمان 3000 میلیارد 3000 میلیارد میدزدن توش . خدایا خودت ما را نجات بده
Iran, Islamic Republic of
جالبه شعور این دختر کوچولو رسید و یک ماه قبل با توجه به اخطار هواشناسی نماز باران خواند ولی مدیران...شهرداری و وزارت راه ...؟ نه عزیز من این که شما میگویی از لا قیدی و عدم اعتقاد شما به گرداننده چر خ گردان است اگر نه هشدار هواشناسی همیشه بود ولی بارانی نمی امد در واقع ابرها با چند قطره باران از روی ایران رد میشدند تا جایی که دولت تصمیم گرفت برای باروری آنها دو فروند هواپیما از روسیه اجاره کند.
Iran, Islamic Republic of
افرینننننننن
افرینننننننننن
نکته همینه...
همه نکته همینه!!!
سید محمد
Iran, Islamic Republic of
راه های رسیدن به خدا متفاوت است مخصوص خدا وند متعال انسان را وقتی درحال شادی ورقص میبیند میگوید احسن الخالقین
Iran, Islamic Republic of
مشخصه که شما به ...حسن روحانی رئیس جمهور محترم علاقه خاصی دارید که اینجوری آیه‌‌های قرآن رو تحریف و تفسیر به رای می‌کنید!!!!
اونوقت خداوند متعال خودشون به شما فرمودن " موقع تماشاي رقاصي انسانها به خودشون لقب احسن الخالقين دادن؟؟!!!!!!
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
آقاسید شما دیگه چرا ؟اون عقیده پلورالیسم است که به طور نامحسوس به کشور های اسلامی نشت کرده که میگه راه حق متعدد است. کی گفته وقتی خدا انسان را در حال رقص می بینه میگه احسن الخالقین ؟!!! آقا سید واقعا چقدر از محتوای قرآن آگاهی؟
Iran, Islamic Republic of
جد کمر زده خداوند انسان را که آفرید گفت احسن الخالقین .....نه رقص بابا آدم ومامان حوا....که اون دو نیز منزه هستند از این امور ....
Iran, Islamic Republic of
ممنون!!

خندیدیم!!!
حسین
Iran, Islamic Republic of
سلام
خداوند انقدر مهربون و بخشنده اس که هوای بنده هاشو داشته باشه
ولی خیلیا هم ناشکرن هم بی حیا بی شرم
امید به استجابت دعا دلهای پاک و دستان معصومانه میخواهد
برف بهانه است وگرنه بی شرمی بی حیایی خیلی وقته که مد شده در جامعه ما حتی در بین مسولان و مدیران دولتی
شادی حق ملت هست ولی هیچ کسی راضی نمیشه ناموسش در بین مردهای غریبه رقص و پایکوبی کنه البته اونایی که هنوز کمی غیرت تو وجودشون هست چه مرد چه زن
Iran, Islamic Republic of
شما غیرت داشته باش داداش . به ملت کاری نداشته باش
Iran, Islamic Republic of
رفتار خلاف عرف و شرع، غیر متمدنانه و معارض با حقوق شهروندی دختران و پسران اشاره شده!!!!!!
1. این قضاوت را چه کسی انجام می دهد. وقتی یک جمعیت قابل توجهی رفتاری را انجام می دهد یعنی اینکه مساله تبدیل به عرف شده است پس خلاف عرف نیست.
2. تمدن هم چیزی جز این نیست پس لابد تمام دنیا غیرمتمدن هستند و چندمیلیون فقط در دنیا که مثل شما فکر می کنند متمدن هستند اگر اینجور باشد که داعشی ها متمدن ترین افراد جهان اند چون خیلی خیلی خیلی از شماها در مساله حجاب و شرع جلوترند. تمدن الزاما معادل یک ایدئولوژی خاص نیست بهتره در این زمینه بیشتر مطالعه و کنکاش بفرمایید.
3.حقوق شهرورندی هم یعنی همین احترام گذاشتن به افکار و عقاید هرکس و بهتره با واژه ها بازی نکنید. اینکه شماها طرفدار حقوق شهروندی باشید دیگر از عجایب روزگار است. حقوق شهروندی از منظر شما یعنی رفتارخاصی که شما گفته و تعیین می کنید یعنی محدود کردن مردم(محدودیت فقط در ظاهر و رفتار و قوانین نیست شماها به محدود کردن فکری مردم می اندیشید یعنی مردم باید تفکر خاصی را داشته باشند و خارج از این تفکر نیاندیشند.
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز در ابتدای سخنت گفتی خلاف عرف و شرع و ... بعد عرف را گفتی و با زرنگی از شرع فاکتور گرفتی و رفتی سراغ تمدن و حقوق شهر وندی !!!چرا راجع به شرع که در اول حرفت بود چیزی نگفتی
Iran, Islamic Republic of
بمانیم گریه ی شکر گزاری بجا آوریم
Iran, Islamic Republic of
نه سختتون نباشه!!

شما همون رقص و آواز مختلط بو به بهانه شکرگزاری انجام نده! گریه ات پیشکش!!!
Iran, Islamic Republic of
نترسید ...،هرکسی را در قبر خود می‌گذارند و در مورد خودش سؤال می‌کنند در قیامت
پس تکلیف ام به معروف ونهی از منکر چه می شود؟
هيچي! فداي جهالت و نفهمي و تفسير به رأي ما بنده هاي غافل و دنيازده از دين و دنيا و فلسفه خلقت انسان شده و ميشه.!!!
Iran, Islamic Republic of
تصور کن در اتاقی زندگی میکنی ک یک نفر دزد است،یک نفر متجاوز جنسی است،یک نفر هم میزند و می رقصد.انرژی و وقتت ر ابتدا برای امر ب معروف و نهی از منکر کدام یک صرف میکنی?
Iran, Islamic Republic of
امر به معروفت را ببر از اختلاسگران بپرس . از خاوری چفیه بنداز و بابک زنجانی . تمام زندگیتون شده موی سر 2 تا خانم . زندگیتون را از راه بهتری بگذرونید .
Iran, Islamic Republic of
پس بی زحمت برید سر قبر خودتون برقصید نه تو خیابون همگانی!
Iran, Islamic Republic of
به تو امثال تو ربطی ندارخ کجا میرقصیم . تو مگر میایی تو خیابون داد میزنی مرگ بر این و اون و باعث بدبختی مردم میشی جواب میدی؟کشور را 40 ساله بردید تو فلاکت و بدبختی . یک مشت اقلیت به اکثریت حکومت می کنن و قانون میزارند !!!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا بايد به حال اين بنده خدايي كه اين متن رو نوشته گريه كرد هر چند من منكر دعا و نماز باران و ياري طلبيدن از خدا نيستم و آنرا به حق ميدانم اما مطمئنم خود خدا هم از ديدن افرادي كه به نام او و دينش پا بر خرخره مردم نهاده و انواع ظلم و جور را روا ميدارند بيزار بوده و عذاب خويش را بر آنها روا ميدارد. و همچنين مطمئنم اين بارش و برف به علت اين نمايشهاي مذبوحانه ايي كه عده ايي بر پاي دين و به نام نماز باران راه انداخته اند تا مردم را سرگرم كنند ندارد بلكه از جان و دل همين افرادي كه به زعم شما فاسق و گناهكارند و به رقص و پايكوبي ميپردازند نشئت گرفته. نفرين خدا بر آنانكه به نام او ستم و جور بر ديگران روا ميدارند
Iran, Islamic Republic of
هی میرید میرقصید نتیجه اش میشه همین توهمات وارونه!!

اول میگه من منکر نماز باران و... نیستم! بعد آخراش میگه نمایش مذبوحانه نماز باران!!!
Iran, Islamic Republic of
اونی که در حق مردم ظلم می‌کنه ، هیچ اعتقاد قلبی به دین نداره، اتفاقا اکثر قریب به اتفاق دزدها و اختلاس گران ،با نظام اسلامی و حکومت اسلام بر کشور میانه خوبی نداشته وندارن و کشته مرده سرمایه داری غربین... اگه راست میگین ، یه نمونه بیارین که ثابت کنه یکی از این دزدهاو حرامخورها در زمره حزب الهی های واقعی و معتقد به حکومت مبتنی بر ولایت فقیه بوده اند.
Iran, Islamic Republic of
این رقص ها با آن رقص ها که بعضی ناراحت شده اند فرق دارد !! باین نوع رقص در برف میگویند تنوره کشیدن و یک چیزی در حد سماع است که مرید های حضرت مولانا در قونیه انجام و به اسمان عروج میکنند !! در رقص تنوره ای هم مردم پا بر زمین میکوبند و به زمین میگویند هشدا که برف آمد و اب را در دل خود نگهدار باش که تشنه نمانی و مردم را سیراب داشته باشی !! که اگر چنین نکنی آب را هم باید در فلک الافلاک جستجو کنید و رانتخواران و دلاالن آب مثل آبی که یزید بن معاویه بر روی حسین و یارانش بست بر این مردم میبندند و در آمدهایش را میبرند در دبی و ترکیه و اروپا ؟؟ آنوقت باهاش رقص های قاسم ابادی و باباکرمی و بریک میزنند !! همه شکر گزار باشیم که خدا کوتاه امد و رحمتش را دستور به باریدن داد.
چقدر هم كه شبيه رقص سماع دراويشه !!!!!
Iran, Islamic Republic of
خوب ، حالا چطور شده که این جماعت مشنگ! از آنهمه رسم و رسومات و آیینهای صوفی گری ، فقط چسبیدن به همین رقصش؟!!
Iran, Islamic Republic of
چه مردمان غریبی!
Iran, Islamic Republic of
کلا ایرانیان توشادی کردن(اونهم گروهی وهماهنگ ) لنگ می زنند....وبه فسق وفجور ختم می شود.
Iran, Islamic Republic of
وقتی ترانه مردم شهر بکوشید وبرقصید که سر هر کوچه خدا هست !!!رسما لودگی را منتشر می کند !!
Iran, Islamic Republic of
ته اکثرشو رفتیم از این رقاصی و دیدن فیلم و کلیپ و آهنگ های مختلف به یه نکته رسیدیم : شادی لحظه ای 😐 بگم بده خوبه نمیدونم اما لحظه ای هست سریع مزش از بین میره اما برو به فقرا کمک کن تا یه ماه شادی به یتیم سر بزن تا مدت ها شادی این رو هم تجربه کردیم ولی باید فرهنگ سازی شه
محسن
Iran, Islamic Republic of
من با رقص و شادی مخالف نیستم حتما بسیاری از این دوستایی هم که اینجا کامنت گذاشته اند با رقص و شادی (البته نه همه ) موافقند ولی در قوانین دینی حدودی هست که اینها را نمی شود با سلیقه و نظر من و شما این حدود را جابجا کرد
برای اینکه به این جدالهای بی معنی پایان دهید به داستان آهو و موسی توجه کنید
اهوان نزد موسی می روند و میخواهند از خدا بخواهد باران بیاید موسی می رود و دعا می کند خدا دعایش را مستجاب نمی کند
باز می گردد می گوید خدا نمی خواهد باران بفرستد
از آن میان اهویی می گوید من می روم و از خدا باران می خواهم
میرود بر بلندیی ودعا می کند خدا باز استجابت نمی کند
باز می گردد واز دور اهوان دیگر را منتظر می بیند
جستو خیز کنان به طرف انها می رود می گیند آیا جواب گرفتی می گوید جواب نگرفتم و لی امیدوار باشید
و خدا بخاطر آن اهو باران را می فرستد وانگاه که موسی سوال می کند می گوید به رحمت من امیدوار بود
باید به رحمت خدا امید داشته باشیم و بر حدود الهی هم توجه کنیم
رقص و شادی در جای خودش نه گناه است ونه عصیان ولی در جای خودش
خوشحالیم که دعای ان کودک مستجاب شد و باران رحمت آمد پس شکر گذار نعمت باید یود
Iran, Islamic Republic of
خدا خودش رحم کنه و با این گناهان برف و باران رحمتش را از دست ندهد و تبدیل به خشکسالی و یا سیل نشه.
نقل شده هر وقت زمان پیامبر اسمان ابری می شد خدا دعا می کرد این باران رحمت الهی باشد
Iran, Islamic Republic of
مشکل از ماست که روشهای حلال شادی را نشان جوانان نمی دهیم. برای شادیهایشان و هیجاناتشان برنامه نداریم و ول کرده ایم. اسلام دینی جامع است که ما برخی جوانب آن را سفت گرفته (مانند عزاداریها) و بعضی را رها کرده ایم.
چرا شهرداری جشنواره برف برگزار نمی کند؟ چه اشکال دارد خانواده ها به خیابان بیایند و شادی کنند؟ کجای آن خلاف شرع است؟ وقتی شما برنامه ارائه نمی کنید جوانان هم به دم دستی ترین روش ممکن به خیابان می ریزند و می رقصند تا هیجان خود را تخلیه کنند. این یک مساله طبیعی است که ما از ان غافل مانده ایم. با نشان دادن چهره ای خشن ، غمناک و بی روح از دین جوانانمان را از دین زده کرده ایم.
Gholam Reza
Germany
اگر هوا سرد نبود من فکر میکنم این جماعت بدون لباس در خیابان میرقصیرند
امیر
Iran, Islamic Republic of
که چی؟
Iran, Islamic Republic of
مابرون راننگریم وقال را مادرون رابنگریم وحال را
Iran, Islamic Republic of
نماز باران..
وقتی که همه پیش بینی ها نشون میداد به زودی بارش اتفاق میفته ،یک نیایش یا درخواست الهی نبود...تحمیق مردم بود
اونم به ساده لوحانه ترین شکل ممکن...
Iran, Islamic Republic of
شما که میگفتی هرپ نمیذاره برف بیاد
پس زور دعا به هارپ چربید
یا اصلا هارپی نیست
کدام؟
Iran, Islamic Republic of
حالم از این همه بی قانونی به هم میخوره!قانونی که اجرا نشه فقط به درد امتحان پایان ترم دانشجوهای حقوق میخوره! هیچ دقت کردید چقد بی قانونی زیاد شده و دریغ از یک برخورد قاطع!از سران فتنه بگیر تا این جوجه رقاصه ها!شرمنده شهدا و خانواده هاشون شدیم!اگه به برکت وجود شهدا من جمله شهدای مدافع حرم نبود این برف هم نبود!دعای خیر و نماز باران انسانهای شریف و مؤمن اگه نبود بارون و برفی هم نبود!خدا به حق بنده های خوبش رحمت نازل میکنه، حالا دیگه یه مشت جوون لاابالی هر روز میشن سوژه داغ اخبار!
Iran, Islamic Republic of
هزار و یک کثافت کاریه دیگه پشت نقاب دین میکنن شرمنده شهدا نمیشین..شرمندگیتون فقط مال وقتیه که 4 تا جوون بالا پایین بپرن یا روسری یه دختر یه کم عقب بره
حال مردم هم از این شرمندگی های مقطعی شما بهم میخوره
Iran, Islamic Republic of
غلط می‌کنه آن کسی که مفسدان و حرامخوران و خلافکاران بی شرف را جزء متدینین به حساب می آورد. گذشت آن دوره ای که دزدان و فاسقان با ظاهرسازی و تظاهر به دینداری و انقلابی گری کلاه سر ملت می گذاشتن و به نان و نوایی می رسیدن . در طول دو سه دهه گذشته تاکنون تمام غارتگران حرامخور دزد بیت المال از آستین پیروان مکتب ضد انسانی لیبرالیسم بیرون آمده و به جامعه تحمیل شده اند.کسانی که هیچ اعتقادی به اقتصاد اسلامی ندارندو کوچکترین احترامی به فتاوای متعدد مراجع تقلید در باب حرام بودن ربا و سیستم ربوی بانکی مبتنی بر نظام سرمایه داری غربی قائل نبوده و نیستند.شماها خودتان این دزدها را بر اریکه قدرت نشانده اید، آنوقت به متدینین اتهام فساد میزنید؟!
مثل اينكه يه عده مأموريت دارن در فضاي مجازي پرسه بزنن و هر فساد و گندي كه جماعت غربزده دين به دنيافروشي مرتكب مي شوندكه توسط همين جماعت الكي خوش در مناصب قدرت قرار گرفته اند ,را به مذهب و مذهبيها و حزب الهي ها نسبت بدهند و چنين القاء كنند كه دزدان بيت المال , كساني هستند كه با سوءاستفاده از مذهبي گري و انقلابي نمايي , كلاه سر ملت گذاشته و اين مفاسد را مرتكب ميشوند.!!!!
دستورات دین و قران درباره برف نداریم...شادی در موقع باریدن برف از گناهان کبیره است..
Iran, Islamic Republic of
خوب کردند رقصیدند به کسی مربوط نیست.
از جوانهاي اين دوره كه از كودكي پاي ماهواره بزرگ شدن چه انتظاري ميشه داشت ؟ اينها بعد از بمباران هم احتمالا ميزنن و ميرقصن كه جان سالم به در بردن...
Iran, Islamic Republic of
حرفهای شما باعث تلخ خند می شود ولی آن دخترکی که برای باران نماز می خواند خودش با شادی دخترانی که پس از اجابت دعایش شادی کرده اند مشکلی ندارد چون مثل شما دلش سیاه نیست .
فریاد حقگو
Germany
...
یونس
Iran, Islamic Republic of
بسیار کار خوبی انجام دادن شادی کردند ورقصیدن شادی حق همه هست مرد وزن هم نداره


مردم دیگه بریدن از بس باید تو گریه و اه و فغان باشن
ترس شما از شادی چیه خودتون میدونید واسه هیچکس هم اهمیت نداره شما هی بزنید تو سر خودتون و صورت چنگ بزنید
نمیخواد دلواپس باشید و قصه اخرت مردم رو بخورید به عکر اخرت خودتون باشید.
فریاد
Germany
جانم فدای رسول الله و خاندان پاک و مطهرش و مرگ بر دشمنانشون .ما شیعیان و اهل سنت با هم در برابر داعشی ها و دشمنان اسلام با وحدت آنها را به زباله دان تاریخ می اندازیم.
یعقوب
Iran, Islamic Republic of
پروردگارا پادشاهی بر عالم هستی تنها لایق توه ،
تو خالقی مهربان هستی .
هیچ انسانی بی گناه نیست .