جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

راه اندازی قطار فوق العاده در مسیر تهران-قم

يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب: 586344
با توجه به برودت هوا و بارش سنگین برف در کشور، شرکت حمل و نقل ریلی رجا قطار‌های فوق‌العاده‌ای را در مسیر تهران-قم و بالعکس راه اندازی کرد.
راه اندازی قطار فوق العاده در مسیر تهران-قم
به گزارش جهان نيوز، با توجه به حجم تردد جاده‌ای در مسیر تهران-قم و بالعکس، همچنین بارش برف سنگین محور یاد شده، شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعزام قطار از نوع پردیس و دو طبقه صبا به صورت فوق العاده مسافران این مسیر را جابه جا می‌کند.
 
این شرکت از متقاضیان سفر به قم و بهره‌مندی از قطار به عنوان وسیله نقلیه ایمن و راحت درخواست کرد برای آگاهی از ساعات حرکت قطار‌های فوق العاده جدید، بهای بلیت و نحوه خرید بلیت آن می‌توانند به صورت شبانه روزی با تلفن ۱۵۳۹ (سامانه ارتباط با مشتریان رجا) تماس حاصل کنند.
 
شب گذشته آزادراه تهران _. قم به دلیل برف سنگین تقریبا قفل شده بود و تعداد زیادی از مسافران در آزادراه مانده بودند.
 
منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Iran, Islamic Republic of
فرزند اینجانب پس از ساعتها ی طولانی گرفتاری در اتوبان قم تهران در اتوبوس با اولین قطار در ساعت پنج و نیم عصر از قم بطرف تهران حرکت کرده ولی الان که ساعت 2 بامداد است در بین مسیر ساعتهاست که قطار توقف کرده در تماس با راه اهن قم گفتند که بدلیل یخ زدگی قادر به حرکت نیست چرا مردم را دوباره حیران و نگران کردند