شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۹
۵۰

واکنش‌ نیکزاد به‌‌ «قوطی‌» نامیدن‌ مسکن‌ مهر از طرف‌ روحانی

جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب: 585670
بجای این حرف‌ها پاشنه همت بکشید، جلوی تخریب بیشتر اموال مردم در اثر خواب مصالح و تعطیلی پروژه‌ها را بگیرید و اموال مردم را تحویل خودشان دهید.
واکنش‌ نیکزاد به‌‌ «قوطی‌» نامیدن‌ مسکن‌ مهر از طرف‌ روحانی
به گزارش جهان نيوز؛ علی نیکزاد در یادداشتی در واکنش به سخنان رئیس جمهور نوشت: 
 
ماجرای کلاهی که پشم ندارد و دولتی که انتها ندارد...
 
مقدمه اول: 
درروزگار نه چندان دور، در ایران صاحب منصبان نظامی به تقلید از نظامیان روس که کلاه پشمی به سر داشتند، کلاه پشمی پوستی بر سر می‌گذاشتند. از آن جایی که نظامیان مامور ایجاد نظم هستند، وقتی از دور پیدا می‌شدند، مردم خود را جمع و جور می‌کردند که مورد مواخذه واقع نشوند، و اگر آن صاحب منصب نظامی افسر نبود به هم می‌گفتند: این که افسر نظامی نیست، کلاهش پشم ندارد.

مقدمه دوم:
داستان زیبای هانس کریستین آندرسون درباره لباس جدید پادشاه را حتماً شنیده اید. داستان درباره پادشاهی است که مانند دیگر پادشاهان شیفته تجمل و بخصوص لباس‌های زیباست. دو خیاط فریبکار به پادشاه وعده می‌دهند که برای وی لباسی زیبا و مجلل بدوزند که افراد نادان و نالایق توان دیدن آن را نداشته باشند. در روز موعود پادشاه با آنکه خود لباسی نمی‌بیند، در میان تعریف و تمجید اطرافیانی که نگران زیر سوال رفتن لیاقت خود هستند، با افتخار لباسی را که وجود نداشت می‌پوشد و در انظار عمومی ظاهر می‌شود و هیچکس از مردم نیز از ترس اینکه نکند احمق به نظر برسند سخنی از برهنگی پادشاه نمی‌گویند. بالاخره کودکی با صداقتی معصومانه می‌گوید شاه چرا لباس بر تن ندارد و دیگران پس از این سخن کم کم جرات می‌کنند که بگویند شاه لباس بر تن ندارد.

شاید گمان کنیم که این مقدمات فقط داستان هستند، اما روی سخن من با رئیس جمهور محترم دولت دوازدهم است که ظاهرا نه کلاهشان پیش مسئولین دولت و نه پیمانکاران مسکن مهر پشمی دارد! و نه باورشان شده که دولت درخشان! یازدهم تمام شده است!

خدا رحمت کند شهید مظلوم بهشتی را که می‌فرمود: آنانکه زمستان را از پشت پنجره دیده‌اند و گرسنگی را هم فقط در کتابها خوانده اند، نخواهند توانست که نمایندگانی شایسته برای دفاع از حقوق مردم باشند ...

ظاهرا آقای رئیس جمهور محترم، اطلاعاتشان را از افراد لایق نما می‌گیرند و نه از افراد دلسوز و شجاع و خودشان هم حال و هوای دیدن زمستان از بیرون پنجره‌ها را ندارند لذا بر خود واجب می‌دانم به ایشان یاد آوری کنم که آقای رئیس، بفکر میلیونهامردم مظلومی که منتظر تحویل مسکن مهر یا همان قوطی‌هایی که اگر برای مردم آب نکرده، برای دولت شما و نان کرده نیستید، لا اقل به فکر پشم کلاهتان در پیشگاه مردم باشید و دستور خود در خصوص اتمام و بسته شدن پرونده مسکن مهر تا پایان دولت یازدهم را پیگیری کنید و لا اقل وقت یک روز هلی کوپتر اختصاصی خود را صرف کنید تا میزان عمل مسئولین دولتتان به دستوراتتان را از نزدیک شاهد باشید...

آقای رئیس، دیگر ماجرای توهین‌ها و تخریب‌های شما نسبت به خادمین مردم تف سر بالا شده است و از این نمد، کلاهی برای شما و همکارانتان نخواهد شد...
 
پس بجای این حرف‌ها پاشنه همت بکشید و جلوی تخریب بیشتر اموال مردم در اثر خواب مصالح و تعطیلی پروژه‌ها را بگیرید و اموال مردم را تحویل خودشان دهید و پرونده مسکن مهر را ببندید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اصغر
Iran, Islamic Republic of
چندوقت دیگه شکایت و63سال حبس
Iran, Islamic Republic of
شخصی که در خانه ویلایی چند صد متری 50 میلیارد تومانی در شمال تهران زندگی می کند باید هم خانه های 70 تا 80 متری مسکن مهر را قوطی کبریت ببیند !!
Iran, Islamic Republic of
اخه مال خودشم نیست
Iran, Islamic Republic of
حرف حساب جواب نداره !
فرض محال که محال نیست ، فرض قبل از آقای روحانی تمام صاحب منصبان فلان و بهمان بوده اند خوب ،
آقای روحانی شما چه کرده اید ؟!!!!!
تنها کار شما بیمه سلامت بود که همه آحاد جامعه را بیمه کرد ولی متاسفانه یکسال هم دوام نداشت !!!
فی الواقع فقط برای انتخابات ۹۶ طراحی شده بود متاسفانه !!!
Iran, Islamic Republic of
این درست! ولی انهم درست! هر دوانه کلاهتان از اول انگونه باست!خرس نیز صاحبش را دوست داشت!
Iran, Islamic Republic of
چی نوشتی؟ بخون ببین خودت نوشته ات رو میفهمی؟
Iran, Islamic Republic of
مسئولین و سلبریتی های دوزاری مرفه بی درد، تو این قوطی کبریت ها کبریتم هست. در راستای اهداف حزبی انقدر به این مردم توهین نکنید جرقشون بگیره....!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگه قرار بود جرقه شون بگیره بعد چهار سال نکبت دولت تدبیر و امید میگرفت و خودش رو تو انتخابات 96 نشون میداد

متاسفانه عده ای از مردم لج کردند و عده ای از سر عناد رای دادند

انتخاب که از سر عقل نباشه نتیجه اش میشه همین

واقعا تو 80 میلیون ایرانی کسی بهتر از روحانی واسه انتخاب به عنوان رییس جمهور وجود نداشت؟
Iran, Islamic Republic of
مگه صلاحیت دادان که مردم انتخاب نکردن؟ چه حرفایی میزنی هااااا. مگه کره ماه هستی و بیخبر از همه چیز؟
Iran, Islamic Republic of
دیدیم یکی مثل حاجی بابایی رد صلاحیت میشه

اما هاشمی طبا و جناب تخم لق و شیخ دکتر دیپلماست تایید صلاحیت میشن

آقا من واقعا به عملکرد شورای نگهبان نقد دارم
به خدا قسم مفسد هم نیستم

جهان نظرم رو خواهشا پخش کن
Iran, Islamic Republic of
غیرت مردم نم کشیده

به همین راحتی ها جرقه ش نمیگیره
120
Iran, Islamic Republic of
درست گفتی آقای نیک زاد عزیز راستی مگه آقای روحانی می تواند توی هلی کوپتر بنشیند هواپیمای ایشان خصوصی هست
قدرت طلبان ودنیاپرستان کثیف که از خدمت رسانی به خلق فقط تزیین محاسن وملون شدن آن وبزک پروفسوری انرا بلدند انهم به تقلید از کدخدای مرادشان. معلوم است که مسکن مهر در چشمشان قوطی که خوبست لانه موش هم نیست چون خود در قصرهای ویلایی چند هاز متری روزگار سپری میکنند
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
...
Iran, Islamic Republic of
اینکه آقای روحانی و همکارانشان با موضوع مسکن مهر سیاسی برخورد می کنند حرفی نیست. این اشتباه بزرگی است که دولت روحانی در خصوص مسکن مهر مرتکب شده و می شود ولی انصافا مسکن مهر هم مشکلات زیادی دارد:
1)کیفیت بسیار پائین
2)بدی مکان مسکن مهر در شهری مانند تهران
Iran, Islamic Republic of
مردم محروم و مستاجری که مسکن ندارند مسکن مهر را روی چشم شون می گذارند و ایرادات جزئی آنرا می پذیرند زیرا درد بی خانه بودن درد بزرگی است که اغنیاء درک نمی کنند.
ا
Iran, Islamic Republic of
خو ب آقای روحانی دولت قبل مسکن مهر را ساخته شما هم لطف کنید امکاناتش رو کامل کنید.
اينكه مسكن مهر مانند هر پروژه ديگري داراي نقص و مشكل هست ,با توجه به ساختار اداري و رفتاري ما ايرانيها خيلي چيز عجيبي نيست.عجيب رفتار ما مردميه كه عليرغم مشاهده رفتار متكبرانه و متفرعنانه شيخ حسن و وزراي فئودال غربگرايش با طبقات مستضعف و به باد استهزاء و تمسخر گرفتن و تعطيل كردن برخي سياستها و طرحهاي مفيد و مشكل گشاي دولت احمدي نژاد از قبيل مسكن مهر و كارت سوخت و پرداخت يارانه و مقاوم سازي منازل روستائي و توليد بنزين داخلي و دهها طرح و برنامه و پيشرفت ديگر در زمينه علم وصنعت دولت احمدي نژاد توسط اين دولت حراف و بي عمل ,بازهم به اين جماعت اعتماد كرده وبراي 4 سال ديگر ,سرنوشت كشور و نظام وملت را به دست اينها سپرديم!!!! اعتماد بيجا و غلطي كه نتيجه شومش را اين روزها با گوشت و پوست و استخوانمان حس كرده و مي كنيم.
سید شریف
Iran, Islamic Republic of
عیب شما و جناب روحانی اینه که نمیدونید که بیش از نیمی از مسکن مهر ها خود مالکی است. من خودم ملکی در دل شهر داشتم اما پول ساختش را نداشتم رفتم وام مسکن مهر بدون سپرده گرفتم و ساختمش.یا دوستانی دیدم که 5 نفر یا 10 نفر یا کمتر وبیشتر جمع شدند و با هم یه ملکی خریدند بعد به تعداد افراد سهامدار اون طرح وام مسکن مهر گرفتند و 10 واحد یه جا ساختند. اینها از شروع تا پایانش با خودشان بود و خوب هم ساختند . نمیدونم چرا عده ای بیش از دو میلیون واحد مسکن مهر خود مالکی را نمی بینند ولی یه چه چند جا ساخت و ساز بیرون شهر را هی تکرار میکنند .
رر
Iran, Islamic Republic of
در دوران احمدي نژاد نيكزاد تنها وزير توانمند و با عرضه بوده است.
سرور
Iran, Islamic Republic of
آقای نیکزاد توانمندتر از بقیه بود.
منطق
Iran, Islamic Republic of
آقای نیکزاد از جمله وزرای پر کار و خادمی بود که آخوندی و دولت روحانی اگر 10 دوره دیگر هم باشند، در برابر او طفیلی اند!
نقد کوتاه و دردمندانه او فقط یک پیام دارد، آه مردم مستضعف و منتظران تکمیل مسکن مهر ، روحانی و دولتش را در صورت تداوم بی اعتنایی به حق مردم مستضعف، خوار و ذلیل میکند.
و مانند اون یکی! به مرگ بد غرق در استخر تفرجگاه فرح معلوم الحال! دچار میکند!
البته آنان که با دورغ و فریب ، مفتون بازی و سحر سامری با " گوساله برجام" شدند، با انتخاب غلط خود طبق سنت الهی موظف به تحمل ابتلایند.
و ما نیز دراین ابتلا به خاطر بازی بنام اصولگرایی با امثال راست سنتی و لاریجانیها و ولایتی ها و ...که برای حذف رقبای خود در جبهه نیروهای انقلاب و نظام و خادمان ملت، از هیچ اقدامی فروگذار نکردند و ما نیز همراهی شان کردیم!، مستحق ان عذاب و ابتلاییم.
فرامرز
Iran, Islamic Republic of
سلام آین آقایان دولت دوازدهم چی کار کرده ایند این همه به کارهای قبلی ایراد می گیرند. فقط یک کار را بگویند ماهم بدانیم. مسکن مهر با همه مشکلات بهترین طرح در سطح کلان بود.
Iran, Islamic Republic of
آخر این مسکن دق دل دولتیان است زیرا جلوچشم مردم می باشد ونمی توانندازجلوچشم محوش کنند
Iran, Islamic Republic of
کاش بازهم مسکن مهری بود:
بچه های من هم میتونستن با همون حقوق حداقلی یکیشو داشته باشن خفت دربدری و اجاره نشینیو نکش
ما وهزاران هزار نفرمثل ماحاظریم توهینهای روحانی و میلیاردرهای کابینه اش روبشنویم ولی یدونه از این مسکنها رو داشته باشیم.
اللهم عجل لولیک الفرج
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
... نمی دانی که یک شرط مسکن زمین است !!!!!!!!! نمی دانی که زمین در شهر ها قیمتش سر به فلک کشیده است!!!!!!!!!! نمی دانی که باید برای مردم بی خانه مان مسکن ارزان ساخت !!!!!!!!! اگر دولت 9 و10 این کار را در شهر های حاشیه ای و نزدیک شهر های بزرگ ساخت تو در این 5 سال زیر ساخت های ان را کامل می کردی ( اب /برق/ گاز / مسجد / در مانگاه/ مدرسه و.........) انکار همه چیز باید برای شما به برجام و اجازه کدخدا باشد این قوطی کبریت ها با خانه های چند صد میلیونی ... چون شما در کاخ هستید و انها در کوخ !!!!!!!!!! حالا هم که وعده می دهی بافت های فرسوده را با کمک سازندگان و سرمایه گذاران در زمین های شهرداری و پارک ها و..... می سازی ان هم وعده هر موقع ساختی شعار بده نه اینکه در این 5 ساله فقط حرف و حرف و حرف !!!!!عمل صفر !!!!!!!!
لطفا این قدر به شعور مردم توهین نکنید...
Iran, Islamic Republic of
دولت فعلی 5سال است که رکود - رخوت - بیکاری - جمود - بی عرضه گی - خوابانیدن سرمایه های مردم که به نوعی با ساخت و ساز مرتبط است را بدنبال داشته و نه تنها نتوانسته خواسته به حق مردم از نظر مسکن را فراهم کند بلکه فقط منتظر است تا این 3سال باقیمانده از عمر ننگینش را به نوعی توجیه کاری مثل طرح موضوع مسکن اجتماعی و غیره بیان نماید ....
قرار است كلنك مسكن اجتماعي آنهم در مركز هر شهر ( مردم خانه هاي خود را خالي كنند و دولت آنها را بكوبد و به جاي آنها مسكن اجتماعي بسازد ) زده شود . ديگر چه نيازي به مسكن مهر كه در خارج از شهر ها ساخته شده اند و مثل خانه هاي لواسان نيستند مي باشد
محمد
Iran, Islamic Republic of
حالا شما همین قوطی کبریت را تمامش کنید و به صاحبانش بدهید 5 سال گذشت چه کار کردید
United Arab Emirates
زلزله بعدی!
Iran, Islamic Republic of
ای مردم عزیز ایران: شما که رای می دهید به کاندیداها، خودکرده را تدبیر هست؟ نیست
Iran, Islamic Republic of
به آدم حسابیا صلاحیت میدن؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
راست میگه

من هنوز در عجبم کاندیدایی که رسما میگه من پوششی هستم (منظور جناب تخم لقه) یا هاشمی طبا طبق چه استانداردی تایید صلاحیت میشن؟

اصلا حسن روحانی که غیر از 4 سال گذشته تو 82 و 83 هم کارنامه خوبی نداشت تو قراردادهای استعماری داشته چطور تایید صلاحیت میشه؟
ناصحی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد اقای نیکزاد حرف کاملا درست است ایشان از وزرای با لیاقت ودلسوز دولت سابق بود و البته زاویه دار با گروه منحرف دولت سابق
Iran, Islamic Republic of
خلاصه كلام كلاهش پشم نداره و توهيناش تلف سر بالاست. حيف از اراي مردم مظلوم كه به اميدي پاي صندوق حاضر شدند.
Iran, Islamic Republic of
اصولا زمانی که آقای روحانی در مورد مخالفین خود و عملکردشان حرف می زند گویی خویش را سوار بر ابرها می بیند.ایشان با چنین ادبیاتی در مورد منتقدین برجام سخن گفت و امروز ملت می بینند که چه کسی درست حرف می زد.من هم به مسکن انتقاداتی دارم اما جمع کثیری از افراد منتظر همان قوطی و سرپناه هستند لذا باید به این نیاز پاسخ گفت.اکثر این افراد پول خرید مسکن در داخل شهرها را ندارند
امیر
Iran, Islamic Republic of
خود شما اقای نیکزاد ... رییس جمهور رو نصیحت میکنی!؟
كار اين رئيس جمهور از نصيحت گذشته !!!
Iran, Islamic Republic of
...
عبدا.....
Iran, Islamic Republic of
...
سعید
United Kingdom
اصلاح طلبان همیشه با زدن انگ وسازمخالف برا یه مشت ییگانه و بیگانه پرست ثابت کردن خودشان که اهل کارو خدمت نیستن کارهای مثبت خداپسندانه مردان جهادوتلاش را با نامردی تمام زیر سئوال میبرن دکتر جان دمت گرم خوب وعالی جواب دادی خدا قوت اینا خیلی پرو شدن شاید یکم روشون کم بشه
برای همه دوستان این دو بیتی مرحوم پروین را یادآور می شوم:
نبض تهی دست نگیرد طبیب درد فقیر ای پسرک بی دواست
ما فقرا با همه بیگانه ایم مرد غنی با همه کس آشناست.
جناب روحانی جناب عالی که وزیر ان پر مدعا وبی عورضه ومیلیاردی را بر مردم مسلط کرده ای بدان که مردم توان خرید همان قوطی کبریت را هم ندارند لطفا یکی شو بساز گفت که تو بدم بمیر وبدم
اراجیفی که بار ها از دهان دولت مردان راجع به مسکن مهر شنیدید ودید همه نشان از یک طبقه سرمست از پول آورده دارد کسانی که در دولت سازندگی با زدو بند وخصوصی سازی هاشمی با رویکرد مانور تجمل طبقه ای بی درد را شکل دادند و شرکت ها ی دولتی با مبلغی اندک و پول وامی که آن هم به امضای خودشان از خون ملت بیچاره مکیدند به این آلاف واولوف رسیدند حالا برای ملت این گونه آروق ناشتامی زنند.
Iran, Islamic Republic of
مسكّن مهر بسيار عاليست بدليل اينكه زلزله ٧ /٣ ريشتر ستونهاي مسكّن مهر را خراب نكرد اگر مسكّن مهر نبود تلفات چند برابر ميشد خدا از كسانيكه حقيقت را كتمان ميكنند نگذره
Iran, Islamic Republic of
دولت فعلی 5سال است که رکود - رخوت - بیکاری - جمود - خوابانیدن سرمایه های مردم که به نوعی با ساخت و ساز مرتبط است را بدنبال داشته و نه تنها نتوانسته خواسته به حق مردم از نظر مسکن را فراهم کند بلکه فقط منتظر است تا این 3سال باقیمانده از عمرش را نیز به نوعی توجیه کاری بکنه . مثل طرح موضوع : مسکن اجتماعی و غیره . یک تار موی دکتر احمدی نژاد می ارزید به تمام و کل دولت فعلی .
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
مسکن مهربهترین ومناسب ترین خدمت دولت درجمهوری اسلامی ازاول انقلابه چون درهرشهری بری بیشترین تعداد بی خانه ها وفقرا دراون ساکنند وبرای بانی اون دعامیکنن واین یک واقعیته که خیلی هاازدرک اوعاجزند
علی
Iran, Islamic Republic of
خانه هایمان نزد آنان قوطی کبریت است و خودمان چوب کبریت

و اگر مطمئناً فندکی پیدا کنند
کبریتها را دور خواهند ریخت
یا آتش می زنند
Iran, Islamic Republic of
مسلما اگر مسکن مهر نبود اولا اغتشاش اقتصادی دی 1396 خیلی خیلی زودتر اتفاق می افتاد ثانیا اغتشاش نبود و بسیار گسترده تر می شد. ثالثا مهاجرت گسترده از روستا به شهر را شاهد بودیم............