يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

قیمت طلا باز هم افزایش یافت

سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 584792
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۴ درصد افزایش به ۱۳۳۷ دلار و ۱۴ سنت رسید.
قیمت طلا باز هم افزایش یافت
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، در حالی که بعد از پایان یافتن تعطیلی دولت فدرال آمریکا ارزش دلار اندکی ترمیم شده اما همچنان در نزدیکی پایین ترین رقم 3 سال اخیر باقی مانده است، قیمت طلا امروز با افزایش مواجه بود.بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.24 درصد افزایش به 1337 دلار و 14 سنت رسید. قیمت هر اونس طلای آمریکا نیز امروز 0.38 درصد افزایش داشت و به 1337 دلار رسید.

کنگره آمریکا روز دوشنبه با تصویب طرحی به تعطیلی 3 روزه دولت آمریکا پایان داد و یک متمم بودجه کوتاه مدت را برای تامین هزینه های دولت از تصویب گذراند. ظاهرا دموکرات ها وعده های جمهوری خواهان برای انجام بحث های گسترده تر در آینده بر سر مهاجران جوان غیرقانونی را پذیرفته اند.

روز سه شنبه بعد از پایان یافتن تعطیلی دولت آمریکا، ارزش شاخص ها در بورس های آسیایی با رشد همراه بود و شاخص های اصلی بورس وال استریت نیز به ارقام بالای بی سابقه ای رسید.فعالان بازار در انتظار نتیجه نشست بانک مرکزی اروپا در روز پنجشنبه هستند تا سرنخ هایی احتمالی از سیاست های پولی آینده این بانک به دست بیاورند.

سه منبع آگاه گفتند، بعید است بانک مرکزی اروپا از وعده خود مبنی بر ادامه خرید اوراق قرضه تخطی کند، زیرا سیاستگذاران نرخ بهره برای ارزیابی چشم انداز اقتصاد اروپا و یورو به زمان بیشترین نیاز دارند.سرمایه گذاران همچنین منتظر اعلامیه سیاستگذاری بانک مرکزی ژاپن در روز سه شنبه هستند. تحلیلگران انتظار ندارند که ژاپن تغییر سیاستی را در پیش بگیرد.

شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی امروز به رقم 90.322 رسید که فاصله چندانی با پایین ترین رقم 3 سال اخیر که در روز 17 ژانویه به ثبت رسیده بود نداشت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *