جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

قیمت طلا به ۱۳۵۸ دلار رسید

جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 591695
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۳۷ درصد افزایش به ۱۳۵۸ دلار و ۶۳ سنت رسید که بالاترین رقم در طی ۳ هفته گذشته بود.
قیمت طلا به ۱۳۵۸ دلار رسید
به گزارش جهان نيوز به نقل ازتسنیم ، تضعیف ارزش دلار موجب شده تا قیمت طلا امروز افزایش پیدا کند و در مسیر ثبت بیشترین رشد هفتگی در طی حدود 2 سال گذشته قرار بگیرد.بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.37 درصد افزایش به 1358 دلار و 63 سنت رسید که بالاترین رقم در طی 3 هفته گذشته بود. قیمت فلز زرد از ابتدای هفته جاری تاکنون بیش از 2.7 درصد رشد داشته و در مسیر ثبت بیشترین رشد هفتگی از هفته منتهی به 29 آوریل 2016 تاکنون قرار دارد.

قیمت هر اونس طلای آمریکا نیز امروز با 0.42 درصد افزایش به 1361 دلار رسید.ارزش دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی امروز به نزدیکی پایین ترین رقم 3 سال گذشته رسیده و در مسیر ثبت بیشترین کاهش هفتگی در طی 9 ماه اخیر قرار دارد.
افزایش قیمت بنزین و هزینه های بهداشت و درمان موجب شده تا قیمت های تولید کننده در آمریکا در ماه ژانویه سرعت بگیرد. وزارت کار آمریکا شاخص رشد قیمت تولید کننده برای تقاضای نهایی را در ماه گذشته 0.4 درصد اعلام کرده است. این شاخص در ماه دسامبر بدون تغییر بود.

وزارت کار آمریکا همچنین در گزارشی دیگر اعلام کرد که درخواست های اولیه برای دریافت حقوق بیکاری در هفته منتهی به 10 فوریه 7 هزار مورد افزایش یافته و به 230 هزار مورد رسیده است.

کریستین لاگارد، رئیس صندوق بین المللی پول گفته، اصلاحات مالیاتی دولت ترامپ در کوتاه مدت به افزایش رشد اقتصادی آمریکا کمک خواهد کرد اما ممکن است در میان مدت تبعات منفی ای نظیر کسری بودجه و بدهی را در پی داشته باشد.
حجم دارایی های اس پی دی آر گلد تراست، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری در بازار طلا دیروز با 0.29 درصد کاهش به 821.30 تن رسید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *