جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

قیمت طلا و سکه در اولین روز هفته

شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 698297
بهای سکه اولین روز کاری هفته را با افزایش نسبت به روز پنج شنبه آغاز کرد. روندی که به گفته رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر به دلیل افزایش ۱۵۰ تومانی قیمت دلار نسبت به آخرین روز هفته قبل می‌باشد.
قیمت طلا و سکه در اولین روز هفته
به گزارش جهان نيوز به نقل از تابناک، در معاملات امروز (شنبه بیست و ششم مردادماه ۹۸) بازار طلا و سکه تهران با رشد نسبی قیمت‌ها همراه بوده است. این در حالی است که بهای جهانی طلا اندکی کاهش داشته و فعالیت بازار ارز نیز با افزایش قیمت‌ها شروع شده است.

بر این اساس برای اطلاع از جدیدترین نرخ‌های امروز (ساعت ۱۵) در بازار طلا و سکه تهران گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.
 
کشتی آرادی در ابتدا با تاکید بر اینکه نرخ اونس طلا در بازار جهانی فلزات گران بها نسبت به روز پنج شنبه اندکی کاهش داشته و به رقم ۱۵۱۳ دلار رسیده است، افزود: هر قطعه سکه تمام طرح قدیم در حال حاضر ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می‌باشد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با رشد ۲۰ هزار تومانی به رقم ۴ میلیون و ۲۰۵ هزار تومان رسیده است.

هر نیم سکه بهار آزادی در اولین روز هفته با افزایش ۱۰ هزار تومانی، ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

هر ربع سکه بهار آزادی نیز به رقم ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است که نسبت به پنج شنبه، ۱۰ هزار تومان افزایش داشته است.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی، ۹۸۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به آخرین قیمت ها، تغییری نداشته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۱۹ هزار تومان ارزشگذاری شده است.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار آبشده که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، امروز به رقم یک میلیون و ۸۱۵ هزار تومان رسیده است که نسبت به پایان هفته قبل، ۱۰ هزار تومان رشد داشته است.

کشتی آرای در خصوص حباب سکه نیز اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام محرم، تقاضا در بازار کمتر شده است و بر این اساس، حباب سکه نیز به سطح ۷۰ هزار تومان کاهش داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *