شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

واکنش زیدان به اخبار منتشر شده درباره رونالدو

پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 583210
سرمربی رئال مادرید در دفاع از ستاره پرتغالی خود گفت،نمی توانم رئال مادرید را بدون رونالدو تصور کنم.
واکنش زیدان به اخبار منتشر شده درباره رونالدو
به گزارش جهان نيوز، زین‌الدین زیدان در دفاع از کریستیانو رونالدو گفت که او نمی تواند رئال مادرید را بدون رونالدو را تصور کند و کریس بازیکنی است که وی می تواند در لحظات سخت روی او حساب کند.
 
اعتقاد بر این است که ستاره پرتغالی بر سر امضای قراردادی جدید که او را به گران ترین بازیکن جهان تبدیل خواهد کرد، با باشگاه  رئال اختلاف نظر دارد.سران رئال مادرید احساس می کنند که زمان مناسبی برای امضای قرارداد نیست و همین امر آینده رونالدو در برنابئو را با شک و تردید همراه کرده است.

اما زیدان در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "من نگران نیستم، ما می دانیم که شما می توانید خارج از زمین بحث و گفتگو کنید، اما در داخل زمین  کریستیانو باید مانند همیشه فقط به فکر بازی باشد.

"من ترجیح می دهم در مورد عملکرد او و آنچه که به تیم داده،صحبت کنم."

وی تاکید کرد:"من نمی توانم مادرید را بدون کریستیانو تصور کنم. این باشگاه او است و همان جایی که او باید باشد. باشگاه، طرفداران و همه او را دوست دارند. من همیشه یک چیز را در مورد کریستیانو می گویم، من نمی توانم رئال مادرید را بدون او ببینم و اینکه دغدغه من از جنبه ورزشی است. مثل همیشه، در لحظات دشوار او کنار تیم است."

سرمربی فرانسوی رئال افزود: من نمی خواهم در مورد قرارداد و این چیزها صحبت کنم. باشگاه باید با او صحبت کند.

رئال در لیگ وضعیت خوبی ندارد، زیدان ادعا می کند که راه حل این موضوع ،کار سخت است و او نگران جایگاه خود نیست.

زیدان گفت: من چیزی را برای آینده تخیل نمی کنم، من روز به روز تصمیم گیری می کنم ،همیشه این کار را انجام می دهم و طرز تفکر من تغییر نخواهد کرد.

زیدان معتقد است که بسته نگه داشتن دروازه در دیدارپنج شنبه شب با لگانس مهم خواهد بود. مهم این است که گل نخوریم، "او توضیح داد." ما می دانیم که خارج از خانه هستیم و سعی خواهیم کرد تا گل بزنیم که در بازی های حذفی مهم است، به دست نیاوریم.

این کار دشواری است و ما روی آن تمرکز خواهیم کرد تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت برتر از لگانس باشیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *