جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
نبیل شعث:

آمریکا می‌خواهد محمود عباس را حذف کند

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 580667
مشاور رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که آمریکا طرحی برای برکناری محمود عباس از سمتش دارد.
آمریکا می‌خواهد محمود عباس را حذف کند
به گزارش جهان نيوزبه نقل از ایسنا، نبیل شعث، مشاور محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در امور روابط بین‌الملل و خارجه به خبرگزاری آناتولی گفت: اخباری درباره طرح آمریکا برای برکناری محمود عباس وجود دارد. عباس در معرض فشارهای زیادی از سوی آمریکا قرار گرفته تا نقش آمریکا به عنوان میانجیگر صلح خاورمیانه را بپذیرد. اما نقش آمریکا در روند صلح خاورمیانه به پایان رسیده و ما از موضع خود کوتاه نخواهیم آمد.

شعث صحبت‌ها درباره مشارکت طرف‌های عربی یا نزدیکان عباس در این طرح را شایعه دانست.وی خواهان گفت که باید محور جنگ را به سمت اشغالگران اسرائیلی کشاند که می‌خواهند موضع یکپارچه فلسطین را از بین ببرند.

اخیرا برخی رسانه‌های فلسطینی از تلاش اعراب و آمریکا برای برکناری عباس از پست ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داده بودند.

بعد از اینکه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت می‌شناسد، مسؤولان فلسطینی اعلام کردند که دیگر نقش آمریکا را به عنوان میانجیگر صلح خاورمیانه نمی‌پذیرند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *