چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۲

متروی تهران رکورد دنیا را شکست

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 580583
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: تعداد کل سفرهای متروی تهران، از مرز ۷ میلیارد و ۵۸۷ میلیون سفر عبور کرد.
متروی تهران رکورد دنیا را شکست
به گزارش جهان نيوز به نقل ازمهر، فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه تعداد سفر با متروی تهران، آذر ماه امسال از مرز ۷ میلیارد و ۵۸۷ میلیون سفر گذشت، اظهار کرد: به‌ این ترتیب سفر با این ناوگان تاکنون توانسته است تا از رکورد فعلی دنیا عبور کند.

وی تصریح کرد: اکنون استفاده از حمل و نقل عمومی اولویت اصلی در کلانشهرهای کشور است و در میان وسایل حمل و نقل عمومی، مترو به خاطر ایمنی، امنیت، ارزانی و سرعت بیشتر مورد توجه بوده و متروی تهران در بین قطارهای شهری کشور، همواره پیشرو بوده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه متروی تهران نه تنها در کشور بلکه در منطقه خاورمیانه جزء یکی از مدرن ترین و بزرگترین ناوگان های حمل و نقل عمومی محسوب می شود، افزود: هرسال بر میزان استقبال شهروندان از این وسیله پاک و ایمن افزوده می شود و ما امیدواریم که با افزایش واگن های مترو بتوانیم پاسخگوی نیاز شهروندان به بهترین نحو باشیم.

نوبخت با بیان اینکه در ماه های اخیر متناسب با امکانات موجود سعی شد تا کیفیت سرویس دهی به مسافران افزایش یابد، خاطرنشان کرد: با تامین واگن و تجهیزات مورد نیاز، متروی تهران می تواند خدمات خود را ارتقا دهد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بله تو تجربه فشار قبر آمدن پیش از مردن واقعی تو ایجاد شغل دستفروشی تو واگن های شلوغ تو جیب بری های سواروپیاده شدن هم رکورد دنیا را زدیم که حالا حالاها کسی به گردمون هم نمی رسد.مثلا تو کف ایستگاه ها محل باز شدن درب واگن هارا میخ پرچ کردند دریغ از اینکه یه بار همون جا بایستد.وملت یا بالاتر یا پایین تر نقل مکان می کنند.
Canada
یه کم انصاف چیز خوبیه. نوشته بالا در زمینه موفقیت مترو از نظر زیر ساختی و وسعت هست که کاملا درسته و به حق. دستشون هم درد نکنه. چیزی که شما نوشتین فرهنک غلط عامه هست در استفاده از مترو. این دو تا هیچ ربطی به هم نداشت. نق زدن سر مسولان بابت فرهنگ پایین مردمی که خودمون هم جزئی از اون هستیم دردی رو دوا نمیکنه. همه باید از خودشون شروع کنن.