جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

مصرف آب در تهران رکورد زد

چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 299928
شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اعلام موج جدید گرما در پایتخت و هشدار نسبت به افزایش مصرف آب و استفاده از حداکثر ظرفیت آبرسانی به شهروندان اعلام کرد: در صورت ادامه روند فعلی، نگرانی هایی در تامین آب تهران ایجاد می شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، همزمان با موج جدید گرما در پایتخت شرکت آب و فاضلاب استان تهران اعلام کرد: مصرف آب در تهران طی روزهای اخیر تا ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار مترمکعب افزایش یافته که در صورت ادامه روند افزایش دما در روزهای آینده، نگرانی‌هایی در خصوص تامین آب در تهران به وجود خواهد آمد.

همزمان با موج جدید گرما، شرکت آب و فاضلاب استان تهران در اطلاعیه‌ای نسبت به تداوم افزایش مصرف آب در تهران ابراز نگرانی کرد. در این اطلاعیه آمده ‌است: گزارش‌های سازمان هواشناسی از تداوم افزایش دمای هوا در تهران تا ۴۰ درجه سانتیگراد حکایت دارد که این مسئله افزایش مصرف آب را در پی خواهد داشت؛ این در حالی است که ظرفیت منابع سدها، شبکه توزیع و حجم مخازن آب تهران، توان این افزایش ناگهانی را ندارد.

این اطلاعیه می‌افزاید: شرکت آب و فاضلاب استان تهران ضمن اعلام اینکه تمامی امکانات خود را برای مدیریت این وضعیت به کار خواهد بست، از یکایک شهروندان تهرانی خواست تا با مسئولیت‌ پذیری و رعایت الگوی مصرف آب، خدمتگذاران خود را در طول روزهای گرم پیش رو در مقابله با کمبود آب یاری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *