چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۱

ثبت رکوردی جدید در لاینینگ مترو تهران

شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب: 366393
مدیرعامل شرکت مترو تهران از ثبت رکورد بالاترین میزان بتون ریزی اصلی دیواره تونل (لاینینگ) در بخش شمالی خط سه مترو و برای اولین بار در طول تاریخ ساخت مترو در کشور خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، هابیل درویش، گفت: پروژه ۱۷ کیلومتری بخش شمالی خط سه مترو تهران به عنوان یک طرح اولویت دار مدیریت شهری و شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)در سال جاری، مسئولان شرکت مترو را بر آن داشته تا برای رسیدن به برنامه زمانبندی طرح و بهره برداری آن در موعد زمان، فعالیت کارگاه های این بخش را سه شیفته و شبانه روزی کنند.

وی افزود: در همین راستا نمودار بتون ریزی اصلی دیواره تونل حفر شده (لاینینگ) بخش شمالی در خرداد ماه جاری به تفکیک هفته بیانگر این است که در هفته اول ۱۱۷ متر،هفته دوم ۱۶۷ متر،هفته سوم ۲۳۴ متر و هفته چهارم به ۳۰۲ متر طول رسیده است که این میزان فعالیت در ساخت متروکشور به عنوان یک رکورد بی نظیر به شمار می رود.

درویشی مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه ( مترو ) در این باره با اعلام اینکه بالاترین میزان لاینینگ تونل از زمان شروع ساخت خطوط مترو در تهران تاکنون در بخش جنوبی خط سه و به مقدار ۱۲۰ متر در طول یک هفته به ثبت رسیده است پیش بینی کرد که با توجه به فعالیت شبانه روزی در کارگاه‌های بخش شمالی خط سه، این میزان لاینینگ در طول یک هفته به فراتر از ۴۰۰ متر نیز برسد.

وی افزود: حجم وسیع کار و فعالیت در خطوط در دست ساخت مترو به خصوص در بخش شمالی خط سه، مصداق بارز مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی است به طوری که با بومی سازی شیوه حفاری مترو (اتریشی اصلاح شده) و به اتکای دانش بومی موفق شدیم تا ۳ برابر معادل کارکرد یک دستگاه TBM (ماشین حفار) که وارداتی و گران قیمت است،در بخش شمالی خط سه تونل حفاری کرده و آن را لاینینگ کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


واقعا تو این خط 3 قالیباف ترکونده!!!
یه بار دیدم ساعت 12 چقدر کامیون میل گرد داشت میرفت سمت ایستگاه اقدسیه خط 3 که امام علی بند اومده بود و چند ماشین انتظامی انجا بودن

واقعا دم قالیباف گرم