جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

العبادی: بر تلاش‌های جدایی‌طلبانه فائق آمدیم

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 579915
نخست‌وزیر عراق گفت که ما موفق شدیم بر تلاش‌های جدایی‌طلبانه غلبه کنیم.
العبادی: بر تلاش‌های جدایی‌طلبانه فائق آمدیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق روز یکشنبه گفت که تلاش‌های برخی برای تحریک ارتش علیه نیروهای حشدالشعبی (داوطلب مردمی) شکست خورد.وی افزود: نباید فداکاری‌های عراقی‌ها را فراموش کنیم و باید آبادانی و سازندگی را آغاز کنیم. مسئولان باید به مردم خدمت کنند.

العبادی با بیان اینکه ما بر تلاش‌های جدایی‌طلبانه فائق آمدیم، افزود: ما بین عراقی‌ها تبعیض قائل نشدیم، مسئولان نیز باید اینگونه با عراقی‌ها تعامل داشته باشند، زیرا رعایت برابری در حق همه شهروندان، اساس موفقیت و پیروزی است.

نخست‌وزیر عراق با بیان اینکه نباید بین نیروهای امنیتی فرق قائل شویم، گفت: برخی تلاش کردند که نیروهای ارتش را علیه نیروهای داوطلب مردمی تحریک کنند، اما آن‌ها شکست خوردند. نیروهای داوطلب مردمی، نیروهایی نظامی هستند که تحت فرماندهی فرمانده کل نیروهای مسلح فعالیت می‌کنند.

العبادی امروز یکشنبه برای حضور در جشن پیروزی بزرگ علیه داعش وارد استان نجف شد. العبادی نوزدهم آذرماه جاری، رسما آزادی کامل خاک این کشور از دست داعش و تحقق پیروزی بزرگ را اعلام کرد.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *