جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

سندی جدید از ارتباط آمدنیوز با موساد

شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۴
کد مطلب: 579519
ندا امین در ویدئویی که اخیرا منتشر شده است، از ارتباط روح الله زم با موساد، سرویس جاسوسی اسرائیل پرده برداشت.
سندی جدید از ارتباط آمدنیوز با موساد
به گزارش جهان نيوز؛ ندا امین، بلاگر ایرانی که با فرار از کشور، از رژیم صهیونیستی پناهندگی گرفته و مدتی در سرزمین های اشغالی زندگی می کند، در ویدئویی ضمن انتقاد شدید از دروغگویی های آمدنیوز، پرده از ارتباط روح الله زم، مدیر این کانال ضدانقلابی با سرویس جاسوسی اسرائیل، موساد برداشت.
 
ندا امین پس از شرح چگونگی آشنایی خود با روح الله زم، تاکید کرد که هک شدن سایت آمدنیوز که هرازچندگاهی صورت می گیرد، اقدامی است که توسط خود روح الله زم و برای مظلوم نمایی و فریب مردم صورت می گیرد.
 
وی در ادامه با اشاره به ارتباط روح الله زم با یکی از ماموران موساد و اعتیاد روح الله زم به مواد مخدر گفت: «روح الله زم به افسر اطلاعاتی اسرائیل گفته بود من از ایران به تو اطلاعات خواهم داد و در مقابل تو هم به من پول بده و من را تقویت کن تا شبکه راه اندازی کنم.»
 
ندا امین در ادامه تاکید کرد که روح الله زم از اسرائیل درخواست سه میلیون دلار کرده است. درخواستی که در فایل صوتی منتشر شده از گفتگوی زم با مامور موساد، کاملا مشهود است.
 
در فایل صوتی منتشره از گفتگوی روح الله زم با مامور موساد یک جمله مهم رد و بدل شده که به نظر برنامه آینده موساد در داخل کشور است.
 
در این فایل صوتی، مدیر آمدنیوز با اشاره به همکاری با محمد حسینی در قالب پروژه تروریستی "ری استارت"، تاکید کرد که بارها حسینی را تشویق به ایجاد ناامنی در کشور کرده است؛ اقدامی که بی شک آسیب جدی در حوزه های مختلف به مردم و حاکمیت وارد نخواهد کرد اما "امنیت روانی جامعه" را دچار اختلال می کند.
 
پیوند ری استارت با آمدنیوز، به هم پیوستن دو لبه یک قیچی است که از یکسو با اخبار جعلی آمدنیوز، مسئولان نظام را با اخبار جعلی به فساد مالی متهم و نزد افکار عمومی بی آبرو کرده و از سوی دیگر با اقدامات ری استارت و تشویق مردم به خشونت، عده ای را به بهانه انتقام گیری از مسئولان به برهم زدن امنیت روانی مردم تحریک کند.

منبع:جام
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *