يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - 26 May 2024
 
۰

اعلام تعرفه‌های جدید قالیشویی

شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب: 579458
رئیس اتحادیه قالیشویی از اعلام تعرفه‌های جدید در دوشکل شستشوی معمولی و ممتاز خبر داد.
اعلام تعرفه‌های جدید قالیشویی
به گزارش جهان نيوز، حميد محمدي با اشاره به الزام رعايت تعرفه هاي اعلام شده از سوي واحدهاي صنفي قاليشويي افزود: درصورت اعمال نشدن اين تعرفه ها از سوي قاليشويي ها ، اجازه تبليغات را به هرصورت نخواهد داشت، همچنين نام آن واحد صنفي از اطلاعات 118 و فهرست اتحاديه حذف خواهد شد.
 
وي قيمت شستشوي هر مترمربع انواع فرش ماشيني معمولي را 5 هزار تومان بصورت معمولي و 6 هزار تومان بصورت ويژه اعلام کرد و گفت: قيمت شستشوي معمولي هرمترمربع انواع فرش ماشيني ابريشمي، بلژيکي و فانتزي 8هزار تومان و شستشوي ويژه 9 هزار تومان،شستشوي اعلا فرش دستبافت معمولي هر مترمربع بصورت معمولي 12 هزار و ويژه 15 هزار تومان،? شستشوي فرش تمام ابريشم بصورت معمولي 1 ميليون و 100 هزار تومان و بصورت ويژه 1 ميليون و 500 هزار تومان محاسبه شده است.

رئيس اتحاديه قاليشويي با اشاره به اينکه هزينه حمل و نقل و بسته بندي به تعرفه هاي تعيين شده اضافه خواهد شد افزود: شستشوي فرشهاي عتيقه و کهنه تمام ابريشم تبريز و اصفهان ،دارکشي ، پرداخت و رفو و رنگ برداري و رفو انواع فرش دستبافت بصورت توافقي انجام مي شود.

محمدي تعرفه شستشوي هر تخته پتوي يک نفره و دونفره را 15 هزار تومان درحالت معمولي و 20 هزار تومان بصورت ويژه اعلام کرد و ادامه داد: شستشوي هر مترمربع موکت ساده و طرح دار بصورت معمولي 2500 و ويژه 3 هزار تومان و هر مترمربع موکت پالاز پرز دار وگل برجسته بصورت معمولي 3500 و ويژه 4 هزار تومان تعيين شده است.

وي افزود: مصرف کنندگان براي دريافت تمامي قيمتهاي تعيين شده براي شستشوي انواع فرش به سايت اتحاديه قاليشويان تهران مراجعه کنند.

منبع:صداوسیما
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *