جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

احتمال شکست طرح امنیتی اسرائیل در قدس

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 578647
دولت رژیم صهونیستی به دلیل اینکه برنامه‌هایش درباره قدس از جمله نصب دوربین‌ها و درب‌های الکترونیکی در این شهر در بودجه سال ۲۰۱۸ گنجانده نشده، با بحران بزرگی مواجه است.
احتمال شکست طرح امنیتی اسرائیل در قدس
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، سایت عبری زبان "والا" گزارش داد، کابینه رژیم صهیونیستی هزینه‌های طرح امنیتی که قرار است به دنبال اقدام دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا درباره قدس، در این شهر اجرا شود را نزدیک به ۱۰۰ میلیون شِکِل (واحد پول اسرائیل) تخمین زد.

این طرح شامل تهیه و نصب دستگاه‌ها و تجهیزات امنیتی و استقرار جدید نیروهای امنیتی و مراکز پلیس در اطراف مسجد الاقصی و درب‌های ورودی آن و خیابان‌های شهر است.

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد، در راستای اجرای این طرح برنامه‌ریزی‌شده، نیروهایی را مستقر کرده، اما اجرای آن به حمایت مالی بزرگی نیاز دارد که بدون آنها اجرای طرح دشوار خواهد بود.

وزارت دارایی رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد، گنجاندن طرح امنیتی قدس در بودجه سال ۲۰۱۸ در نشست کابینه در تاریخ ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) جاری بررسی خواهد شد.

به گفته برخی منابع در این وزارتخانه، تخصیص بودجه به این طرح ظرف شش ماه انجام شده و نیازهای پولی این طرح رفع خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *