پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۴
نماهنگ/ روز قدس، دست خدا

رهبر انقلاب: بنده به تک تک مردم اعتماد دارم

چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 621071
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR براساس بیانات رهبر انقلاب، گوشه‌هایی از حضور با عظمت مردم ایران در راهپیمایی روز قدس را در نماهنگ «روز قدس، دست خدا» به قاب تصویر می‌کشد.
رهبر انقلاب: بنده به تک تک مردم اعتماد دارم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پس چرا برای نظر اکثریت مردم ارزشی قایل نیست .
Iran, Islamic Republic of
در انتخابات خبرگان مردم لیستی رای دادند و جنتی رای نیاورد. امام به زور با نفر آخر لیست جایگزین شد. بعد همان کسی که مردم بهش رای ندادند شد دبیر و رئیس شورای نگهبان!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا کاملا به نظر اکثریت احترام میذارن.همون اکثریتی که تو همه عرصه های عمومی 40ساله دارن ابراز نظر میکنن.همون اکثریت تو 9دی 88،اکثریتی که دی پارسال پشت انقلابشون ایستادن، اکثریت هایی که 22 بهمن جشن پیروزی میگیرن.اکثریث 80 میلیون مردم ایران که محکم ایستادن, عزیزاشونو فدا کردن،و الان هم زیر بار اقتصادی که ناکارآمدیش به خاطر بیکفایتی مسئولای ناکارآمده،کمر خم کردن ولی خوب میدونن که اشکال کجاست و بیراهه
نمی رن.
نازنین
Iran, Islamic Republic of
خدایا عقل ،آدم جان اگه به نظر اکثریت احترام نمیذاشت،این همه سال، رییس جمهورای مختلفی را که هر کدوم به نحوی با مواضع ایشون زاویه داشتن تحمل نمیکردن.مجلسی رو که حتی در دوره ی ششم کاملا همسو با بیگانه بودنو تحمل نمی کردن ،وبا حکم حکومتی منحل میکردنشون چه دولتا رو چه مجلسا رو،اما همیشه می فرمایند رای من مثل بقیه و یک رای بیشتر نیست.تو قضیه برجام با اینکه مخالف بودن و میدونستن تاثیر نداره به خاطر پافشاری دولت، رای و نظر اونا که مدعی بودن نظر مردمه رو پذیرفتند. تو کل دنیا مثل ایشون پیدا نمیشه،بعد بعضیا.......