جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
قاضی‌پور:

مردم اجازه ندهند ضدانقلاب در صفوف آنها رخنه کند

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب: 578623
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم نباید اجازه دهند که ضدانقلاب در صفوف آنها رخنه کند؛ چراکه منافقان و سایر دشمنان ما دنبال بهره‌برداری از فضای موجود کشور به نفع اهداف پلید خود هستند.
مردم اجازه ندهند ضدانقلاب در صفوف آنها رخنه کند
به گزارش جهان نيوز، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در برخی شهرهای کشورمان گفت: مردم با مشکلاتی در حوزه اقتصادی مواجه هستند و حرف‌هایی دارند اما مسئولان حرف‌گوش‌کن نیستند و مشکلاتی همچون پدیده شاندیز، کاسپین و هزاران مؤسسه مالی و شرکت‌های تعاونی را حل نکردند و متأسفانه منافقان از این فضا سوءاستفاده کردند.

وی افزود: منافقان، سلطنت‌طلبان، آمریکا و عربستان خبیث از فضای موجود سوءاستفاده کرده و بر موج نارضایتی‌های مردم سوار شدند، اما آنچه که مشخص است این است که یقیناً صف مردم از ضدانقلاب جداست.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در فضای مجازی خبرهایی در مورد حقوق نمایندگان،‌ بحث افزایش قیمت حامل‌های انرژی منتشر شد که حقیقت ندارد و دولتی که نام تدبیر بر خود نهاده واقعاً تدبیری ندارد و همین‌طور که می‌بینیم ضد انقلاب و منافقان از فضای مجازی به نفع خود به‌خوبی بهره‌برداری می‌کنند.

قاضی‌پور خاطرنشان کرد: مردم با مشکلاتی در حوزه اقتصادی و... مواجه هستند و مسئولان نیز وظیفه دارند که به مشکلات آنها رسیدگی و آنها را حل کنند و البته مردم هم نباید اجازه دهند که سلطنت‌طلبان و منافقان در میان آنها رخنه کنند و از اعتراض و صحبت مردم به نفع منافع پلید خود استفاده کنند.

وی افزود: نمایندگان حامی حقوق مردم هستند و اجازه نخواهند داد که حقوق آنها تضییع شود و تمام‌قد از حق ملت دفاع می‌کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: نه افزایش قیمت حامل‌های انرژی صحت دارد و نه افزایش حقوق نمایندگان و مجلس از همان روز اول هم گفته که با افزایش قیمت حامل‌های انرژی مخالف است.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *