جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۳۵
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در گفت‌و‌گو با «جهان»:

الان کار دست ضدانقلاب است/ ملت حتما به‌صحنه خواهند آمد/ انتظارات اقتصادی مردم باید برآورده شود

سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 578068
ملت ایران همان طور که در سال ۸۸ و ۹دی به میدان آمدند و چشم فتنه را کور کردند و دشمنان را مایوس کردند قطعا در این زمان هم همین کار را خواهند کرد
الان کار دست ضدانقلاب است/ ملت حتما به‌صحنه خواهند آمد/ انتظارات اقتصادی مردم باید برآورده شود
گروه سیاست جهان نيوز: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان این که در روزهای اخیر برخی مطالبات به حق مشکلات اقتصادی خود را بیان کردند، گفت: اکنون با یک حرکت ضد انقلابی و توطئه دشمنان انقلاب اسلامی رو به رو هم هستیم.

سید حسین نقوی حسینی در گفت وگو با جهان نيوز افزود: حوادث اخیر اعتصاب و اعتراضات به حق مردم در حوزه اقتصادی و گرانی شروع شد و ما این نوع اعتراضات را به رسمیت می شناسیم.

نقوی حسینی اظهار داشت: معتقد هستیم که مردم باید مردم بتوانند اعتراض شان را اعلام کنند مسئولان هم باید تلاش کنند برای تا این اعتراضات که مسیر مطالبه گری است متوقف کنند.

وی خاطر نشان کرد: مردم انتظاراتی دارند باید این انتظارات برآورده شود مسئولیت هم بر عهده قوای سه گانه است همه باید به این مطالبات توجه کنند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اما آرام آرام این اعتراضات به حق مردم مورد بهره بردای ناحق دشمنان قرار گرفت و دشمنان پا به میدان گذاشتند و همه معاندین ضد انقلاب و گروه های تروریستی که 17 هزار نفر را در این کشور از دهه های گذشته ترور کردند و تا کار به جایی رسید که دونالد ترامپ که دو ماه قبل ملت ایران را تروریست نامید به ملت ایران توهین کرد و حالا طرفدار حق ملت ایران شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان همه با هم آمدند رسانه هایشان فعال شد و اکنون دیگر کار کسانی نیست که مشکلات اقتصادی اعتراض دارند الان کار دست ضد انقلاب و دست دشمنان انقلاب اسلامی است دشمنان کینه توزی که چهار دهه علیه ملت ایران هر نقشه ای هر توطئه ای هر اقدامی که توانستند، کردند.

نقوی حسینی ادامه داد: بنابراین در این شرایط که با اعتراض وضع موجود یعنی اعتراض به مسائل اقتصادی رو به رو شدیم با یک حرکت ضد انقلابی و توطئه دشمنان انقلاب اسلامی رو به رو هم هستیم.

وی گفت: در چنین شرایطی ملت ایران همان طور که در سال ۸۸ و ۹ دی به میدان آمدند و چشم فتنه را کور کردند و دشمنان را مایوس کردند قطعا در این زمان هم همین کار را خواهند کرد ملت ایران حتما به صحنه خواهند آمد و جلو این مسایل را خواهند گرفت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: بنابراین ملت ایران حتما وارد میدان خواهند شد و تکلیف این ها را روشن خواهند کرد البته مسئولان باید به وظایف خودشان عمل کنند اجازه ندهند اعتراضات به حق مردم به اغتشاشات کشیده بشود و باعث درگیری و تخریب اموال عمومی و خدای نکرده خسارات جانی و مالی به مردم بشود.

نقوی حسینی اظهار داشت: اغتشاشگران یک ماشین آتش نشانی را روی پل رها می کنند و این ماشین روی یک دستگاه خودرو دیگر که پدر و پسری در آن سوار بودند جان خودشان را با ناحق از دست می دهند و این خسارت جانی به اینها وارد می شود.

وی خاطر نشان کرد: در برخی شهرها اماکن عمومی را از بین می برند بانک ها را تخریب می کنند، اینها قطعا مورد نظر کسانی که مطالبات اقتصادی داشتند نیست حتی همان معترضان چنین رفتارهایی را تایید نمی کنند همان ها متوجه شدند که شرایط، شرایط دیگری است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برخی آمدند مشکلات اقتصادی خودشان را مطرح کنند ضد انقلاب وارد میدان شد و دارد سوء استفاده می کند.

نقوی حسینی تصریح کرد: بنابراین هم ملت و هم دستگاه های و هم مسئولان باید در این زمینه نقش ایفا کنند و در روزهای آینده به صحنه خواهند آمد و این توطئه و نقشه دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.   
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مقام مسئول پس از اعتراض مردمی مشهد در روز پنج شنبه چه گفت؟!
Iran, Islamic Republic of
جناب نقوی بزرگوار که در فتنه 88 هم برخلاف بسیاری از ساکتین فتنه الحق ولاانصاف خوش درخشیدید صد البته که الان جریان خیابان و اغتشاشات دست ضد انقلاب هایی است که افسار آنها در دست اتاق فکر های جنگ روانی است که با عناوین مختلف در بدنه دولت وارد شده و نفوذ پیدا کرده اند. بنده دقیقا به خاطر دارم که خود شما چند سال پیش بارها خطر نفوذی ها را در تربیون مجلس و مصاحبه ها و سخنرانی ها به دولتمردان گوشزد کردید ولی ظاهرا اراده ای وجود داشت و دارد که به عمد نه تنها این ها را از بدنه دولت دفع نکند بلکه به آنها پر و بال هم بدهد و جریان امور را به دست آنها بسپارد.
سروش
Iran, Islamic Republic of
بارها و بارها اصول گرایان به کم تحملی و عدم شنیدن انتقادات محکوم شده اند در جریان این اغتشاشات هنوز هیچ راه کار عملی برای بیان انتقادات ارائه نکرده اند.گاهی به این نتیجه می رسم شماها واقعا توانایی اداره کشور را ندارید، تنها نقشی را که خوب می توانید ایفاد کنید، نقش منتقد دولت بودن است.
نجفی
Iran, Islamic Republic of
مشکل خود ما مردم هستیم! وقتی افرادی را فله ای می فرستیم مجلس ( تَکرار...لیست امید کذائی!! ) باید هم افراد شجاعی مانند دکتر نقوی حسینی در مجلس در اقلیت باشند!!
سرور
Iran, Islamic Republic of
در ضمن آقای این آقا که درتصویب 20 دقیقه ای برجام نقش زیادی داشت بداند بخش عمده ای از این اعتراضات به خاطر دروغهایی است که در مورد نتایج اقتصادی و گشایش برجام در زندگی مردم به آنها داده شد.دروغ گناه کبیره است.
Iran, Islamic Republic of
نقش ایشان را در مخالفت با نتایج ناچیز برجام و اینکه برجام عایدی برای کشور ندارد و تمام قد با تیم آقای لاریجانی در افتادند و انتقادهای رک و بی پرده داشتند را مرور کنید به راحتی در اینترنت قابل جستجو است.
سرور
Iran, Islamic Republic of
بنده در مورد موضع وی در زمان تصویب برجام اشتباه نگاشتم.اما اصل موضوع تفاوتی نمی کند.
Iran, Islamic Republic of
خیلی ببخشید یه حرفی داشتم ان شاء الله باعث رنجش نباشه

نمیشه همیشه توپ تو میدون مردم انداخت ولی فقیه عادل زمام امور به دست گرفتن تا اسلام در جمهوری اسلامی اجرا و و جلوی فساد و اشرافی گری مسئولان نظام و سائر انحرافات ایستادگی کنند البته با حمایت مردمی که بارها مردم ثابت کردن وان شاء الله همه این ها قدمی برای رسیدن به آمادگی برای حضور منجی عالم بشریت باشه

امیدواریم حضرت آقا با برخورد بافساد به داد دل محرومین جامعه برسن
اندکی تأمل و انصاف
Iran, Islamic Republic of
برخورد با فساد مستقیماکار حضرت آقا نیست ایشان راه را از چاه نشان می دهند وسیستم باید به وظایف محوله خودش عمل کنه ورود حداکثری رهبری موهم دیکتاتوری خواهد بود و بایستی دولت به معنای اعم یعنی همه قوا باید مطیع قانون و راهبری داهیانه رهبر حکیم مان شوند اما متاسفانه خیلی از کسانی که به قدرت می رسند عکس رهبری عمل می کنند که برخورد با اینها هم دست مردم در انتخابات است اگر بصیر باشند و شاخص امام و رهبری را مد نظر قرار دهند به هر کس با هر شعبده بازی رای ندهند والا این کلاه سر رفتن ها به طول تاریخ تکرار خواهد شد و مردم جز خود نباید کسی را ملامت کنند. ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز برو قانون اساسی رو بخون ، وظایف دولت و مجلس که منتخب مردم هستن، قوه قضاییه و ....
اینکه به هرکسی رای بدیم بدون توجه و بعد توقعات غیر منطقی داشته باشیم درست نیست،
حسین
Netherlands
"الان کار دست ضدانقلاب است"
آیا بین اینهمه "مسئول" کسی مفاهیمی از قبیل پیش بینی ، بهداشت ، پیش گیری بگوشش خورده؟ یا اینکه فقط چند تا واژه جالب برای سخنرانی بعدی هستند؟
کاظم
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد میکنم یک تجمع بزرگ توسط مردم در حمایت از نظام وانزجار از دشمنان نظام . همراه با اعتراض به وضع اقتصادی وبیکاری وگرانی موجود برگزار شود.
United States
از چند ماه قبل این مسجد آتیش زدنها شروع شد ری استارت محمد حسینی چند ماهه شروع شده چرا الان به فکر افتادید چرا یه آدم بی هویت و بی ریشه رو انقدر بزرگ کردید تو تلویزیون که الان روش ساخت بمب و یاد بده تو تلویزیونی که از آمریکا برنامه پخش میکنه ؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
اقای مسئول محترم چرا باید کار به جائی برسه مردم در صداقت داشتن مسئولینشون تردید کنند و دیگران از این وضعیت سوءاستفاده
در ثانی یعنی فقط مردم زمانی به درد میخورند که یا رای بدن و یا زمانی که مسئولین محترم گند زدند و مردم باید برای دفاع از نظام راهپیمائی کنند !!!!!!!!!!؟؟
مردم چک سفید امضا به کسی ندادند دیگه داره دیر میشه کمی فکر کنید
علی
Iran, Islamic Republic of
همانطور که امام راحل در مورد بنی صدر خائن تصمیم گرفت جای دارد مقام معظم رهبری در مورد این دولت هم همان تصمیم را بگیرد
Iran, Islamic Republic of
برو خجالت بکش ، دولتی که چند ماه پیش با رای 24 میلیونی انتخاب شده قطعا حالا هم مورد حمایت آنها می باشد لحظه ای بروید داخل مردم ،همان مردمی که انقلاب کردند جبهه رفتند شهید دادند و.... ببین حرف دلشان چیست وبه چه چیزهایی اعتراض دارند.اینکه احمقانه حرفهایی را منتشر کنیم وحرفهای بزرگتر از خودمان بزنیم ورای اکثریت مردم را به تمسخر بگیریم فقط بازی کردن در زمین دشمن است وبا این حرفها دشمن را شاد وبه مقصودش می رسانیم.
Iran, Islamic Republic of
پس هر چى سرتون بياد حقتونه
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی حفظ اسلام از همه امور بالاتراست .
خودت خجالت بکش بنی صدر هم با رای بالا منتخب شد .کج رفت امام هم طردش کردومجلس هم برکناش کرد.وقتی هفته پیش دولتی ها تو سیما پرروپرو ذول می زدندتو دوربین که یارانه تونو قطع می کنیم وبنزین 1500ومالیات سال بعد هم چند برابر واون نماینده سازمان مالیاتی تو گفتگوی خبری اخبار 10.30 شبکه 2 با پررویی از گرفتن مالیات سپرده های مردم می زد وحامل های انرژی زیاد بشه حالا کشور را به چالش کشیدندوکارنامه این دولت قابل قبول مردم نیست که ریختند تو خیابان ....واون 24 میلیون هم الان ریزش کردند.به جز یه مشت پورشه سوار سگ وگربه باز مرفه بی درد که هیچی جز منافع وپولشون براشون مهم نیست طرفدار نیستند من تو فامیل خودم دیدم هر چی مخالف وسگ دوست وپولدار بی خیال وبی نماز ودین مسخره کن بودبه روحانی رای دادند.الان هم از گرانی عوارض خارج شاکیند.
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
البته با نظر علی آقا مخالفم که ما با این تندی ابراز مخالفت کنیم .
ولی با نظر شما هم که گفتی 24 میلیون همچنان از روحانی حمایت می کنند مخالفم چون بنده در یک جامعه آماری تحقیق کردم که اینگونه نیست و خیلی ها پشیمانند.
Iran, Islamic Republic of
برای ولی فقیه تعیین تکلیف نکن احمدی نژاد هم اول خود را .... ولیکن بعد خودسرانه تشخیص خود را برتر از ولی فقیه دانست
Iran, Islamic Republic of
بازنده انتخابات انقدر پررو ندیده بودیم
Iran, Islamic Republic of
خودتان را گول نزنید آیا تخریب بیت المال وحمله به مراکز دولتی وانتظامی وشعارهارهای ساختار شکنانه توسط عدهای اوباش بی فرهنگ ناشی از درد جامعه برای فقر وبدی معیشت است .و یااغتشاش گران با تحریک دشمنان اهداف و حرفهای دیگری دارند اینکه بخواهیم توپ را به زمین هم شوت نماییم وبا اهداف ونیات سیاسی وحزبی اینگونه حوادث را تحلیل نماییم در اشتباه بزرگ هستیم امروز فقط با وحدت وهمدلی ونگاه واقع بینانه ودر نظر گرفتن منافع ملی ، باید به مشکل کمک نماییم
Iran, Islamic Republic of
این حملات برنامه ریزی شده است وگرنه چطور درست قبل ۹ دی شروع شد و اینهمه سلاح گرم دستشونه
یک‌بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
جناب‌آقای‌نقوی‌،آقای‌رئیس‌مجلس‌وآقایان‌نمایندگان‌‌‌اگر
دولتیها‌به‌دادمردم‌نمیرسندوبه‌مطالبات‌مردم‌اهمیت‌نمی‌دهند
پس‌شمامجلسیها‌که‌نماینده‌مستقیم‌مردم‌هستید‌چرا‌اقدام
نمی‌کنید.خداوکیلی‌طی‌این‌پنج‌شش‌ساله‌چندباربازنشستگان
فولادازشهرهای‌مختلف‌کشوردرب‌مجلس‌شوراآمدندومطالبات
بحق‌خودراوظلمهایی‌که‌بآنها‌شده‌وهنوز‌میشودرامطرح‌کردندو
مشکلشان‌هنوز‌حل‌نشده‌.چرابایداینقدر‌بی‌توجهی‌ببینندکه‌مج
بورشوندتجمع‌کنند‌وراه‌راببندندوبعضا‌انهارابا‌قوه‌قهریه‌متفرق‌
کنند‌آنوقت‌می‌خواهیدکاردست‌ضدانقلاب‌نیفتد‌به‌نظراین‌‌حقیرن‌نابسامانیهااول‌خود‌دولت‌وبیشترازدولت‌مجلس‌ودرمجلس
بیشترکمیسیون‌امنیت‌ملی‌است‌که‌شماسخنگوی‌آن‌هستید
که‌دست‌روی‌دست‌گذاشتید‌ومردم‌تحقیر‌شدند‌وکارباینجا‌
کشیده‌شد‌.پس‌این‌همه‌سفارشات‌امام‌عزیز‌ورهبرمان‌راجع‌به
رسیدگی‌به‌مردم‌چه‌شد‌مخاطب‌این‌بزرگواران‌چه‌کسانی‌هستند
مگرمجلس‌دررءس‌امورنیست؟اگرجواب‌مثبت‌است‌پس‌کو؟
ماهمانقدر‌که‌ازدولت‌گله‌مندیم‌از‌مجلس‌بیشتر‌گله‌داریم‌جواب
خدا‌وخون‌شهداراچطور‌مدهید؟ خداکند‌این.اتفاقات‌جاری‌
زنگ‌خطری‌برای‌شمامسئولین.باشد‌به‌نظربنده‌این‌اتفاقات‌از
الطاف‌خفیه‌خداونداست‌تابلکه‌مسئولین‌ازخواب‌غفلت‌بیدار
شوند
Iran, Islamic Republic of
از اول هم کار دست ضد انقلاب بود ولی ساده لوحانی چون جنابعالی فکر می کردید مردم به دولت اعتراض دارند وبعضا بصورت تلویحی حمایت وشادی هم کردید ولی حالا فهمیده اید که گول خورده اید وکار دست ضد انقلاب افتاده است.
نجفی
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر نقوی حسینی از معدود نمایندگان شجاعی است که بدون وابستگی به چپ و راست مردانه وسط میدان است چرا بدون شناخت مطلب می پرانی؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
شما به اندازه رای که از مردم داری که کمتر از صد هزارتاست میتونی اعتراضات را به رسمیت بشناسی یعنی کمی بیش از یک درصد(به سبک خودتون استدلال کردم)
United States
این چرندیات چیه تحویل ملت میدین آقای سخنگو ؟! حسرت مونده دل این ملت که برای یکبار هم که شده طرف اونا رو بگیرید نه مثل یه موجود بی اراده و ترسو که از قبل همه چیزشو با حکومت معامله کرده !
Iran, Islamic Republic of
عزيزم لفظي كه دنبالشي جيره خور هست
Iran, Islamic Republic of
این چیزها را از 30نماینده بی کفایت تهران بخواید نه بعضی نماینده ها که دراین مجلس تعدادشان به اندازه انگشت دست هم دردفاع از مردم نیست ،ایشان واقعا یکی از بهترین نماینده دراین مجلس دولتی است وتاکنون نشان داده وثابت کرده درخط رهبری ونظام است نه مثل اعتدالیون و برخی اصول گرایان واصلاح طلبان باری به هرجهت
بهرام
Iran, Islamic Republic of
بخدا که هیچ اتفاقی نمی افتد چون مسئولین (همگی) در خوابند و مردم را نمی بینند و نمی شنوند
Iran, Islamic Republic of
حماقت وکج فهمی وتندروی همینها هست که وضعیت کشور بعد از 40 سال اینگونه است همه چیز را به بیگانه نسبت میدهند تا صدای نارضایتی مردم را خفه کنند وخودشان را پیروز میدان قلمداد کنند درحالیکه که اتفاقا این نادانها باید جایشان را به آدمهای توانمند وکاربلد بدهند تا اوضاع کشور درست شود ونظام هم آسیب نبیند اینان دوستان نادان نظامند ووضعیت موجود حاصل مدیریت اینها بعد از 40 سال است بعد هم اسمش را میگذارند چشم فتنه را کور کردند ابله اوضاع اقتصادی را درست کن
کدام دشمن مردم گرسنه هستن بااین گرانی که وجود داردمردم ایمانشان را ازدست میدهندازدری که فقربیایدازدر دیگر ایمان میرود چندساله قول توخالی به مردم برای رفع مشکلات اقتصادی میدیدولی هیچ اقدامی صورت نگرفته وفقط به جیبهای پرنشده خودتان هستید وفکردیگر کشورهاآقای نقوی حسینی دردشرمندگی پدر خانواده را چشیده اید نه اصلانه چشیده ایدتامردم به چیزی اعتراض میکنند زود یک مارک ضدانقلاب ونوکربیگانه به مردم بدبخت میزنیدشمامیگیدما اقتدارداریم وایران امن ترین کشور دنیاست چطورعربستان پا په تی وسوسمارخوربیاد تمام شهرهای ایران را نا امن کند
تا وزيران زر اندوز و كاخ نشين وجود داردكسي يراي اين مردم كاري انجام نمي دهد . بعد از 5 سال از وعده مسكن اجتماعي ديروز كلنگ احداث 100واخد در تهران زده شد آنهم بعد از اين همه اعتراض مردم .
فقط اين اقايان خدا ي زير سوال بردن كار و زحمت دولت گذشته هستند كه در مجموع براي اقشار كم درآمد چه از طريق مسكن مهر ويا وام روستايي4/800/000مسكن ساخته شد .
دولتي كه وزيرش تعرف سبوس به مردم بكند در ست شدني نيست
Iran, Islamic Republic of
فشار اقتصادی زمانی پایه گذاری شد که پراید 5 میلیونی شد 18 میلیون ...بنزین 100 تومانی شد 800تومان ....اپارتمان 300هزارتومانی شد 3میلیون اما اصولگراها بجای انتقاد فقط و فقط از احمدینژاد تعریف کردند و امروز میگویند منحرفه!!!!
Iran, Islamic Republic of
الان کار دست ضد انقلاب است یعنی چه؟ اوضاع مملکت دست مسیولین نیست؟