جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴
۹۸

واکنش کاربر فضای مجازی به حمایت مهناز افشار از آشوبگران

يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 577724
یکی از کاربران فضای مجازی به حمایت تلویحی مهناز افشاز، بازیگر پرحاشیه سینما از آشوبگران واکنش نشان داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احتمالا یارانه ی خانم افشار هم قراره قطع بشه....
Iran, Islamic Republic of
البته راست گفته مردم واقعی معترض هستن، منتها به اینکه یه مشت اراذل و اوباش قرتی سگباز به اسم بازیگر، نام هنرمندان واقعی رو لکه دار میکنن.
وگرنه اون اعتراضی که آل سعود سوسمارخور ازش حمایت بکنه معلومه از کجا آب میخوره.
Netherlands
به والله قسم به مردم حق بدید زیر فشار اقتصادی هستند
Iran, Islamic Republic of
حق صد در صد با مردم است اما : همه مردم نیستن ( کسی که روز عاشورای 88 به امام حسین علیه السلام توهین کرد از مردم بود ؟ الان هم نمونش تو همین جمعیتها هست) یا کسیکه بانک آتش می زنه یا پرچم ایران رو دیشب آتش می زنه از مردمه ؟
قسم نمی خواد مردم خودشون می فهمند که زیر فشار هستند ولی زیر فشار بودن با اهانت به قرآن و اسلام و پرچم ایران سوزندن نه ثابت می شه نه مشکلش حل می شه
جواب کسی که پرچم ایران رو می سوزنه سرب داغه اسلام و قرآن بالاترند
ولی این مطالبه را از کسی کنید که 24 میلیون رای بهش دادید نه از سطل زباله و نیروی انتظامی
..............
Iran, Islamic Republic of
😒😒😒
مجيد
Iran, Islamic Republic of
دوست عزيز اين ربطي به اغتشاش و آسيب رسوندن به اموال مردم و ترس و وحشت نداره. اينها ادم معترض ميستند اينا منافق هستند. و وطن فروش.
Iran, Islamic Republic of
به مردم حق که میدهیم هیچ، خودمون هم به دولت و مجلس، اعتراض داریم. اما...
اما تظاهراتی که یک شعار علیه دولت داده نمیشه و علیه نظام، اسلام، رهبر، و پرچم، شعار داده میشه، تظاهرات حقی برای احقاق حق مردم نیست. باطلیست به بهانه حق.
من همینجا اعلام میکنم قشر مذهبی همچون سایر اقشار مردم ایران، آماده است در صف اول اعتراض به دولت و مجلس، قرار بگیرد و حتی دستگیر شود. اما به سه شرط:
1. از دولت، درخواست مجوز شود تا معلوم شود که حسن روحانی،بر خلاف ادعاهایش، مخالف آزادی بیان است.
2. اموال مردم و حکومت را تخریب نکنید.
3. از همه مهم تر که علیه مقصر یعنی دولت شعار دهید، نه ارزش های اسلامی و انقلابی.
Europe
این دلیل به بی احترامی به قانون نمیشه ،،،اینجور باشه برا هرچیزی ملت بریزن بیرون دیگه مکانیزم هایی چون مجلس که نمایندگان مردم اونجا هستن برای پیگیریاین مسایل....دولت که منتخب مردم است و ... چه معنی خواهد داشت تازه برمیگردیم عصر حجر و پارینه سنگی ،،،نمیگم مشکلات نیست اما کجای دنیا فقر ریشه کن شده؟کجای دنیا بحران بیکاری و اقتصادی نیست؟درهمین کشور انگلستان پیشرفته مردم طبقه متوسط و کم درامد کلی مشکل دارند،،،در همین چین ی کارگر از صبح تاشب برای یک کاسه سوپ و جای خواب کار میکنه،،،همین امریکای جهانخوار عمو ترامپ مشنگ بیکاری بیداد میکنه و مردم مریض میشن اگه حق بیمه ماهی 700دلاری رو پرداخت نکرده باشن از بس خدمات درمانی گران هست نمیتونن به پزشک مراجعه کنند...کاش کمی منصف باشیم
Iran, Islamic Republic of
در جواب سوال کجای دنیای شما, باید نظر شما رو به کشورهای اسکاندیناوی جلب کنم دوست عزیز! آمریکا مضخرفترین کشور دنیاست و سیستم کشور ما بیشترین شبهاهت رو به آمریکا داره! آمریکا ستیزی را از جمهوری اسلامی بگیریم چطور میخواهد دلیل تمام مشکلات اجتماعی و سیاسی و اقتصادی رو توجیه کنه؟ از نظر شماآمریکا عامل تمام بدبختی ها ماست! دوست عزیز هر کسی از جمهوری اسلامی و انقلاب انتقاد کند که دشمن نیست! او هم مانند شما در درجه اول یک ایرانیست! هموطن شماست! هر اعتقادی که میخواد داشته باشه همانند شما از این مرز و بوم سهم یکسانی دارد!
ناشناس و درد کشیده
Iran, Islamic Republic of
احتمالا شما باندازه کفایت حقوق میگیرین و براحتی از خدمات پزشکی برخوردار هستین ؟؟ اقای محترم تفاوت طبقاتی چقدر؟ با داشتن پتانسیل و تجربه وقتی قادر به تامین شغل با حداقل توقع نباشی و نتونی از کوچکترین خدمات پزشکی برای خانوادت بهره مند بشی و شاهد باشی قشر دیگه ای با همون تراز و رسته مدرک چنان ریخت وپاشی دارند که نمیدونن چطوری تفریح کنن دلتا بدرد میاره و متوجه میشی اگه همه موارد سر جای خودشون بود و مدیریت درست اعمال میشد و مساوات و عدالتی وجود داشت باین حدت و شدت فشار روی مردم نبود. متاسفانه با این شرایط تمام انگیزه ها از مردم برای زندگی سلب شده و احتمالا بعضا که باز بهمون دلیل عدم تساوی حقوق هست غرق در نعمت هستند هیچ مشکلی براشون نیست .چرا که واقعا بقول کارشناسان اقتصادی بدلیل بی نظمی اقتصادی حداقلهای با پشتوانه منتفع و عمده مظلومین مظلومتر میشوند برادر عزیز
Iran, Islamic Republic of
احتمالا شوهرشان هنوز ازاد نشده
Iran, Islamic Republic of
طفلک مهناز افشار انقدر مردمی انقدر ایران و دوست داره انقدر خودش و بچه اش و از جنس مردم میدونه که افتخار نداد ایران زایمان کنه !
Iran, Islamic Republic of
خانم افشار با کلمات 'شیرخشک فاسد' و 'آقازاده' یک جمله بسازید.
Iran, Islamic Republic of
جناب رامین تحویل بگیره عروس بازیگرش و آیا حاضره حرفایی که علیه احمدی نژاد زد و علیه عروس معلوم الحالش بزنه ؟ ایشون و شوهرشون که خیلی در تنگنای اقتصادی هستن مزایای آقازادگی شوهر پول یامفت سینمای ایران و بازیگری زن ، زایمان در آلمان و...
Iran, Islamic Republic of
به رامین ربطی ندارد . ایت الله جنتی و ایت الله گیلانی هم فرزند معاند داشتند ولی پای انقلاب بودند . اگر از محمد علی رامین اتو ندارید اینطور گتره ای کسی را محکوم نکنید گناه است .
Iran, Islamic Republic of
رامین نیازی به آتو نداره وقتی خودش از اینکه این بازیگر معلوم الحال تحویلش نمیگیره ناراحته بهتر بود از اینکه پسرش با همچین کسی ازدواج کرد ناراحت میبود نه بخاطر اینکه برای عقد پیش خاتمی رفتن یا الان تحویلش نمیگیره
Iran, Islamic Republic of
مردم معترص به وضع اقتصادی و نابرابریهای اقتصادی هستن حالا بعضیا سعی کردن اون اعتراضات وسیاسی کنن اون بحثش جداست اما یکی این بازیگر معلوم الحال و توجیه کنه مردم به پدیده آقازادگی یعنی شوهرت و امثال شوهرت ، نابرابریهای اقتصادی دستمزدهای بالای بازیگران و فوتبالیستها و ...معترضن میفهمی یا بازم برات توضیح بدم ؟
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم
با تشکر نظر جالبی بود اما امکان انتشار نداشت نظر مسئولانه خود را ارسال نمایید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز جان حالا طرف از کجا بفهمد که درباره نظر ایشان گفتی؟ این که همش فیلتر شده!
جهان نیوز می دونه به کی گفته. دیگه این مشکل طرفه نه مشکل جهان نیوز که نمیدونه جهان نیوز با او بوده!!!!
Iran, Islamic Republic of
راست میگه
خب اسم طرف که نیومده
Iran, Islamic Republic of
بچه ها هر کی مخاطب پیام جهان نیوز است دستش رو ببره بالا
سید مهدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
گفته اند که یک نفر فرزند خودش رو رستم صدا می زد، بعدا خودش هم ازش می ترسید!!! مشکل از سلبریتی ها نیست. اونها مثل همه ما مردم عادی دارای عقل و احساسات معمولی هستند وچیزی بیشتر از عامه مردم نیستند. نمونه اش خانم بازیگری معروفی است که اتفاقا در ایفای نقشهاش موفق هم هست ولی بعد از مردن گربه خونگیش آرزوی مرگ داره. این خیانت رو صدا و سیما به مردم این کشور کرد که در هر مناسبتی حتی مناسبتهایی مثل میلاد رسول اکرم یا عید فطر چند نفر هنرپیشه و یا فوتبالیست رو آورد و کل روز در مورد سلیقه، نوع لباس پوشیدن، رنگ مورد علاقه و کلی چیزهای بی ارزش برای مستمع از اونها پرسید و اونها رو بیشتر از حدی که هستن نشون داد. نتیجه همین شده که امروز نظرشون برای مردم مرجع شده اما خودشون بعد از چند ماه پشیمون میشن. ما شنونده ها باید بدونیم که هر کس در حوزه تخصص خودش می تونه اظهار نظر کنه. هرکسی نه می تونه و نه باید به خودش اجازه بده در هر زمینه ای اظهار نظر کنه.
Iran, Islamic Republic of
احسنت
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
آقای رامین قبل از اینکه بخوای پیشنهاد دارالمجانی به کسی بدی اول از خانواده خودت شروع کن یقینا ایشون بیشتر به بیمارستان روانی نیاز دارن .
Iran, Islamic Republic of
دقیقا حالا سوالم اینه خانم افشار خبر داره که بخشی از اعتراضات مردم به کارهای آقازاده هایی مثل شوهرش برمیگرده یا نه نظرش در اون مورد چیه ؟
از اینکه همیشه میخواد موج سواری کنه حالم بهم میخوره خودش زن آقازاده شده از این حرفا هم میزنه
علی
Iran, Islamic Republic of
آفرین ، بحث شیرهای خشک آلوده و قتل چند نوزاد بیگانه حاصل زیادهخواهی ، ثروت اندوزی و تفکرات این افراد است .










ا
Iran, Islamic Republic of
بابا کمی هم حق بدید به مردم. مردم زیر فشار اقتصادین. چرا شما هما چی رو نسبت میدید به بیرون؟ مثل رییس جمهور که اب خوردن رو هم به برجام نسبت میداد
Iran, Islamic Republic of
چونکه آنچیزی که بیرون شنیده میشود به آشوب و اغتشاش یکی در میان بیشتر میخورد تا اعتراض های واقعی.
آشوب و اغتشاش هم اتاق فرمانش "بیرون" است.
Iran, Islamic Republic of
وعاجزان از ازاداره کشور داخلی، که همه امیدشون به کدخداشون وبس!
Iran, Islamic Republic of
بابا اونا در مقابل کسانی که زیر فشار اقتصادین تعدادشون ناچیزه
میلاد
Iran, Islamic Republic of
نه داداش از همین داخل کشوراما سر سپرده امریکا هستنداین شیوه اصلاح طلبان است جوانهای کشور بعضی شان نمی دونند چرا حجاریان روی ویلچر است می خواست ازنظام اسلامی انتقام بگیردبه یک نفرپول واسلحه با خشاب می دهد ترورش کند طرف هم پول گرفت هم ازمعجزه نظام اسلامی اورا نکشت ولی یک عمر داردزجر می کشد.آدم از قیافه وحشتناکش می ترسد چون گلوله به صورتش اصابت کرد الان هم این شیوه را بکار بردند معیشت وگرانی مردم را درست کنند تا کشور را به آشوب بکشند
Iran, Islamic Republic of
چون به جای اعتراض به حقوق نجومی وتوخالی بودن برجام وژنهای خوب وآی کیو بالاها وثروت هزار میلیاردی یه عده وزیر ،به چیزهای دیگه گیر داده اند.
Iran, Islamic Republic of
چرا متوجه نيستيد عمداً فشار اقتصادى درست كردن كه ما رو بكشونين تو خيابون بعد خودشون لابلاى جمعيت قايم بشن و تيراندازى بكنن و بندازن سر سپاه و بسيج و ... بعد هم مملكت رو به يه سوريه ديگه تبديل كنند چرا ماها اين برنامه ريزى هاى واضح و روشن رو نمبينيم آخه
پس نماينده براى چى انتخاب كرديد در چنين شرايطى نماينده ها بايد صداى اعتراض مردم باشن چرا ساكتند؟ نماينده ها بايد روحاى رو به مجلس بكشونن و ازش سؤال كنن نه اينكه مردم مستقيم وارد بشن و دشمن هم سوء استفاده كنهچرا رئيس مجلس طرح سؤال از رئيس جمهور امضا نميكنه؟؟
Iran, Islamic Republic of
جناب مردم!
ما خودمونم مردمیم. باور کن مریخی نیستیم.
ولی یه معادله رو برای من حل کن تا معلوم شه حق چیه و باطل چیه.
مردم به اوضاع نابسامان اقتصادی اعتراض دارن. مسؤول اوضاع اقتصادی، به طور مستقیم، دولت و مجلس و به طور غیرمستقیم، خود مردمی هستند که منتخبانشان را به این دو نهاد فرستادند. در وهله سون، مقصر خواصی هستند که دانش اقتصادی خود را، به رشد و ظهور نرسانده اند و در واقع، دانشگاهی بیسواد هستند.
حالا جواب بده:
1. این گروه آشوبگر، به دولت و مجلس اعتراض کردند یا به ارزش های اسلامی و انقلابی همچون ولایت فقیه، توهین کردند؟
2. این گروه آشوبگر، به رأی بد خود و هموطنانشان اعتراض کردند و فریب دهندگان را مجازات کردند یا نظامی که به آنان، حق انتخاب داد و گفت خودتان میدانید؟
3. آیا مشکل دانشگاهیان بیسواد، یعنی کسانیکه میخواهند اقتصاد را درست کنند، اما بلد نیستند، با اعتراض حل میشود یا با تحصیل علم بیشتر و ورود به دستگاه ها برای خدمت صادقانه و حلال؟

اگر صادقانه با وجدان خود خلوت کنید، خواهید دید که معترضان، نه به دولت و مجلس، نه به خودشان، نه به سطح علمی دانشگاهیان و مراکز تصمیم گیری، اعتراضی نداشتند، بلکه همان حرف هایی را میزنند که در فتنه 88 زدند. پس این ها هم، همان منافقان و فتنه گران هستند.
مردم واقعی، کسانی هستند که از رأیشان به روحانی و افسادطلبان، واقعا پشیمانند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اگر دلت برای مردم سوخته بود با گران شدن هر روز کالا و هزینه بالا زندگی و درد مردم از مردم حمایت میکردم نه حالا که اوباش شروع به اغتشاش کردند همین حالا هم از مردم دفاع نمیکنه از اغتشاش گران دفاع میکنی،موجود پست اگر فردا خدای نکرده مملکت دچار مشکل بشه همین لاشخور سیاسی دست شوهر مجرم و دو تابعیتی و بچه متولد خارج تز کشورش ميگيره از ایران در ميره.
Iran, Islamic Republic of
من هم صدای شکستن اموال عمومی را شنیدم. صداهایی که جز اغتشاش و آشوبگری هیچ چیز در آن نبود.
حتی نشانی از یک ایدئولوژی یا فکر سیاسی و انقلابی در آن نیست. حتی نمیتواند هم داشته باشد زیرا پایه و منطق آن بر اساس دروغ و فریب و میل به برهم زدن نظم عمومی است جهت رسیدن به خواسته های نامشخص و غیر عقلانی و واقعی است.
حلال زاده
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
من موندم آخه این خانم و امثال اینها کی هستند که اظهار نظر می کنند. شهید دادند. جانباز دادند خونی از بینیشان آمده برای این کشور آخه به چه چیزیت مینازی که اظهار نظر هم میکنی
Iran, Islamic Republic of
مهناز خانم مگر دلت هوای اون ور اب کرده می خواهی اقامت در امریکا بگیری نوش جانت اما شخصیت اجتماعی شما مرهون بزرگ نمایی تلویزیون جمهوری اسلامی است والا کسی به شما وقعی نمی گذاشت
Iran, Islamic Republic of
گوگوش حتما به خاطر اون رفت جالبه هردو هم ...هستند که چیز دیگری تو چنته ندارند.
Iran, Islamic Republic of
ای گفتی .
Iran, Islamic Republic of
هنرمند نما وطن دوست نما خانم افشار
Iran, Islamic Republic of
مهناز افشار گفته: این صدای مردم معترض است و جواب صدای اعتراضشان، باتوم و گاز اشک آور نیست.
- سرکار علیه! اعتراضی هم اگه هست به دزدان بیت المال و مفسدینه که شوهر شما یکی از اونهاست و داره آب خنک میخوره.
خواهشاً شما یکی ساکت!
Canada
شوهرش كه يكساله با وثيقه ٨ ميلياردى ازاده
Iran, Islamic Republic of
دزدان بیت المال را خوب اومدی ولی مردم به خاطر مهناز افشار با شوهر نوزاد کشش کاری ندارند
Iran, Islamic Republic of
از حجابش معلوم چه نظامی را می پسنده
امین
Iran, Islamic Republic of
وای برما که یه بازیگر معلوم الحال از سیاست حرف میزنه.

کاظمی
Iran, Islamic Republic of
آخه اینها اگر سواد داشتند جوری روحانی را تبلیغ نمی کردند که انگار توی چهار سال قبلی مملکت را آباد کرده!!!!! ....در واقع جواب عملکرد دولتی ها را باید سیلبریتی ها بدهند .
مضاف براینکه عقل این افراد تشخیص ِ تفاوت بین معترضین به مسائل اقتصادی با ضد انقلاب را نمی دهد یا خودشان را به نفهمیدن می زند
حمید
مگر هر چلغوزی اظهارنظر کرد آدم باید بهش جواب بده؟!
از قدیم گفتن: جواب ابلحان خاموشی‌است!.
مجيد
Iran, Islamic Republic of
مهناز افشار خدا رو لعنت كند كسي كه معترض است به اموال مردم آسيب نمي رساند
Iran, Islamic Republic of
به این زن بگید اعتراض مردم به خاطر دزدهایی مثل شوهر توست که پول ملت را دزدیده خجالت بکش
Iran, Islamic Republic of
خدایا از دست این مهناز افشار چیکار کنیم با این افاضات صدمن یه غازش
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای رامین بفرمائید الان کی نیاز به بیمارستان روانی داره؟
Iran, Islamic Republic of
رامین هرگز از عروس و پسرش دفاع و حمایت نکرده
علی
Iran, Islamic Republic of
عزیزم ایشون بشدت از پسر و عروسش دفاع میکنه ولی مواضع قبلش مانع از موضع علنیش میشه چون هیچکس روی اون قضایا حرفی نداره ولی روی بحث احمدی نژاد چون میتونه خود شیرینی کنه ورود میکنه
Iran, Islamic Republic of
من با یک واسطه از بستگان نزدیکم اقای رامین را میشناسم و این حرف شما را از سر عدم اطلاع از یک طرف و حب نفس و عدم مراقبت فردی می دانم . حرفتان اصلا صحیح نیست . اقای رامین با تفکر اینها بشدت مخالف و طرفدار نظام است تا انجایی هم که من می دانم و یا خوانده ام هیچگونه مشکل اقتصادی و رانت خواری هم ندارد .
Iran, Islamic Republic of
از کوزه همان برون تراود که در اوست
اقای رامین یک جای کارش ایراد داشته است
سیاهکلی
Germany
اصلا مهناز افشار میدونه تو مملکتش چی میگذره ؟؟؟؟؟؟؟؟ اصلا اون فرق کسی که پرچم ایران رو آتش میزنه با اون معترض گرانی رو میدونه چیه؟؟؟؟
یوسفی
این تحلیل ها و حرف ها را کنار بگذارید و تا دیر نشده به فکر معیشت و اقتصاد افتضاح مردم باشید لطفا.
مریم
Iran, Islamic Republic of
مهناز افشار
تو دیگه خفه
چون از روی شکم سیری نه درد گرانی داری نه فقر
دردشما و امثال شما ولنگاری و عیاشی است و برای همین چشم دیدن این نظام را ندارید
پارمیدا
Iran, Islamic Republic of
نه بابا! دو کلام هم از مادر عروس بشنوید...خانم افشار دلسوز مردم چه خبر از پرونده ی شیر خشک های فاسد همسر جانت؟اون موقع به چه چشمی به مردم بدبخت نگاه می کردید؟
Iran, Islamic Republic of
سارق مال مردم و قاتل کودکان با شیر خشک فاسد باید از یک مشت وطن فروش خائن حمایت کنه
Iran, Islamic Republic of
چیه خانم افشار محموله جدید شیر خشک فاسدت هنوز مجوز ورود نگرفته؟
واسه همین داری جیغ و داد می کنی؟
Iran, Islamic Republic of
نخود هر آش هستند این قماش. بدون مطالعه و تخصص فقط عامل انحراف مردم هستند.
Iran, Islamic Republic of
خانم افشار همین مردم به مسائلی نظیر ورود شیرخشک فاسد توسط آقا زاده ها معترض هستند.
متین
Iran, Islamic Republic of
لطفا زود قضاوت نکنیم . جرم شوهر این خانم جایی گفته و محرز نشده است . اما اینکه این خانم درباره تحولات اخیر خیلی زود قضاوت کرد ، باید از همه مردم ایران عذر خواهی نماید.
Iran, Islamic Republic of
با جناب متین موافقم.
جرم شوهر این خانم، به خودش مربوط است. خود این خانم به خاطر دفاع از فتنه گران، بیشتر شایسته تقبیح است و باید عذرخواهی کند.
امیر عباس
India
این خانم عروس محمد علی رامین کسیکه روزی انقلابی و اصولگرا بوده است و امروز بجهت پیاده شدن از قطار انقلاب مجبور به واگرایی است قبل از اینکه صدای مردم بلند شود و از وضع موجود اعتراض کنند این ما بودیم در دو و سه سال گذشته رویه واگرایانه دولت مردان را هشدار دادیم و پیامد انرا اعلام داشتیم پس ما پیشگامان نقد وضعیت موجود می باشیم و اقدامات اخیر بعضی از معترضین را در جهت به انحراف کشاندن مطالبات بحق معیشتی مردم می دانیم و این افراد مامور هستند حال چه کسانی این ماموریت را داده اند بماند در مجالی دیگر اما این اقدامات ایا تهدید بر اصل نظام و انقلاب اسلامی است با توجه به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب که فرمودند کشور در شرایط اقتدار می باشد و این وضعیت را تشبیه سرخک در اوردن کودکی می دانم باید بدانیم هر بچه بایدسرخک را بگیرد هر چه در دوران طفولیت باشد بهتر و راحتر دوران نقاهت ان سپری خواهد شد وبچه برای همیشه در این مورد واکسینه خواهد شد امروز بدلیل ویروس های موجود بیماری واگیر سرخک شایع تر از همیشه می باشد و این رفتار در کشور متصور می باشد که بلحاظ شرایط داخلی و منطقه ای این دوران زود گذر خواهد بود با توجه به شرایطی که در منطقه در دهه اخیر بوجود امده است کمتر کسی موافق با رفتارهای پرخاشگرایانه می باشد مردم هیچگاه حاضر به پذیرش شرایط سوریه و عراق در دوران داعش در داخل ایران نمی باشند گرچه که این امر برای یک در صد هم در ایران غیر محتمل بوده اما افکار عمومی بدلیل انزجار از وضعیت تروریستی در عراق و سوریه از اقدامات خرابکارانه احتمالی برائت خواهند جست و سازمان امنیتی و دفاعی کشور در یک بازی تدارکاتی با کمک یار اصلی و سوم خود یعنی مردم اگاه و بصیر نسخه عوامل بیگانه را برای همیشه خواهند پیچید و این مرتبه اشتباه راهبردی قبلی را مرتکب نخواهند شد و ریشه فتنه را از بیخ و بن خواهندکشید که سر براوردن ان غیر قابل تصور خواهد بود حتی امریکائیها هم به این واقعیت واقف می باشند و رهبر معظم انقلاب فرا تر از این تحلیل از توانمندی و بصیرت ملت ایران مطلع و از ان بعنوان قرار داشتن بالاترین سطح اقتدار ملت و انقلاب اسلامی یاد می فرمایند اینجا جا دارد با تاکید به بحق بودن مطالبات اقتصادی مردم به دولت مردان باید هشدار داده شود که حضور مردم موجب تصور داشتن حاشیه امن برای انان نگردد بلکه بداند در صورت عدم همراهی با مردم موجب برخورد شدید با دولتمردان خواهد شد
Iran, Islamic Republic of


کسی که معنای اعتراض را نمی داند و اعتراض او ضربه به نظام و کشور و اموال عمومی مردم می باشد این اعتراض نیست این جنگ با مردم و کشور است. ما ساکت نمینشینیم ....

مردم نمیخواهند به اختلاف دامن بزنند اما اگر این اعتراض آرامش عمومی را بر هم بزند بینی هر فتنه گر و حمایت شونده توسط دشمن به خاک مالیده خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
رامین پدر شوهر ایشان در مورد مهناز افشار گفت :
فردی معلوم الحال !!!!!
علی
این... اخلاقی نمی توتنند برای ملت شهید پرور خط و نشان بکشند
.
Iran, Islamic Republic of
اخه آدم ناحسابی خودت چند ماه پیش واسه روحانی تبلیغ کردی حالا به کی معترضی
مگه اون موقع تا حالا چقدر وضع فرق کرده؟
چطور باورکنیم؟؟؟ دم خروستون را ببینیم یا قسم حضرت عباستون را؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بره گمشو
یادشون رفته چه غلطها می کردند در تبلیغات انتخاباتی
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
بخدابنده خودم عاشق هنروموسیقی هستم ولی بخدابه این ادمانمیگن هنرمند میگن میطرب یا یخورده بااحتیاط میگن بازیگر ولی انصافا خاک برسرادمایی که دنباله رو امثال این باشن چون همین چندروزپیش فقط بخاطرافزایش هزینه سفربه خارج ازکشورپه گردوخاکی کردن بعدش دیگه خاموش شدن پس حداقل مردم ماباید به این جماعت اعتنانکنه
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
United Arab Emirates
سلام
نظر سلبیریتیها رو فقط باید روی ...بنویسید حیف نیست وقت مردم و میگیرید و تو سایتتوت میذارید
پر میر
Iran, Islamic Republic of
خانم افشار دیروز غروب بدلیل مشکل پزشکی که داشتم رفتم نزدیک پارک دانشجو. اعتراض معترضین به آنجا هم کشیده شد. مردم به وحشت افتادند. من با زحمت و با استرس و ناراحتی خودم را بخانه رساندم آیا وحشت انداختن دیگران هم جز مطالبات دیگران است. اینکه حسینه ها را اتش می زنندو اموال عمومی را غارت می کنند هم جز حق و حقوق معترضین است. البته شما هیچگاه نمی توانید استرس و ناراحتی مردم را درک کنید چون آنقدر پول دارید که دکتر ها بمنزل شما بیایند. نه شما به مطب آنان بروید.
Iran, Islamic Republic of
وقتی این واماندهی اخلاق تصویر و نوشته اش توسط امثال شما منتشر می شود چرا پررو نشود؟
Iran, Islamic Republic of
وقتی شوهر خانم افشار پول بیت المال رو خورد و یک لیوان آب روش و هیچ اتفاقی براش نیفتاد و ایشون هم اینجوری نظر میدن تو چین این افراد رو تیر باران میکنن
توحید
United Arab Emirates
ایشون یکبارازآدم حسابی حمایت نکردند!!! یاازدزد یاازآشوب طلب ولات.خیلی به ادعاهای وطن پرستانه ایشون توجه نکنیداگرچیزی کشورراتهدیدکنه شایدازسابقین درفرارازکشورباشند.
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
این خانم هم البته ازبودجه 97ناراضیه چون ...
بختیاروند
...
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
خانم افشار گند وکثافت شما ها کم نیست بیخود دهان باز نکن ودباره چیزی که تویکی درد نداری صحبت نکن
Iran, Islamic Republic of
بسه دیگه ادای روشن فکری دراوردن .سرکار خانم همین دولتی که شماها براش یار جمع میکردید این بلاها رو سر مردم در اورده ما تا اخرین نفسمون پای نظاممون میایستیم حتما هم یه فکری برای مفسدین اقتصادی میکنیم
Iran, Islamic Republic of
ترکیه خوبیش اینه خائنین را اعدام می کنه چه خوائن به نوزادانی که شیرخشک تقلبی بهشون داده شد چه خائنین ...
Iran, Islamic Republic of
خانم افشار شعار نه قران نه اسلام و مرگ برسپاهی و ووو که عامل انقراض داعش و باعث عصبانیت السعود واسراییل شد جه ربطی به مردم باشرف ما دارد پرچم که نشانه هویت ملی یک ملت است را چ میگی
مجید
Iran, Islamic Republic of
تضاهرات اولیه که علیه مفسدین اقتصادی مانند شوهر کلاهبردارت بود بوسیله داعشی های وطنی و تحریک افرادی مانند همین هنرمند نماهای خود فروخته عقده ای( مهناز افشار) به انحراف کشیده شد تا شاید زودتر به وصالش برسد.
علی
Iran, Islamic Republic of
مهناز افشار تو دیگه خفه شووووووو
Iran, Islamic Republic of
مرفه بي درد سرکار خانم شما از درد مردم نگو که خنده دار وکسالت اوره
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
واى افشارتو ىکى حرف نزن.پول بىت المال همش ازافتخار شىرخشک فاسد رفته تو حلقوم تو واقاراده مفت خور رامین .بزار مرىلا زارعى اظهار نظر کنه که واسه مردم ما ابرو حفظ کرده نه تو
Iran, Islamic Republic of
لطفا همه بازیگرها و ورزشکارانی که از مردم حمایت نمیکنند را در همه شبکه های مجازی انفالو کنید اطلاع رسانی نمایید فوری فوری
حسین
Romania
تو و آشوبگران واقعا مایه شرمساری هستید.
محمد
Iran, Islamic Republic of
به نظر من خیلی از هنر پیشه خودشون در حالی که نمدونند ، ذاتشون منافق هست
بخصوص ذات ایشون که با دزدی های همسرش ... در دوران احمدی نژاد گره خورده
مهماندار هواپیما
United States
اگر قوه قضاییه شوهر این خانم را بخاطر شیر خشک های الوده اعدام می کرد و خودش را که همدستش است به زندان می انداخت دیگه جرات حرف مفت زدن پیدا نمی کرد
الهام
Iran, Islamic Republic of
یکی از دلایل اعتراض مردم یکی مثل همسر اختلاص گر همین خانم روغنفکره که خون مردم رو توشیشه کردن من اگه جای مهناز افشار بودمو شوهرم هم دست کج بود از شرم و خجالت خودمو تو هفت تا سوراخ قایم میکردم ... ....